XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kan gebeuren. Geen ramp om te verlagen joh. Wel goeie squats man!

Squats gingen op zich wel lekker. Volgende week dus de 180. Ben benieuwd :) Hopen dat ik een spotter kan vinden, in de ochtenduren zijn het vooral oudjes en huisvrouwen die alles lekker lang bezet houden. Gelukkig is de bench en het squatrek wel altijd vrij :)

Tja die deadlift.. anderzijds is het wel een tweede oefening.. dus ik verwacht dat het toch wel iets hoger kan. Volgende cycle zal het sowieso beter zijn!
 
Zeg dat wel. Beetje lullig als je een ander belachelijk gaat maken wanneer je het zelf niet met de helft van het gewicht kan. Vrouwen...

Vrouw zijn was waarschijnlijk haar redding.
 
Lachen om een faal op 200kg? Lach op der neus denk?! Bots. Nee serieus het lijkt echt de tegenovergestelde wereld soms.
 
Niks van die neppe fitgirls aantrekken joh saik, die lopen met 50 kg te squaten en der reet te showen alsof ze het hebben gemaakt al. Staan verder alleen maar mooi te wezen en om aandacht te vragen in gymshark leggings waarin je kan liplezen
 
Die meiden zijn meer bezig met hun haar dan met gewichten. Fuck hun bro. Niks van aantrekken, die zijn niks waard.

Bekijk het positief, door deze “faal” (jouw woorden) ben je twee maal zo gemotiveerd om het te verbeteren. Komt helemaal goed
 
Zeg dat wel. Beetje lullig als je een ander belachelijk gaat maken wanneer je het zelf niet met de helft van het gewicht kan. Vrouwen...
Haha godver vind je dat echt erg ja? Zou mij persoonlijk 0 boeien als een chick me uitlacht. Daarbij draai je bij candito geen deload naar een one rep max poging toe. En laat dat juist net de dikste deadlift gains geven
 
Haha godver vind je dat echt erg ja? Zou mij persoonlijk 0 boeien als een chick me uitlacht. Daarbij draai je bij candito geen deload naar een one rep max poging toe. En laat dat juist net de dikste deadlift gains geven
Jawel? In week 5 na je 1-4 squat doe je deload weights op de deadlift.
 
Je niks aantrekken van die chick man. Niks mis met je deadlifts sowieso.
 
Heb je geen hardcore gym in de buurt? Grote jongens helpen elkaar altijd ...Atmosfeer is wel heel belangrijk...heeft toch mentaal een behoorlijke inpact ..Dit is oa de reden waarom ik een homegym heb....:o
 
Niks van die neppe fitgirls aantrekken joh saik, die lopen met 50 kg te squaten en der reet te showen alsof ze het hebben gemaakt al. Staan verder alleen maar mooi te wezen en om aandacht te vragen in gymshark leggings waarin je kan liplezen

Waar is dat? Ik schrijf me gelijk in.
 
Niks van die neppe fitgirls aantrekken joh saik, die lopen met 50 kg te squaten en der reet te showen alsof ze het hebben gemaakt al. Staan verder alleen maar mooi te wezen en om aandacht te vragen in gymshark leggings waarin je kan liplezen

Zo typisch dit :roflol:

Alhoewel ik mij ook wel schuldig maak hieraan. Voornamelijk stringers wanneer ik shredded sta en on ben, en wanneer ik off ben sweaters en t-shirts.
 
Die meiden zijn meer bezig met hun haar dan met gewichten. Fuck hun bro. Niks van aantrekken, die zijn niks waard.

Bekijk het positief, door deze “faal” (jouw woorden) ben je twee maal zo gemotiveerd om het te verbeteren. Komt helemaal goed

Gaat helemaal goed komen, pr staat op 230 zonder gear. Ik heb gewoon te lichte variations gedaan deze cycle.
 
Haha godver vind je dat echt erg ja? Zou mij persoonlijk 0 boeien als een chick me uitlacht. Daarbij draai je bij candito geen deload naar een one rep max poging toe. En laat dat juist net de dikste deadlift gains geven

Het is meer de irritatie.. ik lig er niet van wakker ofzo. Ik was al geïrriteerd dat ik op de 195 een rep moest laten liggen en dat mijn vorm ruk was.
 
Heb je geen hardcore gym in de buurt? Grote jongens helpen elkaar altijd ...Atmosfeer is wel heel belangrijk...heeft toch mentaal een behoorlijke inpact ..Dit is oa de reden waarom ik een homegym heb....:o

Ik hoef niet persé tussen beesten te trainen, zolang iedereen zich maar naar de ongeschreven regels gedraagt. Hier is basic fit één vd betere gyms :emo:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven