Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mijn borst loopt ook achter, ondanks dat bankdrukken 1 van mijn favoriete oefeningen is. Dumbbell drukken lijkt geen verbetering te brengen. Toch heb ik, van alle spiergroepen, altijd de beste pomp en het meeste spierpijn (die ik met groei associeer) in mijn pecs?
Flyes en 4x per week benchen.

Gisteren alleen cardio, foto gemaakt na cardio. Vandaag laatste legday

2CF56DD5-8900-4F40-916B-8CBED86AC4A3.jpeg
:engel: :heart:

Nice wheels a la Saik Platz :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.464
Mijn borst loopt ook achter, ondanks dat bankdrukken 1 van mijn favoriete oefeningen is. Dumbbell drukken lijkt geen verbetering te brengen. Toch heb ik, van alle spiergroepen, altijd de beste pomp en het meeste spierpijn (die ik met groei associeer) in mijn pecs?

Spierpijn is idd geen indicatie, wil ik persé spierpijn dan is het een kwestie van een oefening doen die ik al een tijdje niet meer heb gedaan

• #2.465
Gisteren is het borst/rug/armen en cardio geworden, vandaag dus de benen. Zometeen eerst naar de coach...

Wide grip Benchpress
20x20
15x40
20x60
20x80
20x100

Wide Cable latpull
20x32
15x45
10x59
8x66
8x73
6x79

Incline dumbell fly
15x20
12x24
8x24

Seated wide grip Cable row
15x32
15x36
12x52
10x59

Cable press
15x32
15x32
12x32

Straight arm rope pulldown
15x32
12x32
8x32
8x32

Rope ext ss high Cable curl
10x32 ss 12x32
10x32 ss 10x32
10x32 ss 10x32

Hammer curl: slow & hold
8x12
9x12

Seated dumbell curl
10x12
8x16

Die benen man! Ziek!

Mijn chest liep ook altijd achter, tot ik pre fatigue begon toe te passen.

Starten met lichte chest press tot pomp goed in de chest zit, gewicht opvoeren en dan rest vd training. Veel betere contractie op deze manier

Succes bij de coach!

Succes zometeen. :)

Spierpijn is idd geen indicatie, wil ik persé spierpijn dan is het een kwestie van een oefening doen die ik al een tijdje niet meer heb gedaan

Misschien zit ik nog teveel vast in de ideeen van de vorige eeuw ;).

Succes met je wedstrijd!

Tijd voor elke dag cardio :p

Succes!

• #2.472
Tijd voor elke dag cardio :p

Succes!

Haha niet nodig, voeding blijft gelijk en cardio zelfde verhaal. Coach was blij met mijn shape, verwacht een plaatsing voor het nk. Een (groot) probleempje.. links last van gyno van vorige cycle..kan mijn kop kosten. Plan was om evt weg te werken met foundation voordat ik de tanning in gaan, er is ook gesproken over caber laatste week en dan moet dus alle gear eruit...wat denk jij ?

• #2.473
Die benen man! Ziek!

Mijn chest liep ook altijd achter, tot ik pre fatigue begon toe te passen.

Starten met lichte chest press tot pomp goed in de chest zit, gewicht opvoeren en dan rest vd training. Veel betere contractie op deze manier

Sowieso ga ik meer de focus leggen op herhalingen, voorheen vaak low rep bench gedaan.

Haha niet nodig, voeding blijft gelijk en cardio zelfde verhaal. Coach was blij met mijn shape, verwacht een plaatsing voor het nk. Een (groot) probleempje.. links last van gyno van vorige cycle..kan mijn kop kosten. Plan was om evt weg te werken met foundation voordat ik de tanning in gaan, er is ook gesproken over caber laatste week en dan moet dus alle gear eruit...wat denk jij ?

Lastig hoor.
Ik heb zelf geen ervaring met gyno.
Mayb dat deze mensen je kunnen helpen?
@Trenimal @vntl @Tr3nbolon3 @JochemB @Punjab @Poepiemonster @Biomek

Heb geen ervaring met gyno

Lastig om advies te geven, al helemaal aangezien je in je wedstrijdprep zit en een wijziging in de samenhang van je kuur ook effect kan hebben op je fysiek.
Dan is het ook nog eens lastig omdat de oorzaak onbekend is. Ik meen dat je momenteel test p en tren a zet? Gyno kan zowel van testosteron als van trenbolone komen, maar beiden hebben een verschillende werking en een andere pathway wat betreft gyno.
Test --> aromatisatie --> oestrogeen --> gyno
Tren --> hecht zich aan zowel AR als aan progesteronreceptor als aan glucocorticoïdereceptor--> genexpressie van hechting aan PR kan gyno veroorzaken. Er kan echter ook een disbalans in de hormonen komen wat een verhoogde prolactine als resultaat heeft (dit kan ook weer gyno veroorzaken).

Ik denk dat je je gyno moet zoeken bij tren, maar zeker weten doe je alleen met een bloedtest (oestrogeen, progesteron en prolactine meten).
Ik durf je geen advies te geven mbt behandeling, gezien je in wedstrijdprep zit en ik te weinig weet van gyno dat door tren wordt veroorzaakt.

Klote van de gyno. Hopenlijk trekt het wat weg/is er wat aan te doen.

• #2.479
Lastig om advies te geven, al helemaal aangezien je in je wedstrijdprep zit en een wijziging in de samenhang van je kuur ook effect kan hebben op je fysiek.
Dan is het ook nog eens lastig omdat de oorzaak onbekend is. Ik meen dat je momenteel test p en tren a zet? Gyno kan zowel van testosteron als van trenbolone komen, maar beiden hebben een verschillende werking en een andere pathway wat betreft gyno.
Test --> aromatisatie --> oestrogeen --> gyno
Tren --> hecht zich aan zowel AR als aan progesteronreceptor als aan glucocorticoïdereceptor--> genexpressie van hechting aan PR kan gyno veroorzaken. Er kan echter ook een disbalans in de hormonen komen wat een verhoogde prolactine als resultaat heeft (dit kan ook weer gyno veroorzaken).

Ik denk dat je je gyno moet zoeken bij tren, maar zeker weten doe je alleen met een bloedtest (oestrogeen, progesteron en prolactine meten).
Ik durf je geen advies te geven mbt behandeling, gezien je in wedstrijdprep zit en ik te weinig weet van gyno dat door tren wordt veroorzaakt.
Het kwam op bij test/tren/deca/hcg, Ari ingezet maar dat had geen zin. Nu op tren A test prop en winny maar ik heb geen last van knobbels of pijnlijke tepels. Het zijn dus echt nog overblijfselen van de vorige cycle. Ik ga het nog eens met de coach bespreken, wellicht kunnen we het op een andere manier verdoezelen (foundation icm tanning)

• #2.480
Gewicht was vandaag trouwens ongeveer 86 kg en een beetje.. word net onder de 80 inwegen dus :) En dat op mijn lengte, zal wss weer de kleinste in mijn klasse zijn.

Laatste legday is een feit!

Squats
8x60
5x80
3x100
3x120
3x140
5x160
3x180
8x140

Hip trust
6x50
6x90
6x130
6x150
6x170

Snatch grip Barbell back extensions
10x10
8x10
8x10

High stance Paused legpress
12x180
12x180
12x180

Prone leg curl, single leg ss leg extensions with holds
15x14 ss 15x25
10x18 ss 12x25
8x23 ss 10x25 + 10 snelle

Sm calves
15x80
8x110
10x130
9x140
9x130
12x110
15x70

En nog een kliekje nu het nog een beetje leuk eruit ziet

FC8E896B-DBBE-4557-ACBB-6A5B05D9F683.jpeg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven