- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice
bench begint er al aardig op te lijken man!
lekker blijven knallen zo![]()

weer een nette training rap!
en wat dat eten betreft,heb ik ook gehad,ik ben wat lichter gaan eten voor me training en dat scheelt echt wel.
met een flinke bak macaroni achter de kiezen b.v gaan squatten beviel me ook niet echt hahaha![]()
Maar nu had ik 2 broodjes met 2 gekookte eieren.. 1 uur voor de training, valt dus best mee... wel een eiwit shake er nog bij een half uur voor de training. 
Maar wel een heerlijke workout weer!
Lekker varieren
Ze zijn zwaar maar heerlijk! Hier kan volgende keer wel wat kg bij, maar niet te veel. Merk dat me linkerbeen zwakker is maar vooral ook minder goed is in evenwicht houden.heb je ook de mogelijkheid om extra gewicht aan je belt te hangen met dippen?
![]()
Dippen met gewicht komt terug in de "Max Effort Upper Body dag". Dan ga ik tot 5 reps en alleen 1 set. Volgens mijn schema moet ik op de "Repetition Day" gewoon tot max reps gaan. Of zou het beter zijn, omdat ik de 1e keer zoveel reps haal om dat met gewicht te doen en dan de andere setjes wel BW te doen?Ja deze mogelijkheid heb ik zekerDippen met gewicht komt terug in de "Max Effort Upper Body dag". Dan ga ik tot 5 reps en alleen 1 set. Volgens mijn schema moet ik op de "Repetition Day" gewoon tot max reps gaan. Of zou het beter zijn, omdat ik de 1e keer zoveel reps haal om dat met gewicht te doen en dan de andere setjes wel BW te doen?

gefeliciteerd met je deads gozer
aardig wat tags heb je trouwens![]()
haha ja leuk he die tags!ok, dan blijf ik je logje wel volgen!
nette GHr's kerel!
je kunt ook pyramide doen, dus omhoog in gewicht en reps verminderen, tot je max, en daarna weer terug in gewicht en reps vermeerderen!
![]()

te bizar gewoon.