MuscleMeat

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, moest kotsen :fuu: Had teveel paaseitjes en ijs gegeten van te voren. Super sad :(

Bench

15x Stang
5x 50Kg
5x 50Kg
5x 55Kg
3x 60Kg
3x 60Kg
3x 60Kg
5x 50Kg

:thumbup:

Incline DB Press

8x 23Kg
7x 23Kg
6x 23Kg

Pull Up

3x5xBw (Wide)
2x5xBw (V-grip)

DB BOR

5x5x28Kg

Hierna moest ik kotsen, stront oefening echt afzien

Military Press

10x20Kg
4x5x35Kg

Volgende week 40Kg doen :)

Yo!

Is dit jouw hele UB training altijd?
Ah wacht ik zie al, toch wel redelijk volume.

En kotsen bij een dumbbell row, t*ring is dat al afzien haha?

Lekker bench boy! :thumbup:

Jezelf volgooien met paaseitjes voor je training is vragen om problemen hahaha

Is dit jouw hele UB training altijd?
Ah wacht ik zie al, toch wel redelijk volume.

En kotsen bij een dumbbell row, t*ring is dat al afzien haha?

Nja ik zie altijd wel af bij die rows ook al heb ik niet zo een zwaar gewicht, maar het ging erom dat ik teveel gegeten had XD

En het schema, tsja dat is het eigelijk wel voor UB neem veels te veel pauze eigenlijk misschien weer terug naar split binnenkort:)

Lekker bench boy! :thumbup:

Jezelf volgooien met paaseitjes voor je training is vragen om problemen hahaha

THanks

Damn maat..kotsen tijdens de training:eek:

Hey ruud0111 je weegt nu 80kg? flinke progessie post eens nieuwe pic:D

Of ben je aan het bulken:p

Yo, ja kwas/ben 80Kg (laatste keer dat ik woog iets van 80.3) maar ben nu een beetje aan het minderen en lekker cardio erbij doen. Geen rigoreuze cut ofzo maar gewoon paar kilotjes eraf voor de zomer :P

Zal binnenkort weer pics posten!

Jouwe zag er ook goed uit o eilering, nice chest:)

maar ben nu een beetje aan het minderen en lekker cardio erbij doen. Geen rigoreuze cut ofzo maar gewoon paar kilotjes eraf voor de zomer :P

[/QUOTE]

hiermee wil ik ook over 2 weke mee beginnen, moet er toch wel beetje strak bijlopen vd zomer:D

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

maar ben nu een beetje aan het minderen en lekker cardio erbij doen. Geen rigoreuze cut ofzo maar gewoon paar kilotjes eraf voor de zomer :P

hiermee wil ik ook over 2 weke mee beginnen, moet er toch wel beetje strak bijlopen vd zomer:D[/QUOTE]

PS: heb jij een huidplooimeter zo ja,waar heb je hem vandaan?

hiermee wil ik ook over 2 weke mee beginnen, moet er toch wel beetje strak bijlopen vd zomer:D

PS: heb jij een huidplooimeter zo ja,waar heb je hem vandaan?

Nopes, heb geen huidplooimeter, maarja ik weet wel ongeveer aan de hand van foto's van anderen hoeveel ik ongeveer sta. Denk 15-16% ofzo wil naar de 10% denk ik :)

ok ,wat je echt eens moet proberen voor je grip is magnesium vind het echt stuk beter trainen

wow kotsen ;) heb het een keer megemaakt in mijn gym, een dude was heel zwaar aan het squatten en rende opeens naar buiten om te kotsen :o

ik zit nu op 79kg en VP 15% ofzo dus ben ook wel benieuwd naar pics.

wow kotsen ;) heb het een keer megemaakt in mijn gym, een dude was heel zwaar aan het squatten en rende opeens naar buiten om te kotsen :o

ik zit nu op 79kg en VP 15% ofzo dus ben ook wel benieuwd naar pics.

Haha zullen binnekort wel komen :P Heb wel een klein buikje :o

Sorry dat ik me training telkens niet post XD Vergeet het altijd

Maar ben net wezen cardioen 1 uurtje lang. Volgens dat k*t apparaat verbrand ik 400kcal maar ff hartslagmeter en horloge omdoen volgende keer want dit ding staat niet op mezelf ingesteld. Denk dat het wel wat hoger ligt als ik hier lees op het forum :)

Haha zullen binnekort wel komen :P Heb wel een klein buikje :o

Sorry dat ik me training telkens niet post XD Vergeet het altijd

Maar ben net wezen cardioen 1 uurtje lang. Volgens dat k*t apparaat verbrand ik 400kcal maar ff hartslagmeter en horloge omdoen volgende keer want dit ding staat niet op mezelf ingesteld. Denk dat het wel wat hoger ligt als ik hier lees op het forum :)

ja heb ik ook. dat apparaat geeft aan 250kcal in een halfuur :eek: Heb alleen zelf geen hartslagmeter die kcal aangeeft.

Vraag me overigens af of het uitmaakt als je in een lichtere stand fietst met dezelfde hartslag als een wat zwaardere stand. Wanneer zou je meer verbranden?

Heb net weer cardio gedaan :sd: 1 uurtje :P

Dat ding geeft altijd 400kcal aan dus im like wtf dus nu deed ik het met hartslagmeter en horloge op mijn stats ingesteld.

650Kcal. Niet gek al zeg ik het zelf

Op 136 Hartslag gemiddeld dus das 65-70% van me max is wel goed dacht ik.

Vanaf morgen weer split schema aanhouden. Misschien 4 daags moet ik nog even over denken:)

Later!

Nieuwe split (4 daags) hou ik wel vol denk ik moet nu toch elke dag ivm cardio bizzle.

Ma: Rug, Biceps
Wo: Benen, Traps
Vr: Borst, Triceps
Zo: Schouders, Abs, Onderarmen

Toch maar abs en onderarmen erbij gegooid, nog nooit echt getraind beide dus wie weet. Brute onderarmen zijn gewoon epic :D

Zal ff oefeningen erbij zetten, ook voor mezelf kan ik hier kijken watk moet trainen :P

Rug:

Pull Ups (Wide + V-Grip)
DB BOR
BB BOR

Biceps:

Ez-bar curl
Hammer Curl

Benen:

Squat
Leg extension
Leg curl
Calf raises

Traps:

DB Shrug
BB Shrug

Borst:

Bench Press
Incline DB Press
Flyes

Triceps:

Dips
Tricep Extensions

Schouders:

Seated Military Press
DB Press
Side raises

Abs:

Sit ups SS Knee raises

Onderarmen:

Wrist curls
En zo een apparaatje maken dat je een soort stokje met ene touwtje oprolt :)

Ook nog ergens even deadlift erbij (denk op de zondag)

Laatst bewerkt:
Ziet er uit als een degelijk schema Ruudje!

Nieuwe split (4 daags) hou ik wel vol denk ik moet nu toch elke dag ivm cardio bizzle.

Ma: Rug, Biceps
Wo: Benen, Traps
Vr: Borst, Triceps
Zo: Schouders, Abs, Onderarmen

Toch maar abs en onderarmen erbij gegooid, nog nooit echt getraind beide dus wie weet. Brute onderarmen zijn gewoon epic :D

Zal ff oefeningen erbij zetten, ook voor mezelf kan ik hier kijken watk moet trainen :P

Rug:

Pull Ups (Wide + V-Grip)
DB BOR
BB BOR

Biceps:

Ez-bar curl
Hammer Curl

Benen:

Squat
Leg extension
Leg curl
Calf raises

Traps:

DB Shrug
BB Shrug

Borst:

Bench Press
Incline DB Press
Flyes

Triceps:

Dips
Tricep Extensions

Schouders:

Seated Military Press
DB Press
Side raises

Abs:

Sit ups SS Knee raises

Onderarmen:

Wrist curls
En zo een apparaatje maken dat je een soort stokje met ene touwtje oprolt :)

Ook nog ergens even deadlift erbij (denk op de zondag)

Goed schema man!, Ik train gewoon alle spiergroepen als ik ga trainen, setjes van 4x 10 soms minder als het heel zwaar is, dus ik heb een heeeel simpel schema in vergelijking met het jouwe:p

Goed bezig!

30u672h.jpg

Ff update voor jullie :P Na de zomervakantie gaat deze log weer van start !

Blijf natuurlijk wel doortrainen ^^

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven