XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.261
met 4 reps op 180kg ligt je 1RM eerder tegen de 200 aan denk ik 195-197 zoiets. Maargoed beter iets te laag inschatten dan te hoog uiteraard :) How about front squats doe je die wel is?

Inderdaad, ik heb gewoon angst voor een veilige op de squat omdat ik hier slechte ervaringen mee heb. Liever om de zoveel tijd iets verder gaan als ineens 15 kg op mijn squat plakken. Ik kom daar vanzelf wel.

frontsquats mag ook toegevoegd worden aan het lijstje van pullups en barbell rows. Maar dat is puur omdat ik de vorm niet beheers. Hoeft voor mij ook niet.

Inderdaad wat ruimte overhouden zorgt ervoor dat je door kunt blijven groeien :).

• #3.264
Candito

5.2

Benchpress
20xstang
15x40
6x60
3x80
2x100
1x110
1x120

1-4x127,5: 2

Is echt niet te doen met gekneusde ribben. Ook nog eens pijnstiller vergeten.
Dus voor nu is dit prima. Max ligt momenteel rond de 135 schat ik in, maar de volgende cycle baseer ik op 132,5.

Machine row
8x60
6x80

Staand i.p.v. zittend, zo krijg ik minder druk op de ribben

8x112,5
6x112,5
6x112,5

Seated db ohp
6x26

8x36 foutje, moest 38 zijn
8x38 moesten er 6 zijn, goedmakertje
8x38 nog een goedmakertje

Achteraf bleek dat 36 toch het juiste gewicht was.. maar het was makkelijk.

Latpulldown
10x112,5 moesten er 8 zijn maar ging te makkelijk, door met weinig rust tussen sets
6x112,5 holds en slow negatives
6x112,5 holds en slow negatives
Ging ook heel makkelijk.

Stevige gewichten hoor!

Ribben doen wel pijn nu, diep inademen, tillen, vooroverbuigen.. gaat vanzelf wel weer voorbij. Morgen weer rustdag en dag erna evt met een pijnstiller knallen

Ben ik net krap 3 dagen weg en dan lees je dit weer. Ongeluk gehad?

JochemB heeft wrs. gelijk met nu niet forceren van dat brachialis probleem. Als het over is misschien toch aan de hammer curls of prone grip barbell curls?

Bikkel ben je wel om zo door te knallen met je pijnlijke ribben!

Beest! Ook gewoon doorbeuken hé.. :P

• #3.269
Ben ik net krap 3 dagen weg en dan lees je dit weer. Ongeluk gehad?

JochemB heeft wrs. gelijk met nu niet forceren van dat brachialis probleem. Als het over is misschien toch aan de hammer curls of prone grip barbell curls?

Beetje te veel gedronken :o
Merkte gisteren eigenlijk niet veel meer, ik denk dat ik inderdaad hammer curls ga toevoegen

• #3.270
gisteren de laatste dag van candito

Deadlift
6x60
3x80
2x100
2x120
1x140
1x160
1xpoepen
1x180
1-4x200: 1, genoeg met ribbenkast

Incline chestpress, voor de fun..geen zin in lowerbody.
18x100
10x120
7x140
3x150 laatste slow netative
14x100 halve reps
3 x Aantal keer 40, een arm

Maandag nieuwe cycle, misschien ga ik morgen nog een funtraining doen, wat armpjes en delts oid

Die Deadlift blijft een aparte oefening, hoe ik mannen simpel 300 zie tillen alsof het niets is en ikzelf ook stoei met 200-215 is echt heel frustrerend soms :mad::mad:

Welke mains ga je doen in je volgende cycle precies?

Die Deadlift blijft een aparte oefening, hoe ik mannen simpel 300 zie tillen alsof het niets is en ikzelf ook stoei met 200-215 is echt heel frustrerend soms :mad::mad:

Mannen die simpel 300 deadliften hebben zich jarenlang specifiek op die oefening toegelegd en alle PED's gebruikt die beschikbaar zijn.

• #3.273

Pr is bij mij ook maar iets van 225, maar dit ga ik wel verbreken. Dat was trouwens de sumo variant bedenk ik mij nu, daar ben ik sowieso sterker in. Heeft ook veel met je bouw te maken natuurlijk..

Alles blijft in mijn volgende cycle hetzelfde alleen de snatch grip dl wordt nu de paused deadlift..en hier ga ik op beuken.

Laatst bewerkt:
  • #3.274
De Paused deadlift, is het de bedoeling dat je gewoon een reguliere deadlift doet en dan pauzeerd op een bepaalde plek? Meende dat je na het pauzeren weer naar de startpositie moest gaan maar je moet hem juist locken?

De Paused deadlift, is het de bedoeling dat je gewoon een reguliere deadlift doet en dan pauzeerd op een bepaalde plek? Meende dat je na het pauzeren weer naar de startpositie moest gaan maar je moet hem juist locken?
Je moet hem van de grond tillen en meteen pauzeren, dus echt 2cm boven de grond.

2cm lijkt me niet mogelijk met serieuze gewichten. Alan Thrall heeft het over 2 inch, maar hij doet hier zelf eerder 4 inch (10cm):

Is ook maar net waar je sticking point zit. Bij mij is dat net onder de knie, dus ik pauzeer tussen liftoff en knie in (ongeveer 7,5cm?).

Ik pauzeer ook net onder knie.
Ik ben zo zwak vanaf dat punt.
Ik kan meer nornaal/deficit dl doen dan dl vanaf boxes net onder knie lol.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven