JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste is toch 5 triples met je 10MR gewicht + 2,5kg en de tweede is 5-8-10 triceps (afhankelijk van de reps op je MR10 set -5kgEerste training is 5 triples met je MR10 gewocht +5kg
Tweede sessie is 10 triples met MR10 gewicht -5kg
Die eerste is al kut genoeg![]()

Excuus, inderdaad eerste training zijn de triples met +2,5kg! In de haast 5kg geschreven.
Gaat helemaal goed komen door die cheatmeals met jouw workout maandag
PR's in het rood please!!

Nee, de eerste training gaat zo:Dus 152,5x3x10? Je hoeft niet te antwoorden morgen snap iknhet vanzelf wel![]()

Die 10x3 is overigens alleen wanneer je de 10 reps haalt. Bij 8-9 reps 8x3 en bij 7 reps 5x3 bij minder dan 7 reps zou ik de gym uitlopen en in een hoekje ff gaan huilenNee die 7 haal je sowieso Saik!
Die triples zijn echt moordend, ik deed ze met een maat van mij die ook candito doet, het was letterlijk: Mijn set - plates wisselen - zijn set x 10 in moordend tempo!Die triples geven anders onwijs veel voldoening als je klaar bent, met de wetenschap dat je sterker bent geworden en dat komende trainingsweken sowieso gaan lukken.
Doelde op @Pillz
Ben wel benieuwd wat zijn plannen zijn maar zn topic is aardig dood
Die triples geven anders onwijs veel voldoening als je klaar bent, met de wetenschap dat je sterker bent geworden en dat komende trainingsweken sowieso gaan lukken.