Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eerste training is 5 triples met je MR10 gewocht +5kg
Tweede sessie is 10 triples met MR10 gewicht -5kg

Die eerste is al kut genoeg :roflol:

Eerste training is 5 triples met je MR10 gewocht +5kg
Tweede sessie is 10 triples met MR10 gewicht -5kg

Die eerste is al kut genoeg :roflol:
Eerste is toch 5 triples met je 10MR gewicht + 2,5kg en de tweede is 5-8-10 triceps (afhankelijk van de reps op je MR10 set -5kg

MR10 met 150 soow dat wordt er eentje hoor, en dan nog de tweede dag waarschijnlijk 152,5kg MR10 met daarna 10x3 147,5kg Goodluck :D

Excuus, inderdaad eerste training zijn de triples met +2,5kg! In de haast 5kg geschreven ;).

Dan doe je 10 sets van 3 reps met 1 minuut rust?
Op hoeveel % van je 1rm?

Tussen die MR10 set en de 10 sets zit ook 1 min rust.
Is op 80% -5kg voor de triples.

Die 10x3 is overigens alleen wanneer je de 10 reps haalt. Bij 8-9 reps 8x3 en bij 7 reps 5x3 bij minder dan 7 reps zou ik de gym uitlopen en in een hoekje ff gaan huilen :D Nee die 7 haal je sowieso Saik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.133
Die 10x3 is overigens alleen wanneer je de 10 reps haalt. Bij 8-9 reps 8x3 en bij 7 reps 5x3 bij minder dan 7 reps zou ik de gym uitlopen en in een hoekje ff gaan huilen :D Nee die 7 haal je sowieso Saik!

10x150 moet wel lukken met wat wilskracht, het is ook maar een enkele set.. het erge is dat je afgestraft wordt, des te meer reps je maakt des te meer setjes er volgen.

I

Laatst bewerkt:
  • #3.134
Wanneer je een selfie van een selfie maakt, weltrusten

9628E0E7-C465-4471-934C-C94FA81C4DBE.jpeg

Mooi ook die bekers...mooie herinnering hé...;)

Die triples geven anders onwijs veel voldoening als je klaar bent, met de wetenschap dat je sterker bent geworden en dat komende trainingsweken sowieso gaan lukken.

Die triples geven anders onwijs veel voldoening als je klaar bent, met de wetenschap dat je sterker bent geworden en dat komende trainingsweken sowieso gaan lukken.
Die triples zijn echt moordend, ik deed ze met een maat van mij die ook candito doet, het was letterlijk: Mijn set - plates wisselen - zijn set x 10 in moordend tempo!

• #3.140

True.. deed mij goed na enkele dagen het gevoel te hebben dat je terug bij af bent

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven