Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat heb je netjes gedaan binnen zo'n korte tijd Saik! Dat je bench wat minder sterk aamvoelt is niet zo gek natuurlijk :).

Die struggles met de DL herken ik wel trouwens, met Snatch-grip SLDLs. Zodra je de oefening een paar keer hebt gedaan dan komt de juiste uitvoering er wel in. Ik zie dat je hem nu in ieder geval bewust licht pakt, dat scheelt ook al!

@Saik Voeten relatief dicht bij elkaar met de tenen in een richting van ongeveer 45 graden t.o.v. de stang. Kijk maar is naar Klokov ze snatch positie het is feitelijk dezelfde houding en positie. Wat betreft de wijdte van je grip is afhankelijk van de lengte van je armen, ik heb hem echt tegen de rand van de stang aan weerszijde vast. Doordat ik hem zo wijd vasthoud is mijn uitkomst positie van de stang vaak net op of net boven me toeter wat soms best irritant is haha. Als je dat wilt vermijden moet je hem iets closer vasthouden de stang zodat de uitkomstpositie net eronder is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.164
Dat heb je netjes gedaan binnen zo'n korte tijd Saik! Dat je bench wat minder sterk aamvoelt is niet zo gek natuurlijk :).

Die struggles met de DL herken ik wel trouwens, met Snatch-grip SLDLs. Zodra je de oefening een paar keer hebt gedaan dan komt de juiste uitvoering er wel in. Ik zie dat je hem nu in ieder geval bewust licht pakt, dat scheelt ook al!

Oefening baart kunst. Nog wat vids bekeken en zo moeilijk is het eigenlijk niet :) De volgende keer nog wat breder pakken zodat hij ee niet tussen beland maar erboven. Aandachtspuntje twee is de neerwaartse beweging. Ik start met de bar dichtbij de schenen en eindig op de één of andere manier een stuk verder van mijn schenen af..

• #3.165
Laatste dag van week 2

Candito 2.5

Benchpress mr 102,5
14x102,5 hmm.. niet het idee dat ik echt progressie maak

Machine row
10x105
8x105
8x105

Seated dumbell ohp
10x34
8x34 paused
6x34 paused

Lat pulldown
10x105 laatste drie paused
8x105 paused
6x105 paused

Optional exercises:

Incline dumbell fly
12x20
10x26
10x26

Rear delt oefening
3x12

Rope extensions ss db side raise
3 sets

Beetje nieuw in deze log hier, hoeveel weeg je momenteel?

Geen idee, deze week maar weer eens op de weegschaal gaan staan... zal wel ergens rond de 85 zitten denk ik.

god***domme man, met die gewichten die jij verplaatst had ik wel eerder iets van 100 KG verwacht :D. Zeker netjes!

@Saik weinig progress?? 14 reps op een MR dag op de bench is veel man! Ik had daar maar 12 reps bijvoorbeeld op. Het gaat er uiteindelijk om wat je in week 5 en 6 gaat liften daar worden de medailles verdeeld om het zomaar te zeggen :p

Inderdaad wat @ICBkevin zegt. 14 reps op een MR set is heel veel. Denk dat je die 4 reps in week 5 wel gaat halen op dit tempo.

Ik vond week 3 trouwens het meest taxerend voor bench.

• #3.171
god***domme man, met die gewichten die jij verplaatst had ik wel eerder iets van 100 KG verwacht :D. Zeker netjes!

De weegschaal gaf vandaag 83 kg aan, minder vettig dan ik dacht.

De gewichten zijn op zich wel goed, maar je kent het wel..eenmaal iets getild en dan is het niet meer bijzonder.

• #3.172
@Saik weinig progress?? 14 reps op een MR dag op de bench is veel man! Ik had daar maar 12 reps bijvoorbeeld op. Het gaat er uiteindelijk om wat je in week 5 en 6 gaat liften daar worden de medailles verdeeld om het zomaar te zeggen :p

De vorige mr dag waren het er ook 14, maar dan 2,5 kg zwaarder. Ach ik moet niet zeiken..loop gewoon op schema

• #3.176
Candito 3.2

Benchpress
4-6 x 110: 6 grip ongelijk, linkertricep moest duidelijk meer werk leveren
4-6 x 110: 6
4-6 x 110: 6

Kan niet veel legdrive gebruiken ivm die knie

Machine row
3x6x110 zaten wat Paused reps bij

Shit, pijntje onder linkerschouderblad, lats? Waarschijnlijk door die eerste werkstet bankdrukken

Seated dumbbell ohp
6x36 Paused (onderin)
6x36 Paused (bovenin en onderin)
6x36 Paused (bovenin en onderin)

Lat pulldown
3x6x110 zaten wat Paused reps bij

Toch maar optional exercises ook al mag dat niet

Flat dumbell fly, voeten op het bankje en Paused
12x20
12x20

Cable extensions
3 sets

Pak ook altijd de optionals naar behoefte ookal zijn ze uitgesloten :D.

• #3.178
Pak ook altijd de optionals naar behoefte ookal zijn ze uitgesloten :D.

Moet geen punt zijn zolang je niet overdrijft (herstel). Zo staat er morgen slechts 1 werksetje squatten op het schema en 1 setje deadlift variation...word wel een hele krappe training zo. Ik snap de insteek wel, de vorige sessie was zwaar en de volgende sessie wordt ook zwaar, dus nu even inhouden op het volume..

• #3.179
Candito 3.3

Squats 4-6 x 162,5

20xbw
8x60 Paused
3x80 Paused
3x100 Paused
2x120
2x140
1x150

5x162,5 poeh was echt zwaarder dan verwacht...bij rep vier onderin een flinke scheet..lagen wat meiden ab oefeningen te doen..tja.. doen alsof er niets gebeurd is natuurlijk.

Deadlift variantion: snatch grip 1x8

3x60
3x80
3x90

8x100

Begin het onder controle te krijgen, grip wijder dan zit mini me er niet tussen, kont goed de diepte in..pittig zo. Voel je ook goed in de benen.

Officieel geen optionals, maar..

Barbell hiptrust
10x100
8x100
8x100

Smith machine calf raise
10x70
12x90
10x100
7x100

Hip abduction (naar buiten)
10x45
8x45
12x39

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven