AndroidHealthClinic

Russisch roulette gaat fout

Wat een idioot idd. Snap trouwens niet wat er zo stoer en zo leuk aan is om zoiets te doen zonder kogels.. Niet dat het met kogels wel stoer is natuurlijk. Heb toch mijn bedenkingen of die gast echt dacht dat er geen kogels in zaten.., waarom zou je anders zoiets stoms doen.

fake!

Jezus wat een mong**l hoe dom kan je zijn.
Met zo'n pistool heb je natuurlijk altijd prijs!

Heb dit gevonden:

Several groups maintain there is great room for improvement in non-lethal weapons and procedures for their use. Claims for the relative safety of such weapons are usually contingent on their being used "properly." For example, the rubber bullets developed during the 1960s were supposed to be fired at the ground and hit the target only after ricochet[5], and other non-lethal bullets are designed to be fired at the lower body; they can be lethal if fired directly at the head, as commonly happens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Less-lethal_weapon

Ow ja dat geloof ik, maar hoe weet michiel4 dat het een rubberen was? Gewone klein caliber kogels naar het hoofd kun je best overleven als je niet goed mikt.

Laatst bewerkt:
Russische roulette spelen met het verkeerde type wapen is fail !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ow ok.. Nou ja dan zijn ze er meteen op de harde manier achter gekomen dat die dingen ook schade aanrichten :p

boom headshot.

Wat een idioot idd. Snap trouwens niet wat er zo stoer en zo leuk aan is om zoiets te doen zonder kogels.. Niet dat het met kogels wel stoer is natuurlijk. Heb toch mijn bedenkingen of die gast echt dacht dat er geen kogels in zaten.., waarom zou je anders zoiets stoms doen.

het zijn nu eenmaal russen, hij had waarschijnlijk al een halve fles wodka achter de kiezen

de commentator spreekt over een ongeluk. de man die de half-automaat aanreikt, dacht er alle kogels uitgehaald te hebben...maar ja, zoas je gezien hebt, was het op een trouwfeest...

en een Russische trouwfeest, das daar is nuchter verstand meestal niet aanwezig.

maar dus wel een ongeluk, die kogel zou daar niet meer moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

het zijn nu eenmaal russen, hij had waarschijnlijk al een halve fles wodka achter de kiezen

ik gok op meer.

véél meer. jij kent duidelijk geen echte droge levers :D

The Deer Hunter.

ik las vandaag in de spits dat russische mannen gemiddeld 61,8 jaar worden en jaarlijks geloof ik 15-18 liter alcohol naam binnen werken :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven