XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je 1 rm gebaseerd op je stats toen je nog on was?
Kan heel lastig worden bro.
En waarom latt pulldown en niet bv weighted pull ups?

Nee, die lag rond de 200 toen ik on was.
Bench destijds rond de 150
Deadlift deed ik niet.
Mocht het de volgende sessie ook te moeilijk gaan verlaag ik mijn 1rm gewoon...het is wat het is.

Hekel aan pullups :)
 
Laatst bewerkt:
Bummer van de knie. Deze keer ook geen scheetjes? :D

Ja die knie daar kom ik gewoon niet van af.. Ja geen benen trainen en niet werken, geen optie natuurlijk.. niet geruft, of ja...heel zachtjes en voorzichtig
 
Respect voor het feit dat je gewoon hebt doorgezet gap. Juist deze momenten maken of kraken je succes.

Thanks! Moet wel toegeven dat ik twijfels had om door te zetten. Ik squat zonder opvangstangen (hoe je ze ook noemt) en er was geen betrouwbare spotter te bekennen. Ik ben ooit eens niet naar boven gekomen maar voorover gedonderd met squatten, hier heb ik een jaar last van gehad.

Volgende sessie maar eens de kneewraps om doen..wellicht heb ik dan minder last van de knie
 
Thanks! Moet wel toegeven dat ik twijfels had om door te zetten. Ik squat zonder opvangstangen (hoe je ze ook noemt) en er was geen betrouwbare spotter te bekennen. Ik ben ooit eens niet naar boven gekomen maar voorover gedonderd met squatten, hier heb ik een jaar last van gehad.

Volgende sessie maar eens de kneewraps om doen..wellicht heb ik dan minder last van de knie

Ai, dat moet je niet hebben!

Het gebeurde mij laatst, maar met een sprong naar voren was het gefixd haha
 
Klasse Saik! Goed doorgezet na je eerste set van 2 reps ipv 3. Vaak (althans heb ik) maak ik mezelf boos of agressief waardoor ik veel meer uit me sets kan halen, paar keer stevig tegen me quads aan slaan en op me wangen alvorens ik de barbell in me nek leg helpt dan ook wel! Met welk gewicht moet je volgende week je 1-4 set doen? :eek:

Probeer ik ook, flink wat hijgen zeg maar en spanning opkrikken...spreek mijzelf ook van alles in voor ik aan een zet begin. Meestal dingen zoals ' wil je altijd een pussy blijven' of ' je bent toch geen homo of wel' een paar keer aan de barbell trekken en duwen en dan gaan.

Deze week nog een sessie met 170 en 175 kg, in week 5 een setje met 180.
 
Ai, dat moet je niet hebben!

Het gebeurde mij laatst, maar met een sprong naar voren was het gefixd haha

Dat zal een klap gegeven hebben, werd je niet aangekeken?
 
Candito 4.2

Benchpress
15x40
7x60
3x80
1x100 Paused

3x110
3x112,5
3x117,5

Machine row
10x60
5x80

10x110
10x110
8x110
6x110

Seated dumbbell ohp
5x20
3x26

12x34
12x34
10x34
8x34

Lat pulldown
8x80

12x110
12x110
10x110
8x110

Optionals

Incline chestpress
12x80
12x90
12x100

Barbell curl
8x30
8x40
7x45
10x30

Ik heb niet het idee dat ik sterker word op de grote drie, wel op de andere lifts..
 
Hoe blijf je in godsnaam zitten met die pulldowns.
 
Dat zal een klap gegeven hebben, werd je niet aangekeken?

Nee hoor. Niks aan de hand!

Gasten die 200 kg deadlifts droppen maken meer herrie en trekken daardoor meer bekijks :roflol:
 
Hoe blijf je in godsnaam zitten met die pulldowns.

Knietjes onder de steunen.. deed ze wel eens zwaarder rond de 140. Dat was pas een gekloot..ik kreeg ze vaak niet omlaag zonder hulp, dan werd ik gelanceerd en werden het pullups.
 
deed ze wel eens zwaarder rond de 140. Dat was pas een gekloot..ik kreeg ze vaak niet omlaag zonder hulp, dan werd ik gelanceerd en werden het pullups.
Wel een stuk lichter... :D
 
Komt wel met die grote 3 joh. Het mooie eraan vind ik dat je denkt dat je geen progessie maakt, en dan de training waar het om draait knal je die reps er zo uit omdat je bijna geen werksets ervoor hebt.
 
Vorige week vrijdag met smerige moeite de drietjes en tweetjes eruit gesquat. Nu week 5 en ik squat er gewoon 4.
 
Komt wel met die grote 3 joh. Het mooie eraan vind ik dat je denkt dat je geen progessie maakt, en dan de training waar het om draait knal je die reps er zo uit omdat je bijna geen werksets ervoor hebt.

Ach en als het niet zo mag zijn dan is het de volgende cycle wel...ik denk dat het dan eerder aan mijn herstel ligt als aan het schema.

Donderdag alvorens ik ga squatten zorgen dat ik beter ben opgewarmd, ik zat te denken aan lichte, korte cardio en lichte leg extensions. Zo hoop ik minder last te hebben van stijfheid en die pijnlijke knie.
 
Lijkt me een strak plan. Wat ook vaak wordt aangeraden is om wat lichte leg curls te doen voor de pomp in de hamstrings. Daarmee zouden de squats ook beter aan moeten voelen omdat je meer kunt focussen op de hamstrings en reet (daarmee de knieën wat meer te ontzien).
 
Candito 4.3

Dus vandaag anders opgewarmd, ik merkte dat ik minder stijf was en minder last had van de knie. Houden we er dus in.

Superset leg extensions - Leg curls
3 sets (15-20 reps)

Squats
15xbw
5x60
3x80
2x100
1x120
1x140
1x150
1x160

3x170: 3
1-2x175: 2

Deadlift
3x60
2x100
1x120
1x140
1x160
1x180

3x195: 2 fuck, die tweede rep was ook met slechte vorm..volgende set komt er nog eens 10 bij..ga ik natuurlijk niet redden.
1-2x205: 0, godverdomme geen beweging in te krijgen. Schiet er ook nog eens een meid in de lach door mijn faal. Hoer.
1x180: niet op schema maarja, troostprijs

Ik had al het idee dat de trainingen met een deadlift variation te licht zijn en dit mijn deadlift niet zou bevorderen. De volgende cycle switchen naar paused deadlift en gewoon zwaarder gaan liften hierop. Baal hier wel van natuurlijk. Ik verlaag mijn 1rm met 5kg.. gelukkig start ik volgende week met de deadlift, dus dat zal wel wat schelen.

Optionals

Snatch grip deadlift
2x8x60
 
Candito 4.3

1-2x205: 0, godverdomme geen beweging in te krijgen. Schiet er ook nog eens een meid in de lach door mijn faal. Hoer.

Het sportschoolpubliek er er niet beter op geworden.
 
Kan gebeuren. Geen ramp om te verlagen joh. Wel goeie squats man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven