JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trein icm 10k bijl gg
Ja was volgens mij een forum/site waarbij verschillende clans waren aangesloten. Waaronder ook mijn clan.
Gisteren bcp van minion, gewoon 1/5k
wel nog steeds dry op bandos dus gvd zeg rip rng
Pls. [Link niet meer beschikbaar]Poeh dit heb ik vroeger zoveel gespeeld echt niet normaal. zoveel uren achter mijn pc gezeten dit gespeeld echt niet gezond.
overzicht van mijn account: http://www.runehead.com/clans/personal.php?name=Emielos&clan=faith zoals je ziet aardig no-life bezig geweest vroeger. Denk dat ik ook 2 jaar member ben geweest
Same, gg rip bank in member items. Al is het maar 100mIk ben alweer gekapt. Drumbell no lifed iets zo hard dat de motivatie op een gegeven moment 0,0 is.
Wellicht eind van het jaar weer eens inloggen![]()

Haha best account wel.
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niks meer waard nuHaha best account wel.
Zelfde probleem hier indd. Bank helemaal vol met member items. Toen ik stopte had ik een bank waarde van 250m+ kwam vooral omdat ik al vanaf level 80slayer mijn loot bewaarde op de bank Haha

Nee denk ik ook niet. Full Bandos ofzo iets was toen teminste zo'n 50-60m waard ofzo. Achja goeie ouwe tijd.Dat is waarschijnlijk ook helemaal niks meer waard nu
Ik heb nog begin dit jaar weer heel even gespeeld om invention eens uit te testen, maar ook niet lang vol gehouden![]()
niet om de bubble te bursten, maar dat is rs3 hahaNee denk ik ook niet. Full Bandos ofzo iets was toen teminste zo'n 50-60m waard ofzo. Achja goeie ouwe tijd.
Ben rond dung gestopt. Wat vond ik dat een kut skill
Oh serieus? rs 2007 is die classic versie daarvoor?niet om de bubble te bursten, maar dat is rs3 haha
dit topic gaat over rs 2007
Ja die hebben ze 2 jaar geleden opnieuw gelaunched zegmaar. Alles in 2007 style, dus pre-eoc. Geen dungeoneering of andere gayskills. Gewoon oldschoolOh serieus? rs 2007 is die classic versie daarvoor?
Ga silk stealing in ardougne. Wacht 15min nadat je 1k ofzo hebt gestealed en sell terug aan die kerel van de stall. easy moneyBesloten om OSRS een go te geven, na jaren eraan verspild te hebben. Jammer dat mijn oude account door is naar RS3.
Nieuwe aangemaakt voor OSRS, wie helpt deze arme n*gger out?![]()