Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere training man! Scheetjes tijdens squaten moeten kunnen, als je hem hard genoeg laat dan geeft dat net de kracht om omhoog te gaan :D

Candito 3.3

Squats 4-6 x 162,5

20xbw
8x60 Paused
3x80 Paused
3x100 Paused
2x120
2x140
1x150

5x162,5 poeh was echt zwaarder dan verwacht...bij rep vier onderin een flinke scheet..lagen wat meiden ab oefeningen te doen..tja.. doen alsof er niets gebeurd is natuurlijk.

Deadlift variantion: snatch grip 1x8

3x60
3x80
3x90

8x100

Begin het onder controle te krijgen, grip wijder dan zit mini me er niet tussen, kont goed de diepte in..pittig zo. Voel je ook goed in de benen.

Officieel geen optionals, maar..

Barbell hiptrust
10x100
8x100
8x100

Smith machine calf raise
10x70
12x90
10x100
7x100

Hip abduction (naar buiten)
10x45
8x45
12x39

Je bent nu officieel een powerlifter.

:roflol: ik had vandaag dus exact hetzelfde tijdens mn squat. Dikke scheet bij mn laatste rep. Stond er srs net een dude naast me te kijken naar mn squats. Ik dus die bar terugleggen en ik zei gelijk al: "Tsja, dat heb je wel eens als je er druk op zet:o".

In de film Pumping Iron kan je in de squat scene in Golds, met Ed Corney en Arnold, op een gegeven moment zien dat Ed een NATTE scheet heeft gelaten:

@0:51

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.187
:roflol: ik had vandaag dus exact hetzelfde tijdens mn squat. Dikke scheet bij mn laatste rep. Stond er srs net een dude naast me te kijken naar mn squats. Ik dus die bar terugleggen en ik zei gelijk al: "Tsja, dat heb je wel eens als je er druk op zet:o".

Het was al eerder voorgekomen maar hier zat echt druk achter, deed zelfs een beetje pijn. Kan je nagaan hoe hard het klonk :emo:

PL zijn ook in shape hoor....

• #3.193
Nog even de training van zaterdag

Candito 3.4

Benchpress
4-6x112,5: 6

Machine row
3x6x112,5

Seated dumbbell ohp
3x6x36

Lat pulldown
3x6x112,5 laatste set Paused en slow negatives

No optionals, maar..

Incline dumbell fly: slow negatives
12x20
10x22
10x22

Facepull
3 sets

Overhead Cable curl
3 sets

• #3.194
Candito 4.1

Squats
15xbw
5x60
Stijf, last van knie...belooft niet veel goeds
3x80
3x100
2x120
1x140 lood
1x150
Durf de werksetjes vandaag eigenlijk niet, oog ook heel plat in de spiegel. Baal momentje.

Mezelf geprobeerd op te fokken, van hiphop geswitched naar hardcore, misschien dat ik daar wat meer drive van krijg...

3x165: 2 f**k
Die knie werkt ook niet mee, en gewoon de kracht niet?
3x167,5: 3 echt eruit moeten persen
3x170: 3

Uiteindelijk op de eerste set na (angst voor failure) toch gehaald. Wel een enorm kut gevoel, vorige sessie was ook al veel zwaarder dan verwacht.
Dit zijn momenten dat je het liefst er een naald in knalt.

Deadlift variantion: snatch grip
3x60
3x80
3x90

6x105
6x105

Optionals

Cable pull trough
3 sets

Smith machine calfraise
5 sets

Uiteindelijk kwam ik er energieker uit dan in.. misschien had ik meer energie moeten besteden aan opwarmen.

Toch gedaan die squats. :woot:

Bummer van de knie. Deze keer ook geen scheetjes? :D

Je 1 rm gebaseerd op je stats toen je nog on was?
Kan heel lastig worden bro.
En waarom latt pulldown en niet bv weighted pull ups?

Respect voor het feit dat je gewoon hebt doorgezet gap. Juist deze momenten maken of kraken je succes.

Klasse Saik! Goed doorgezet na je eerste set van 2 reps ipv 3. Vaak (althans heb ik) maak ik mezelf boos of agressief waardoor ik veel meer uit me sets kan halen, paar keer stevig tegen me quads aan slaan en op me wangen alvorens ik de barbell in me nek leg helpt dan ook wel! Met welk gewicht moet je volgende week je 1-4 set doen? :eek:

Candito 4.1

Squats
15xbw
5x60
Stijf, last van knie...belooft niet veel goeds
3x80
3x100
2x120
1x140 lood
1x150
Durf de werksetjes vandaag eigenlijk niet, oog ook heel plat in de spiegel. Baal momentje.

Mezelf geprobeerd op te fokken, van hiphop geswitched naar hardcore, misschien dat ik daar wat meer drive van krijg...

3x165: 2 f**k
Die knie werkt ook niet mee, en gewoon de kracht niet?
3x167,5: 3 echt eruit moeten persen
3x170: 3

Uiteindelijk op de eerste set na (angst voor failure) toch gehaald. Wel een enorm kut gevoel, vorige sessie was ook al veel zwaarder dan verwacht.
Dit zijn momenten dat je het liefst er een naald in knalt.

Deadlift variantion: snatch grip
3x60
3x80
3x90

6x105
6x105

Optionals

Cable pull trough
3 sets

Smith machine calfraise
5 sets

Uiteindelijk kwam ik er energieker uit dan in.. misschien had ik meer energie moeten besteden aan opwarmen.

De pijntjes en (waarschijnlijk) de angst voor grote gewichten zijn herkenbaar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven