MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Candito 2.1

Stond eigenlijk voor gisteren gepland maar het weekendje genieten kreeg een eindstand van ongeveer 5 liter desperado’s. Zondag bij het water gelegen en waardeloos gegeten. Maandag nog steeds futloos, voeding matig. Vandaag 10x de wekker verzet want ik wist dat het nu nog zwaarder ging worden. Uiteindelijk de moed bijeen geraapt en gewoon die shit gaan doen.

Afzien, afzien..de warming up was al zwaar. Maar goed, er zit nog ergens een champ in mij....

Squats
Wu
10x147,5
Minuut rust
3x10x150 (60 sec rust tussen de sets)

Ik merkte ook wat misselijkheid gedurende de sets. En zoals Jochem zei..de riem heeft hier veel invloed op. Dus toch om de set ofzo even los gemaakt zodat je wat beter kan ademen.

Nu de deadlift variation, besloten om Kevin na te doen..snatch grip it is. Even uitvogelen hoe dat moet.

Snatch grip deadlift
8/8/8/8 x60 puur op techniek

Geen optional exercises, geen zin geen tijd

10 sets gedaan? Je hoefde er maar 5 deze training toch :o.
Desalniettemin heel sick.

Waarom doe je de riem niet tussen elke set los?

Waarom doe je de riem niet tussen elke set los?
Omdat dat tijd kost en je maar een minuut rust hebt. Continu die riem los en strakker doen (ik heb single prong belt, dus dat is minder handig dan een lever belt) is wel het laatste waar je mee bezig bent in die minuut rust:roflol:. Persoonlijk probeer ik gewoon een minuut lang rustig te ademen zodat ik niet buiten adem aan een set begin.

Ah, een minuut ja. Dan begrijp ik het.

• #3.146
  • #3.147
Omdat dat tijd kost en je maar een minuut rust hebt. Continu die riem los en strakker doen (ik heb single prong belt, dus dat is minder handig dan een lever belt) is wel het laatste waar je mee bezig bent in die minuut rust:roflol:. Persoonlijk probeer ik gewoon een minuut lang rustig te ademen zodat ik niet buiten adem aan een set begin.

is inderdaad adem happen, zeker met mijn conditie.

Candito 2.1

Stond eigenlijk voor gisteren gepland maar het weekendje genieten kreeg een eindstand van ongeveer 5 liter desperado’s. Zondag bij het water gelegen en waardeloos gegeten. Maandag nog steeds futloos, voeding matig. Vandaag 10x de wekker verzet want ik wist dat het nu nog zwaarder ging worden. Uiteindelijk de moed bijeen geraapt en gewoon die shit gaan doen.

Afzien, afzien..de warming up was al zwaar. Maar goed, er zit nog ergens een champ in mij....

Squats
Wu
10x147,5
Minuut rust
3x10x150 (60 sec rust tussen de sets)

Ik merkte ook wat misselijkheid gedurende de sets. En zoals Jochem zei..de riem heeft hier veel invloed op. Dus toch om de set ofzo even los gemaakt zodat je wat beter kan ademen.

Nu de deadlift variation, besloten om Kevin na te doen..snatch grip it is. Even uitvogelen hoe dat moet.

Snatch grip deadlift
8/8/8/8 x60 puur op techniek

Geen optional exercises, geen zin geen tijd

Lekker bezig buffel. Echter moet ik een aanmerking maken. Dag 1 week 2 waren 5 setjes van 3 reps en jij hebt er net 10 gedaan, dat was eigenlijk voor de tweede Lowerbody dag bedoeld :D
Maar blijkbaar ging het je goed af, in de excel tabel als je hem wat uitklapt kan je het overigens ook teruglezen!

Snatch Grip Deadlifts zijn echt hele fijne om erbij te pakken, goed dat je rustig aan begint met gewicht, ik merkte dat ik laatst met 3x8x90kg echt al moeite had om hem goed uit te voeren, met name de grip gaat na 8 herhalingen echt loslaten, magnesium of Straps zijn echt wel een aanrader voor deze variant wanneer je ri de 100+ gaat voor reps.

Ik dacht ff 3 sets van 10 reps 150 kilo met minuut rust :D

• #3.154
Candito 2.2

Benchpress
10x95
8x100
6-8x107,5: 8 easy reps

Machine row
10x105
8x105
8x105

Seated ohp dumbell press
10x34
8x34 paused
6x34 paused

Lat pulldown
10x105
8x105
6x105

Optional exercise 1: Incline dumbell press
12x32
12x34
12x34

Optional exercise 2: Straight arm pulldown
12x41
12x41
10x41

Optional exercise 3: dumbell curl
8x16
8x18
8x18

Lekkere DB OHP, ook nog paused ook. :eek: :cool:

• #3.156
Lekker bezig buffel. Echter moet ik een aanmerking maken. Dag 1 week 2 waren 5 setjes van 3 reps en jij hebt er net 10 gedaan, dat was eigenlijk voor de tweede Lowerbody dag bedoeld :D
Maar blijkbaar ging het je goed af, in de excel tabel als je hem wat uitklapt kan je het overigens ook teruglezen!

Snatch Grip Deadlifts zijn echt hele fijne om erbij te pakken, goed dat je rustig aan begint met gewicht, ik merkte dat ik laatst met 3x8x90kg echt al moeite had om hem goed uit te voeren, met name de grip gaat na 8 herhalingen echt loslaten, magnesium of Straps zijn echt wel een aanrader voor deze variant wanneer je ri de 100+ gaat voor reps.

Zag het achteraf pas.. wel klote van de ene kant, heb best wat spierpijn, zelfs de hamstrings en glutes voel ik goed. Hoop dat ik op tijd hersteld ben want vrijdag mag ik dus weer. Misschien vrijdag maar 5 triples doen ipv 10, draai ik de boel gewoon om...

Zag het achteraf pas.. wel klote van de ene kant, heb best wat spierpijn, zelfs de hamstrings en glutes voel ik goed. Hoop dat ik op tijd hersteld ben want vrijdag mag ik dus weer. Misschien vrijdag maar 5 triples doen ipv 10, draai ik de boel gewoon om...
Ja dat zou je kunnen doen, het is weliswaar -5kg op dag twee ipv +2,5kg wat jij al hebt gedaan met 10x3 dat was dus veel zwaarder haha. Ik heb zelfs nog problemen soms met reps dat ik echt goed moet kijken hoeveel het er ook alweer waren zoals vandaag op alle accessory 3x6 terwijl ik soms nog met 10 of zelfs 12 in me hoofd zat :o

• #3.159
Benen voel ik nog goed...ook heeft die linkerknie die dag een flinke optater gekregen. Merkte dat ik veel vocht vasthield door die training, benen waren abnormaal dik de dag erna

• #3.160
Vandaag twee trainingsdagen in één training. Morgen heb ik niet de mogelijkheid om te trainen. Met maar 70 minuten de tijd was het gas geven. Het was goed te doen, alleen de bench voelde zwaarder aan dan de laatste (zelfde) sessie.

Candito 2.3

Squats

Aangezien ik de vorige sessie dus te zwaar en te veel had gesquat besloten om vandaag in te houden. Wel het minimale gedaan volgens schema, dus 7 reps op de mr10 waarna je vervolgens maar 5 triples hoeft te doen. Benen waren echt zo stijf als het maar kan, ik liep gisteren ook nog met flinke spierpijn rond.

7x150
Minuut rust
3/3/3/3/3 x 145 minuut rust tussen sets

Snatch grip deadlift

Zit nog wat te kloten met de houding, hoe wijd ik mijn grip moet zetten, stand van voeten (tenen naar buiten) schouders over de stang etc. Plus mijn leuter die vaak klem zit tegen de stang.

8x70
8x80
8x80

Candito 2.4

Bp
10x95
8x100
8x107,5 (reprange 6-8)

Machine row
10x105
8x105
8x105

Seated db ohp
10x34
8x34
6x34

Lat Pulldown
10x105 dat ging makkelijk
8x105 te makkelijk
Kom je erachter dat er 95 aanhangt, nu dus pas 105 kg
6x105
6x105
6x105
Dan maar twee extra setjes

Optional exercise 1 Incline chestpress
12x80
10x100
10x100

Optional exercise 2 Overhead Cable curl
12x18
12x23
10x23

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven