XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
aangezien er zeker de aankomende twee jaar geen juice meer in gaat (misschien nooit meer) heeft dat niet heel veel zin. Ik ga proberen om tevreden te zijn met minder en als vervanging daarvan wat meer plezier in mijn leven brengen.. eens kijken of dit mij gaat lukken.
Uiteindelijk wel beter voor je algemene gezondheid. Verder denk ik dat je ook zonder de juice zwaar zult blijven trainen, gezien je voorliefde voor de zware lifts. En meer plezier en variatie in het leven is altijd een mooi iets om na te streven.
 
Uiteindelijk wel beter voor je algemene gezondheid. Verder denk ik dat je ook zonder de juice zwaar zult blijven trainen, gezien je voorliefde voor de zware lifts. En meer plezier en variatie in het leven is altijd een mooi iets om na te streven.

Zwaar blijven liften dat zal ik doen zolang ik dat kan, ik zal altijd waarde hechten aan massa, kracht en hardheid. Maar mijn doelstellingen gaan omlaag en ik verplicht mijzelf om mij daar bij neer te leggen. Er zijn andere dingen in het leven, niet alleen de sport.
 
Zwaar blijven liften dat zal ik doen zolang ik dat kan, ik zal altijd waarde hechten aan massa, kracht en hardheid. Maar mijn doelstellingen gaan omlaag en ik verplicht mijzelf om mij daar bij neer te leggen. Er zijn andere dingen in het leven, niet alleen de sport.
Heel verstandig!
 
Overigens besloten om de caber te proberen, dus na deze week off en volgende week caber.
 
Waarom ga je eigenlijk off voor caber?
 
Waarom ga je eigenlijk off voor caber?

Ik moet bekennen dat mijn kennis hierover echt minimaal is.. dus ga ik af op het advies van mijn coach. Hij geeft aan dat je het alleen weg zou krijgen als je dus ook zou stoppen met de gear..
 
Ik moet bekennen dat mijn kennis hierover echt minimaal is.. dus ga ik af op het advies van mijn coach. Hij geeft aan dat je het alleen weg zou krijgen als je dus ook zou stoppen met de gear..
Duidelijk. Gewoon je coach volgen dan!
 
Uit de oude doos, 2010

F05ABA21-0CFD-4E26-9ED1-7385E0D20891.jpeg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven