- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benchpress
12x20
10x40
5x60
5x80
5x100
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120
7x120 lekker
10x100
9x100
30x60 wide grip

Lekker volume!
Net je pics gezien, goeie massa bro! Komt helemaal goed.
Hoe kom je toch iedere keer verkouden? Veel verkouden lui om je heen dan meer handjes wassen.
Ik hoor wel dat er weer een griepepedemi heerst..dus ja je ontkomt er niet aanHoe kom je toch iedere keer verkouden? Veel verkouden lui om je heen dan meer handjes wassen.
Tuurlijk wel. Ik ben al jaren niet meer verkouden geweest. Meer gaan hardlopen en cardio of HIIT knallen. Omhoog met die lichaamstemperatuur en goed je handen wassen na gebruik van vreemde deurkrukken, halters en handen schudden van andere mensen.Ik hoor wel dat er weer een griepepedemi heerst..dus ja je ontkomt er niet aan

Hoe kom je toch iedere keer verkouden? Veel verkouden lui om je heen dan meer handjes wassen.
Reis je ook veel met het OV? Volgens mij is dat wel één van de grootste infectiehaarden. Zeker in de winter zit meer dan de helft alles onder te rochelen en te niezen en vrolijk alles beet te pakken met hun gore handen. Bah!Heb er altijd last van in de winter, nu in de cut en met gear is mijn weerstand natuurlijk nog lager..

Reis je ook veel met het OV? Volgens mij is dat wel één van de grootste infectiehaarden. Zeker in de winter zit meer dan de helft alles onder te rochelen en te niezen en vrolijk alles beet te pakken met hun gore handen. Bah!![]()
Ik ben al blij met een Rep out op 130kg, eerst maar is toewerken naar een RM op 160 als dat gaat lukken over 2 weken dan ben ik 20kg gestegen in 6 weken op de squat * Fingers Crossed*Thanks! Eigenlijk niet mijn best gedaan gisteren, was lui en grieperig..reps laten liggen. Binnenkort eens een repout gaan doen met 180..