MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training begonnen met een triset
25x shoulderpress
15xside raise
12x bent over raise

Schouders verzuren gewoon, alles zonder gewicht

Seated db press
15x16
8x22
8x26
8x32
8x36
8x40

Sm shoulder press
10x60
10x70
10x80
6x90
3x100

Sm wide upright row
12x30
12x30
12x30

Facepull
12x18
12x18
12x18
10x14

Cable side raise
12x9
15x9
9x9
9x9

Bent over rope front raise, Max 30s rust
20x18
15x23
12x27

Double rope extensions
5 sets

Dippen
24x
14x
15x

Is wel echt genieten van de spiegel nu :)

Ik keek net even op de thermostaat blijkt het in huis 14 graden te zijn, zit hier in mijn T-shirt en heb het eerder warm dan koud. Clen doet zijn ding!
 
Balen nog steeds wakker, wekker gaat alweer om 5, na zitten denken over het trainen en aanpak na de wedstrijd. Ik heb wel zin in ub/lb, heb het volgende in elkaar gezet. Sets zal even aanvoelen zijn. Minimaal drie en maximaal vijf sets per oefening


  • UB
Benchpress
Rackpull
Chestpress
Machine row
Seated dumbell press
Cable latpull
Wide Upright row
1oefening bicep
2oefeningen tricep

  • LB
Squats
Barbell hiptrust
Leg extensions
Leg curl
Legpress high stance en paused
Calves

  • UB
Sm shoulderpress
Tbar row
Incline chestpress
Pulldown
Fly variant
Seated wide Cable row
Dumbell side raise
Bent over dumbell raise
1 oefening bicep
1 oefening tricep

  • LB
Deadlift
Legpress
Snatch grip Barbell back extensions
Lunges
Seated leg curl
Calves


Voeding zal overdag clean zijn en getracked. Avondeten zal variëren, hangt er maar net af van waar wij zin in hebben..beetje gezelligheid terug in huis brengen.

Ook bezig met pct opzetten.
Ik zat te denken aan 6weken hcg 3x1250 iui en 25mg clomid. Clomid gelijk starten met hcg?? Moet nog even info inwinnen hierover.
 
Laatst bewerkt:
Tegelijkertijd een zwaar programma (UB, LB valt mee) EN bizar weinig volume per spiergroep, met name voor armen.
 
Gisteren rug/biceps/cardio

Rackpull
Pulldown
Straight arm pulldown
Cable latpull
Seated dumbell curl

45 min cardio: kreeg het koud en rillingen, kon hierna bijna niet meer op mijn voeten staan..dan merk je toch wel dat je laag zit. Vanmorgen was ik ook zo plat als een pannenkoek..
 
Zet je nu geen hcgdan?
Ik zou bij Lb 2 toch dl doen, of kan die nog niet?

Nog even de laatste loodjes man.
Of ga je door naar nk als je goed plaatst? :D
 
Zet je nu geen hcgdan?
Ik zou bij Lb 2 toch dl doen, of kan die nog niet?

Nog even de laatste loodjes man.
Of ga je door naar nk als je goed plaatst? :D

Nee kreeg last van gyno, zit er nog steeds maar valt volgens mij niet op. Achteraf gezien was het denk ik niet de hcg maar de combi deca tren. Stel ik word vierde of vijfde en ik sta op mijn best dan heeft nk geen zin, top 3 dan ben ik gek als ik het niet doe.
Ja deadlift moet er gewoon in, perfect om
Lb2 mee te starten. Core oefeningen gooi ik eruit, ik weet toch dat ik die meestal laat voor wat het is.
 
Zet hem op Camelus. Nog ff volhouden en knallen.
 
Cry now laugh later is het toch? Ik heb het weer overleefd!
Cry now and die later is ook nog een optie hoor. Beetje oppassen dus... Ik heb al een keer iemand tijdens een hardloopwedstrijd met rillingen afgevoerd zien worden die het niet kon navertellen.
 
Cry now and die later is ook nog een optie hoor. Beetje oppassen dus... Ik heb al een keer iemand tijdens een hardloopwedstrijd met rillingen afgevoerd zien worden die het niet kon navertellen.

oei zoiets zou ik niet snel verwachten nee, misschien dat ik moest overgeven en even tot rust moest komen..maar dat het zo ver kan gaan..
 
oei zoiets zou ik niet snel verwachten nee, misschien dat ik moest overgeven en even tot rust moest komen..maar dat het zo ver kan gaan..
Zo ver kan het gaan en zo snel ook.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven