AndroidHealthClinic

Ruzie met uitgaan.

advies vragen op dbb :roflol:

gewoon lekker je ding doen, zuip niet teveel mochten hun het uitdagen. eerste klap ontwijken de rest geven :)

je kan beter 1e klap ontvangen hoor, dan is het zelf verdediging

:dope::dope::dope::shake::bierbang::headbang:
En Hakkuuuh Gadver!!!:banana:
en Loop rondjes:gek:

je kan beter 1e klap ontvangen hoor, dan is het zelf verdediging
Volgens de rechtbank is het blijkbaar pas zelfverdediging als je in een hoekje zit en op geen enkele manier kunt ontsnappen.

Daarnaast, als het even tegenzit is het met één klap ook meteen lights out, game over.

Volgens de rechtbank is het blijkbaar pas zelfverdediging als je in een hoekje zit en op geen enkele manier kunt ontsnappen.

Daarnaast, als het even tegenzit is het met één klap ook meteen lights out, game over.
dit dus, kennis van me kreeg een klap, sloeg terug...zocht het zelf niet om een klacht in te dienen maar die gast die begon klaagde wel aan. En die kennis kwam er het slechtste van af.

Allemaal paar lijntjes coke snuiven en dan met messen en molotov cocktails gaan opwachten

+1
boksbeugel,ploertendoder,mesje vn HIBBEN en een grammetje rellepoeder en je kan de wereld aan.

of als je egte man ben gewoon oldskool met je vuisten.

Zet je feestmuts op en ga al fappend de strijd aan. Ze zullen ongetwijfeld verrast zijn door jullie intieme gedrag waardoor ze hun anus weid open zullen zetten voor jullie. Zodra ze allemaal verzadigd zijn pak je je shotgun en knal je hun hoofden kapot, ter afsluiting verkracht je hun moeders en vaders en na dit alles kun je een mooi boek gaan schrijven over tante bes en haar tuintje.

Gr.

die uit uden slaat hellemaal nergens op die jonge prickt iemand die tussenbijde komt ? laf mn..

• Topic Starter Topic Starter
Goed topic :thumbup:

gwn busjes pepeprspray meenemen eerst verblind je ze en achteraf pak je een matrak en beuk je er op los....

Beter flink zuipen en zien wat er gaat komen...Voordeel, als je kort wordt geslagen doet het minder pijn...Enne, gebruik gewoon je vuisten enzo...Wapens zijn voor mietjes!!!

Bullshit dat wapens voor mietjes zijn.
Ik ben zelf nooit degene die het uitdaagt/lokt dus als ik in de situatie kom dat zal ik me me verdedigen ook.
Dat is het risico van degene die een vechtpartij uitlokt.

Bullshit dat wapens voor mietjes zijn.
Ik ben zelf nooit degene die het uitdaagt/lokt dus als ik in de situatie kom dat zal ik me me verdedigen ook.
Dat is het risico van degene die een vechtpartij uitlokt.

Inderdaad, mocht ik een pistool in mn zak hebben zal ik geen seconde twijfelen om de trekker over te halen.

en aangezien je dan dronken, zonder schietervaring of training een bewegend doelwit moet raken schiet je een onschuldig meisje dat erachter staat per ongeluk door de kop.

true story.

Goed bezig jongens..neem lekker wapens mee..een pistool, een mes o.i.d. Ben je een stuk stoerder inderdaad. En nog stoerder als je dan voor zware mishandeling of moord vast komt te zitten. Want inderdaad, als je iets van een wapen bij je hebt gebruik je het.

Vecht het gewoon zonder wapens uit..

Terug
Naar boven