gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snowboard veel maar dat zal het wel niet zijn..vroeg me eigenlijk af of jij hiervoor een sport beoefende. of is dit je eerste sport, waar je serieus mee aan de gang ging. want ik vind dat je echt sterk bent geworden in een zeer korte tijd.![]()

Dus als je ideeën hebt...

Ik ben weg gegaan bij de gym waar ik was omdat hij onder de middag 2 à 3u toe was, en dat was meestal het uur dat ik wou trainen. Voorlopig doe ik nog even door thuis, heb net een nieuw bankje gekocht, en vind het uiteindelijk wel gemakkelijk. Juist het sociaal aspect mis ik een beetje.
Heb zin om nu te trainen om toch die 135 op de squats te doen
Ik blijf voorlopig gewoon mijn schema volgen, als ik overschakel zal ik misschien eens maxen. Heb mijn progressie denk ik wel voor een groot deel te danken aan stronglifts. Deed eerst een soort van BB fb met dumbbells waar ik niet op vooruit ging en ik squatte amper en met weinig gewicht. Na een halfjaar dan toch besloten om stronglifts uit te voeren en dat ging goed

.ik denk dat er meer dan 1x100 inzit, zal afwachten zijnoke succes man, je bench is sterk. ik denk dat daar een mooie 1 rpmax zal uitkomen, misschien wel 1x100. maar ik zou wel zo ver mogelijk gaan met die 2.5kg per week verhogen op de bp, en uiteindelijk als je vastloopt of gaat overstappen naar een andere schema dan een keer maxt.

mijn eerste training duurde een halfuur, nog niet denk ik. Na een paar weken ging dat richting een uur, en nu doordat mijn warm-up van de squat al bijna een training op zich is duurt het een uur en een half max, meestal 1u15Blijft hier inderdaad lekker lopen.
Binnen enkele daagjes komt mijn bestelling binnen en dan kan ik er ook terug in vliegen
Denk dat ik ook maar met jou schema (stronglifts 5x5) ga starten. Lijkt lekker te werken voor jou dus hoop op hetzelfde effect hier.
Hoelang doe je trouwens gemiddeld over een training?
Grtzz
heeft zijn voor en nadelen.
!!
, ben zelf zowat al mijn hele leven keeper en hier krijg je natuurlijk wel veel kracht van in je benen, zeker door keeperstraining waar je daarvoor ook veel oefeningen doen. heb je zelf op hoog niveau gespeeld?ja ma ik probeer nog altijd het schema een beetje op te volgen.je kan ook 3x3 of 3x4 doen op de squat. maar wel een nette training, vooral de bench als hij zo easy aanvoelt![]()
En dat zegt dat je na 5x5 naar 3x5 moet gaan, en daarna naar 1x5. En zo ga ik dan beetje per beetje richting madcow eigenlijk.Niet op zo een heel hoog niveau nee.Heb alles rustig doorgelezen, Mooie vooruitgang man, ook leuke filmpjes!!
Keepen heeft natuurlijk wel degelijk nut voor de benen, ben zelf zowat al mijn hele leven keeper en hier krijg je natuurlijk wel veel kracht van in je benen, zeker door keeperstraining waar je daarvoor ook veel oefeningen doen. heb je zelf op hoog niveau gespeeld?