AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Laatste dag van week 4

Candito 4.4

Benchpress
20x20
15x40
5x60
3x80
1x100

3x115: 3
2-4x117,5: 4
1-2x122,5: 2


Sinds week 4 last van de onderbiceps, oftewel de brachialis..gisteren met deadliften en ook met bankdrukken. Hoe kan ik dit voorkomen, wellicht sterker maken dmv hammer curls oid?

Machine row
8x80

10x110
10x110
8x110
6x110

Seated dumbbell ohp
8x20
5x26

12x34
12x34
10x34
8x34

Lat pulldown
12x110
12x110
10x110
8x110

Optionals

Barbell curl
12x30
12x30
8x30

Rope extensions
12x36
12x41
10x45
10x50

Cable fly, onder naar boven
12x18
12x18
12x18
 
Ik ben aan het inlezen over candito.
Als je faalt moet je toch 5% oid terug?

Laat ze lekker lachen man, niks aantrekken van dat soort mensen.
 
Ik ben aan het inlezen over candito.
Als je faalt moet je toch 5% oid terug?

Laat ze lekker lachen man, niks aantrekken van dat soort mensen.

2.5% maar heb hem met meer verlaagd (205) dat betekend dat ik volgende week moet toppen met 1-4x200.
 
Zeg je nou dat je pijn hebt in je biceps bij bench? Ik heb dat namelijk ook:o
 
Zeg je nou dat je pijn hebt in je biceps bij bench? Ik heb dat namelijk ook:o

Niet de biceps maar de brachialis. Is puur overbelasting maar wellicht kan ik dit voorkomen door deze spier te versterken dmv hammer curls..of zal dit erger worden omdat ze dan juist meer te verduren krijgen?
 
Ik zou het gewoon wat ontzien. Probeer wat hammers en als je het voelt trekken, dan weet je dat het niet gaat helpen.
 
Week 5

Voor vandaag staat er een squat van 1-4x180 gepland. Maar vandaag wordt er niet getraind. Ik heb last van licht gekneusde ribben en duim. Ik kijk morgen of het verbeterd is, mocht ik te veel last hebben ben ik genoodzaakt deze week te skippen. Ik begin dan gewoon aan een volgende cycle, bench iets hoger want die ging goed. Squat blijft hetzelfde en de deadlift iets lager.
 
Ik zou het gewoon wat ontzien. Probeer wat hammers en als je het voelt trekken, dan weet je dat het niet gaat helpen.

Heb er vaker last van gehad en met wat rust is het ook weer weg.
 
Je kunt ook gewoon een extra week uittrekken en week 1 minus 1 UB training op je bench draaien. Dan daarna weer in week 1 beginnen (bench ook).
 
Geen iso doen voor biceps.
Mayb ook rug iso eruit.
 
Pull/chin ups toevoegen? die vind jij toch zo leuk? :p (anders maar rust)
 
Je kunt ook gewoon een extra week uittrekken en week 1 minus 1 UB training op je bench draaien. Dan daarna weer in week 1 beginnen (bench ook).

klopt, soort van deload.

ik denk dat ik de volgende cycle een deload ga doen.
 
Pull/chin ups toevoegen? die vind jij toch zo leuk? :p (anders maar rust)

Bij candito heb je de keus tussen pull ups/chin ups/lat pulldown, het optrekken is dan wel weighted...man ik vind het al een prestatie om die reps te halen zonder gewicht. Ik ga nog één cycle draaien met de lat pulldown, de cycle hierna focussen op pull ups...

Aan barbell rows heb ik een nog grotere hekel :) De rest doe ik wel allemaal graag.
 
Candito 5.1

Even aangekeken hoe het voelde tijdens opwarmen maar ik zat er goed in vandaag. Met gekneusde ribben alle reps gehaald en ruimte over. En all the way down :) Ik had dit niet verwacht, zeker niet na afgelopen zaterdag waar ik twee liter bier en een halve liter rum weg heb getikt icm te weinig eten.
Wel fijn dat ik de volgende cycle mijn 1rm mag verhogen.

Leg extensions supersetted with leg curls
2 sets high reps

Squats
6x60
3x80
2x100
2x120
1x140
1x150
1x160
1x170

1-4x180: 4


Deadlift
3x60
2x100
2x120

4x137,5: 4
4x142,4: 4
2x147,5: 2
 
Ribben doen wel pijn nu, diep inademen, tillen, vooroverbuigen.. gaat vanzelf wel weer voorbij. Morgen weer rustdag en dag erna evt met een pijnstiller knallen
 

Sicke squats!!

Het verbaasde mij, vorige week ging het nog zo stroef. Met 4 reps ligt mijn geschatte 1rm op 190, dit ga ik de volgende cycle aanhouden. Het zal iets hoger zijn omdat ik er meer kon, maar beter op safe spelen. onderrug is trouwens ook pijnlijk sinds die slechte rep van vorige week. gelukkig staat de deadlift pas gepland voor zaterdag.
 
Het verbaasde mij, vorige week ging het nog zo stroef. Met 4 reps ligt mijn geschatte 1rm op 190, dit ga ik de volgende cycle aanhouden. Het zal iets hoger zijn omdat ik er meer kon, maar beter op safe spelen. onderrug is trouwens ook pijnlijk sinds die slechte rep van vorige week. gelukkig staat de deadlift pas gepland voor zaterdag.

met 4 reps op 180kg ligt je 1RM eerder tegen de 200 aan denk ik 195-197 zoiets. Maargoed beter iets te laag inschatten dan te hoog uiteraard :) How about front squats doe je die wel is?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven