Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.102
Krijg je na de treen dan geen gigantisch crash? Spugen zijn toch signalen dat je te ver gaat.....

Ook wel eens gehad, benen trainen met de coach. Duurde een tijdje voordat ik mij weer goed voelde...en daarna weer door..

Moet natuurlijk geen dagelijkse kost zijn, maar eens in de zoveel tijd full r*tard gaan kan geen kwaad.

Ook wel eens gehad, benen trainen met de coach. Duurde een tijdje voordat ik mij weer goed voelde...en daarna weer door..

Moet natuurlijk geen dagelijkse kost zijn, maar eens in de zoveel tijd full r*tard gaan kan geen kwaad.
Lekker shake in je bed haha :)

Kan ik me wel voorstellen...en wellicht overkomt het je gewoon

Moeten wel braaf het schema aanhouden he

Lekkere uitdaging ja!! :p

Het is meer dat ik moest kotsen van belt. Dat ding ga je met 1 minuut rust niet af doen en dan zit je dus zo’n 17 minuten met een strakke belt om buiten adem te zijn. Niet heel chill.

Die 8 reppers van week 1 zijn easy ja. Bereid je voor op de murderous week 2. Hij zit er net op bij mij en ik heb bijna gekotst na die MR10 en daarna 10x3 met tussen alles 1 min rust.
Haha vreselijk zware dag is dat, heb hem vanmiddag ook moeten doen! Naar mijn idee de zwaarste dag uit heel Candito volgens mij die 2e LB training van week 2.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.113
Laatste dag van week 1

Candito 1.5

Benchpress MRx105
13x105

Slecht geslapen, had meer ingezeten.

Machine row
10,10,8,6 x100

Seated dumbell ohp
12,12,10,8 x 32

Pulldown
12,12,10,8 x 100

Optional exercise 1: Cable press
12,12,12 x 32

Optional exercise 2: rope extensions
12x32
12x41
9x45

Optional exercise 3: Barbell side raise
10,10,8 x 15

Dat was dat. Er gaat veel gecheat worden dit weekend, gisteren de dag afgesloten met een kapsalon, zometeen biertjes drinken in het zonnetje en morgen BBQ.

Maandag begint de beruchte week 2....
Squat: MR10x150 en vervolgens 10 triples met 150 met 60sec rust tussen de setjes. Candito is een homo.

Eindelijk een beetje volume dikz*k :D

Laatste dag van week 1

Candito 1.5

Benchpress MRx105
13x105

Slecht geslapen, had meer ingezeten.

Machine row
10,10,8,6 x100

Seated dumbell ohp
12,12,10,8 x 32

Pulldown
12,12,10,8 x 100

Optional exercise 1: Cable press
12,12,12 x 32

Optional exercise 2: rope extensions
12x32
12x41
9x45

Optional exercise 3: Barbell side raise
10,10,8 x 15

Dat was dat. Er gaat veel gecheat worden dit weekend, gisteren de dag afgesloten met een kapsalon, zometeen biertjes drinken in het zonnetje en morgen BBQ.

Maandag begint de beruchte week 2....
Squat: MR10x150 en vervolgens 10 triples met 150 met 60sec rust tussen de setjes. Candito is een homo.

Lekker eten amigo!

Gaat helemaal goed komen door die cheatmeals met jouw workout maandag

Doelde op @Pillz
Ben wel benieuwd wat zijn plannen zijn maar zn topic is aardig dood

Plan is nu zoveel mogelijk proberen te behouden door vast schema.

Ooit zal ik wel weer on gaan, maar wanneer geen idee. En zal ook wel minder doseren, ook al deed ik nooit heel gek.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven