- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training kerel
overhead press staan we gelijk op!!
wordt nog strijde tegen jou gehehe.
ghehe
Dit was me laatste nachtdienst voor deze week dus paar uurtjes slaap anders blijf ik in het ritme zitten... De Mazzel!De overhead press battle van de 'Rappe Kerel' en de 'Stale Titaan'ghehe
Ik wens iedereen een fijne dag, ik ga me mandje in.. 12 uur gewerkt en net thuis.. Tijd voor een heel kort, maar krachtig coma slaapjeDit was me laatste nachtdienst voor deze week dus paar uurtjes slaap anders blijf ik in het ritme zitten... De Mazzel!

mooie workout rap,lekkere deads,bench gaat ook mooi zo...

ey rutger, had u nog nie gezien in dn powerlift sectie
that's killing me! Maar ik had wat eten mee genomen enzo dat ik dan snel kon eten daaro, was ik het vergeten in de koelkast te zetten dus ik nam een hap van een vies klef stinkend broodje
Nou toen was het gedaan hoor... Daarna voelde ik me zo zwak dat het toch geen zin meer had. Nu dus morgen weer een poging! Het nadeel is dat de sportschool in het weekend tot 14.30 open is...
Hier de voedingswaardes per 100g:

Het enige wat niet lekker gaat is het gaan van de eindpositie naar de begin positie, bij me laatste 2 setjes pakte ik hem telkens maar met 3 vingers....IK heb een aantal doelen die ik wil bereiken of in ieder geval wil naderen!
- Deadlift 130 kg, Dit moet te halen zijn in een korte periode...
- Bench Press 75 kg, Dit zal nog wel even duren, maar 70 kg wil ik snel halen.
- Squat wil ik nou is de 100 kg bereiken..
Deadlift:
2x5x 25
1x5x 65
1x1x 85
1x1x 105
1x5x 120 [+5] PR!
Je bent al een end op weg met je deadlift naar 130 als je al 5x120 doet![]()
maar me doel is wel 5x130 te tillen... Als dat gelukt is, dan ga ik de ene training deadlift 5 reps doen en dan de andere training met deadlift voor PR's gaan, dus 1x
Dat lijkt me wel wat
Volgende keer 10% lichter en dan erover heen knallen.... Volgende training word 67.5 kg, dus 7,5 eraf
en dat is niet de bedoeling. Dus snel extra maaltijd erbij gepleurd en alles wat opgeschroefd. Heb vandaag ook onwijs veel ongebrande noten gehaald enzo dus die komen er ook bij. Dus hoop dat het nu beter gaat, het blijft experimenteren natuurlijk maar we komen er wel 
Probeer de laatste tijd goed op me voeding te letten, want ik wil wel aankomen maar zo min mogelijk vet aangezien ik niet mager ben. Sinds een week ofzo had ik een schema berekend enzo. 6 maaltijden per dag. Maar ben 1,5 kg afgevallen in ongeveer een weeken dat is niet de bedoeling. Dus snel extra maaltijd erbij gepleurd en alles wat opgeschroefd. Heb vandaag ook onwijs veel ongebrande noten gehaald enzo dus die komen er ook bij. Dus hoop dat het nu beter gaat, het blijft experimenteren natuurlijk maar we komen er wel
![]()
Dat eten is net zo belangrijk als het trainen vind je niet? Ik merk bij mezelf ook dat ik mezelf soms echt moet dwingen om goed en veel te eten.
Nette PR op je deadlift trouwens!![]()

En zoals je ziet ging het ook niet grandioos....
Volgende keer 5 kilo erbij!Back Squat:
2x5x 20
1x5x 35
1x1x 55
1x1x 65
3x 87.5 [+2.5]
2x 87.5
1x 87.5
Vorige keer ging ie erg lekker, nu ging ie gewoon k*t. Gewicht voelde te zwaar, me rug ging telkens naar voren waardoor het weer in een goodmorning veranderde..... beetje zoals het een tijd terug was, toen had ik dit ook. Nu wel met meer kilo's gelukkig. Volgende keer nog een keer proberen
Bench Press:
2x5x 20
1x5x 30
1x1x 40
2x5x 64
1x4x 64
Om de bizarre reden ben ik gaan benchpressen, vraag me niet waaromEn zoals je ziet ging het ook niet grandioos....
Hang Clean:
2x5x 20
1x3x 35
5x3x 45
Lekkere oefeningVolgende keer 5 kilo erbij!
Ook nog 1 setje van 10 reps aan Shrugs gedaan met 55 kg...
3x 87.5 [+2.5]
2x 87.5
1x 87.5
Vorige keer ging ie erg lekker, nu ging ie gewoon k*t. Gewicht voelde te zwaar, me rug ging telkens naar voren waardoor het weer in een goodmorning veranderde..... beetje zoals het een tijd terug was, toen had ik dit ook. Nu wel met meer kilo's gelukkig. Volgende keer nog een keer proberen![]()