Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand van jullie n**gers een goed account op 07 ?
Zelf nog maxed out geweest op 6 skills na. Account verkocht voor 400 euro zonder geld erop. Had dungeoneering 115 etc.. zat in de clan infinitesouls. Warde graag en zat ook in een miniwar team waark de naam niet meer van weet.
Niemand van jullie n**gers een goed account op 07 ?
Probeer nu in te loggen op oldskool Runescape, maar ik kan alleen maar Member werelden vinden...
in
---------- Post added at 03:41 ---------- Previous post was at 03:36 ----------
selling rsgp![]()
Zat ik ook in een hele tijd terug haha, wat was je rs naam?
Mijn pure account (95att, 96str, 1 def) is blijkbaar gebanned vanwege account trading ofzo.. Dikke bs, heb al 3 jaar niet ingelogd en nooit iets met iemand geshared.
Maarja, als ik nu runescape 2007 begin, begin je dan zowiezo vanaf t begin?
Dus dan boeid t eigenlijk niet dat ik me account kwijt ben?
Ook al ben je maxed out op rs3 begin je helemaal opnieuw op 07Hoe werkt het pk systeem nu in oldschool rs? Als je iemand killed krijg je zijn spullen, of helemaal niks?
---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------
Heb een account gemaakt.
Me user is botjebuilder
Nice! Zoals het was dus.Is net als in 2007, als ie skulled is dropt ie alles (mits hij geen protect item aan heeft) en niet skulled houdt hij 3 dingen over (4 met protect item ofc). Alles wat hij kwijt raakt krijg jij dan.
OT: alweer 850 total op 07, gainz!