MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nais treen Baas....hoe is de weerstand? ;)

Goed fysiek, dikke arm ook.

Succes nog bro

Ik hoor wel dat er weer een griepepedemi heerst..dus ja je ontkomt er niet aan
Tuurlijk wel. Ik ben al jaren niet meer verkouden geweest. Meer gaan hardlopen en cardio of HIIT knallen. Omhoog met die lichaamstemperatuur en goed je handen wassen na gebruik van vreemde deurkrukken, halters en handen schudden van andere mensen.

(tip: niet teveel aan je neus zitten met je vingers) :D

Edit: zie net griep staan, daar geldt bovenstaande niet voor, alleen voor verkoudheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.152
1 Borst-benen-bil

Benchpress
0 : gisteren al borstsessie gehad

Squats
15xbw
8x60
5x80
5x100
3x120
3x140
3x160
3x180
5x160
5x140
5x120

Klote squatten met pip aan beide billen.

Hyperextensions overgaand in Nordic curl
14x
12x
10x
9x

Barbell hiptrust
8x70
8x70
8x70
8x70

Prone leg curl
20x27
18x32
10x36
10x41
8x45

Leg extensions met 2/3 tellen hold
12x27,5
12x27,5
12x27,5

Die squats van jou pffff

Goeie foto's weer op de vorige pagina!

Ik wou al ruilen met jou OHP @Saik maar doe je Squat er ook maar bij :D:D

Heb er altijd last van in de winter, nu in de cut en met gear is mijn weerstand natuurlijk nog lager..
Reis je ook veel met het OV? Volgens mij is dat wel één van de grootste infectiehaarden. Zeker in de winter zit meer dan de helft alles onder te rochelen en te niezen en vrolijk alles beet te pakken met hun gore handen. Bah! :mad:

• #2.157
  • #2.159
Reis je ook veel met het OV? Volgens mij is dat wel één van de grootste infectiehaarden. Zeker in de winter zit meer dan de helft alles onder te rochelen en te niezen en vrolijk alles beet te pakken met hun gore handen. Bah! :mad:

Ik vind dat ook vreselijk, ik hou altijd mijn adem in wanneer er iemand niest of hoest...weet niet of dat zin heeft? Reis niet met ov, maar kom wel op plekken waar veel mensen komen zoals de gym..

Thanks! Eigenlijk niet mijn best gedaan gisteren, was lui en grieperig..reps laten liggen. Binnenkort eens een repout gaan doen met 180..
Ik ben al blij met een Rep out op 130kg, eerst maar is toewerken naar een RM op 160 als dat gaat lukken over 2 weken dan ben ik 20kg gestegen in 6 weken op de squat * Fingers Crossed* :bow2:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven