- Waardering
- 34.342
Doe je nu 5 dagen pw candito schema?
Welke doe je dan?
Nog even nagekeken.
week 1 5 dagen
week 2 5 dagen
week 3 4 dagen
week 4 4 dagen
week 5 3 dagen
week 6 deload of herstart cycle
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je nu 5 dagen pw candito schema?
Welke doe je dan?
Nog even nagekeken.
week 1 5 dagen
week 2 5 dagen
week 3 4 dagen
week 4 4 dagen
week 5 3 dagen
Ik ben benieuwd hoe je week 2 gaat ervaren, gaat lekker pittig worden haha
Zal wel mindfuck zijn denk ik. Maar zoals het nu gepland staat ga ik pas in week 5 zwaar benchen.Ben benieuwd, ik zoek zelf ook naar een alternatieve manier van trainen.
Nog even nagekeken.
week 1 5 dagen
week 2 5 dagen
week 3 4 dagen
week 4 4 dagen
week 5 3 dagen
Jep.
Dat is ook de voornaamste kritiek op candito, dat het benchvolume veel te laag is, wat veel doen is nog accessoires toevoegen zoals close grip benchen of flyes.idem.. het bankdrukken van morgen word geen uitdaging, is wel lastig tussen de oren om dan het het schema aan te houden...bang voor krachtverlies als ik een keertje niet het gaspedaal helemaal in duw zeg maarZal wel mindfuck zijn denk ik. Maar zoals het nu gepland staat ga ik pas in week 5 zwaar benchen.
Dat is ook de voornaamste kritiek op candito, dat het benchvolume veel te laag is, wat veel doen is nog accessoires toevoegen zoals close grip benchen of flyes.
Flyes kan prima als extra assistance. Beetje op gevoel gewoon.
Heftig...lijkt mij meer op "grensoverschrijdend gedrag"...waarom pak je dan geen 2min?Die 8 reppers van week 1 zijn easy ja. Bereid je voor op de murderous week 2. Hij zit er net op bij mij en ik heb bijna gekotst na die MR10 en daarna 10x3 met tussen alles 1 min rust.

Omdat je working capacity moet opbouwen, dat kan heel makkelijk met meer volume. Candito schrijft zelf voor dat je maar 1 min rust mag.Heftig...lijkt mij meer op "grensoverschrijdend gedrag"...waarom pak je dan geen 2min?![]()
Stoppen met dat natty gedoe dan.Sinds ik vast schema volg heb ik ook geen last meer van mijn ellebogen/schouders/knieën
Candito heeft ook een schema puur op swuat.
Lijkt mij ook wel wat aangezien ik als natty zoveel cm verlies op de benen![]()

Krijg je na de treen dan geen gigantisch crash? Spugen zijn toch signalen dat je te ver gaat.....Omdat je working capacity moet opbouwen, dat kan heel makkelijk met meer volume. Candito schrijft zelf voor dat je maar 1 min rust mag.