- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
advies vragen op dbb
gewoon lekker je ding doen, zuip niet teveel mochten hun het uitdagen. eerste klap geven en de rest ook geven![]()

ontopic
mensen uit je directe omgeving informeren over de situatie en de opdracht geven dat wanneer de situatie hoog oploopt ze de politie moeten bellen.

je kan beter 1e klap ontvangen hoor, dan is het zelf verdediging
Volgens de rechtbank is het blijkbaar pas zelfverdediging als je in een hoekje zit en op geen enkele manier kunt ontsnappen.je kan beter 1e klap ontvangen hoor, dan is het zelf verdediging
dit dus, kennis van me kreeg een klap, sloeg terug...zocht het zelf niet om een klacht in te dienen maar die gast die begon klaagde wel aan. En die kennis kwam er het slechtste van af.Volgens de rechtbank is het blijkbaar pas zelfverdediging als je in een hoekje zit en op geen enkele manier kunt ontsnappen.
Daarnaast, als het even tegenzit is het met één klap ook meteen lights out, game over.
Allemaal paar lijntjes coke snuiven en dan met messen en molotov cocktails gaan opwachten
Bullshit dat wapens voor mietjes zijn.
Ik ben zelf nooit degene die het uitdaagt/lokt dus als ik in de situatie kom dat zal ik me me verdedigen ook.
Dat is het risico van degene die een vechtpartij uitlokt.