MuscleMeat

Rutger's training log

nette training kerel :D
overhead press staan we gelijk op!!
wordt nog strijde tegen jou gehehe.

• Topic Starter Topic Starter
nette training kerel :D
overhead press staan we gelijk op!!
wordt nog strijde tegen jou gehehe.

De overhead press battle van de 'Rappe Kerel' en de 'Stale Titaan' :D ghehe

Ik wens iedereen een fijne dag, ik ga me mandje in.. 12 uur gewerkt en net thuis.. Tijd voor een heel kort, maar krachtig coma slaapje :p Dit was me laatste nachtdienst voor deze week dus paar uurtjes slaap anders blijf ik in het ritme zitten... De Mazzel!

De overhead press battle van de 'Rappe Kerel' en de 'Stale Titaan' :D ghehe

Ik wens iedereen een fijne dag, ik ga me mandje in.. 12 uur gewerkt en net thuis.. Tijd voor een heel kort, maar krachtig coma slaapje :p Dit was me laatste nachtdienst voor deze week dus paar uurtjes slaap anders blijf ik in het ritme zitten... De Mazzel!

hahaha slaapse kerel:D

Do 17-04-2008

Front Squat:
2x5x 25
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x 75 [+2.5]
2x 75
1x 75

2.5 kg erbij was net iets te veel van het goede, het was gewoon te zwaar. Misschien zou ik t wel gehaald hebben, maar ik wilde niet tot fail gaan. Volgende keer gewoon beter! :wl:

Bench Press:
2x5x 20
1x5x 30
1x1x 40
1x1x 50
3x5x 62 [+2]

1e setje voelde super zwaar, maar de andere 2 setjes gingen me prima af. Mag ook wel als ik hier voor bij 67 kg geindigd was. Volgende training weer 2 erbij.

Deadlift:
2x5x 25
1x5x 65
1x1x 85
1x1x 105
1x5x 120 [+5] PR!

Ging lekker :cool:

mooie workout rap,lekkere deads,bench gaat ook mooi zo...

ey rutger, had u nog nie gezien in dn powerlift sectie

Vandaag zou weer een train dag worden, maar helaas. Ik ben bij me vriendin blijven slapen en dan slaap ik sowieso wat slechter... ipv een lekker 2 persoonsbed op een luchtbedje. Niet dat ik niet bij haar in bed mag, maar dat is een 1 persoons bed :D that's killing me! Maar ik had wat eten mee genomen enzo dat ik dan snel kon eten daaro, was ik het vergeten in de koelkast te zetten dus ik nam een hap van een vies klef stinkend broodje :eek: Nou toen was het gedaan hoor... Daarna voelde ik me zo zwak dat het toch geen zin meer had. Nu dus morgen weer een poging! Het nadeel is dat de sportschool in het weekend tot 14.30 open is...

Vandaag heb ik trouwens andere muesli gehaald. Ik had altijd de lekkere krokante cruesli waar veel suiker in zit. Nu heb ik echte muesli gehaald, wel minder lekker maarja je moet wat he om gezond te doen :D Hier de voedingswaardes per 100g:

Oude:

Kcal = 425
Eiwit = 6.0 g
Koolhydraten = 61 g (29 g suiker)
Vet = 16 g

Nieuwe:

Kcal = 360
Eiwit = 12 g
Koolhydraten = 65 g (3.0 g suiker)
Vet = 5.0 g

Laatst bewerkt:
dat is idd een stuk gezonder :)
morgen weer lekker knalle dus....
mooi zo :D

Zondag 20-04

Lekkere training vandaag :D

Back Squat:
2x5x 20
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x5 85 [+2.5] PR!

Ging stukken lekkerder dan dinsdag en voelde ook lichter aan, dus ik ben dik tevreden.

Overhead Press:
2x5x 10
1x5x 20
1x1x 30
2x 46 [+2]
3x 46
2x 46

Duidelijk te zwaar, helaas! Dinsdag nog een keer proberen :wl:

Hang Clean:
2x5x 20
1x3x 35
4x3x 45

Heerlijke oefening, lekker expolosief :D Het enige wat niet lekker gaat is het gaan van de eindpositie naar de begin positie, bij me laatste 2 setjes pakte ik hem telkens maar met 3 vingers....

IK heb een aantal doelen die ik wil bereiken of in ieder geval wil naderen!

• Deadlift 130 kg, Dit moet te halen zijn in een korte periode...
  • Bench Press 75 kg, Dit zal nog wel even duren, maar 70 kg wil ik snel halen.
  • Squat wil ik nou is de 100 kg bereiken..

Deadlift:
2x5x 25
1x5x 65
1x1x 85
1x1x 105
1x5x 120 [+5] PR!

Je bent al een end op weg met je deadlift naar 130 als je al 5x120 doet :thumbup:

Je bent al een end op weg met je deadlift naar 130 als je al 5x120 doet :thumbup:

Ja dat klopt :cool: maar me doel is wel 5x130 te tillen... Als dat gelukt is, dan ga ik de ene training deadlift 5 reps doen en dan de andere training met deadlift voor PR's gaan, dus 1x:D Dat lijkt me wel wat

Deze week wordt een heerlijke:wl: week als alles goed gaat!

2x Frontsquatten heerlijk!

2x Benchpressen waarbij ik 3x5x66 haal, me vorige PR was 3x3x66

2x Deadliften waarbij ik de 5x130 haal, wat al vanaf begin moment me doel was! Toen 200% BW

Jammer weer

Vandaag was me dag duidelijk niet, het ging gewoon niet!

Front Squat:
2x5x 20
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x 75
2x 75
1x 75

Het ging nog steeds niet :( Volgende keer 10% lichter en dan erover heen knallen.... Volgende training word 67.5 kg, dus 7,5 eraf

Bench Press:
2x5x 20
1x5x 30
1x2x 40
1x1x 50
1x5x 64 [+2]

Wel 2 kg erbij maar, daarna was gewoon al me energie weg.. ik weet het niet. Volgende keer zelfde gewicht en dan maar knallen want dit kan ik natuurlijk niet pikken van mezelf!

Deadlift:
2x5x 20
1x5x 65
1x1x 95
1x1x 115
1x1x 135 PR!

Omdat ik voelde dat het toch niet goed zou gaan, besloten om voor die 1 rep te gaan en dan wat zwaarder. Toch 135 kg gepakt.

--------------------

Probeer de laatste tijd goed op me voeding te letten, want ik wil wel aankomen maar zo min mogelijk vet aangezien ik niet mager ben. Sinds een week ofzo had ik een schema berekend enzo. 6 maaltijden per dag. Maar ben 1,5 kg afgevallen in ongeveer een week :eek: en dat is niet de bedoeling. Dus snel extra maaltijd erbij gepleurd en alles wat opgeschroefd. Heb vandaag ook onwijs veel ongebrande noten gehaald enzo dus die komen er ook bij. Dus hoop dat het nu beter gaat, het blijft experimenteren natuurlijk maar we komen er wel :D

Probeer de laatste tijd goed op me voeding te letten, want ik wil wel aankomen maar zo min mogelijk vet aangezien ik niet mager ben. Sinds een week ofzo had ik een schema berekend enzo. 6 maaltijden per dag. Maar ben 1,5 kg afgevallen in ongeveer een week :eek: en dat is niet de bedoeling. Dus snel extra maaltijd erbij gepleurd en alles wat opgeschroefd. Heb vandaag ook onwijs veel ongebrande noten gehaald enzo dus die komen er ook bij. Dus hoop dat het nu beter gaat, het blijft experimenteren natuurlijk maar we komen er wel :D

Dat eten is net zo belangrijk als het trainen vind je niet? Ik merk bij mezelf ook dat ik mezelf soms echt moet dwingen om goed en veel te eten.

Nette PR op je deadlift trouwens!:thumbs:

Dat eten is net zo belangrijk als het trainen vind je niet? Ik merk bij mezelf ook dat ik mezelf soms echt moet dwingen om goed en veel te eten.

Nette PR op je deadlift trouwens!:thumbs:

Tnx man :D

Ja echt wel zeg! Het schiet er zo makkelijk bij in. Maar het gaat steeds beter en aldoende leert men toch?!

Vrijdag 25 april

Back Squat:
2x5x 20
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x 87.5 [+2.5]
2x 87.5
1x 87.5

Vorige keer ging ie erg lekker, nu ging ie gewoon k*t. Gewicht voelde te zwaar, me rug ging telkens naar voren waardoor het weer in een goodmorning veranderde..... beetje zoals het een tijd terug was, toen had ik dit ook. Nu wel met meer kilo's gelukkig. Volgende keer nog een keer proberen :cool:

Bench Press:
2x5x 20
1x5x 30
1x1x 40
2x5x 64
1x4x 64

Om de bizarre reden ben ik gaan benchpressen, vraag me niet waarom??? En zoals je ziet ging het ook niet grandioos....

Hang Clean:
2x5x 20
1x3x 35
5x3x 45

Lekkere oefening :D Volgende keer 5 kilo erbij!

Ook nog 1 setje van 10 reps aan Shrugs gedaan met 55 kg...

Back Squat:
2x5x 20
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x 87.5 [+2.5]
2x 87.5
1x 87.5

Vorige keer ging ie erg lekker, nu ging ie gewoon k*t. Gewicht voelde te zwaar, me rug ging telkens naar voren waardoor het weer in een goodmorning veranderde..... beetje zoals het een tijd terug was, toen had ik dit ook. Nu wel met meer kilo's gelukkig. Volgende keer nog een keer proberen :cool:

Bench Press:
2x5x 20
1x5x 30
1x1x 40
2x5x 64
1x4x 64

Om de bizarre reden ben ik gaan benchpressen, vraag me niet waarom??? En zoals je ziet ging het ook niet grandioos....

Hang Clean:
2x5x 20
1x3x 35
5x3x 45

Lekkere oefening :D Volgende keer 5 kilo erbij!

Ook nog 1 setje van 10 reps aan Shrugs gedaan met 55 kg...

squat begint er al aardig op te lijken rap,door blijven doen zo:thumbs:

3x 87.5 [+2.5]
2x 87.5
1x 87.5

Volgende keer gewoon even op die 87,5 blijven en dan wat meer reps proberen te maken, dan ga je ook vooruit

Terug
Naar boven