XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mannen die simpel 300 deadliften hebben zich jarenlang specifiek op die oefening toegelegd en alle PED's gebruikt die beschikbaar zijn.
In onze gym lift er eentje 320kg natty? Al zijn er maar inderdaad een handvol mensen die dat halen laat staan natty.
2cm lijkt me niet mogelijk met serieuze gewichten. Alan Thrall heeft het over 2 inch, maar hij doet hier zelf eerder 4 inch (10cm):

2cm was overdreven maar wel lager dan onder de knie althans dat zei candito zelf, al kan ik jammer genoeg het filmpje waar hij dat zegt niet meer vinden. Maar onder de knie kan ook.

In onze gym lift er eentje 320kg natty? Al zijn er maar inderdaad een handvol mensen die dat halen laat staan natty.

Ff gecheckt in wiens topic we ook alweer zitten: sorry Saik. Ja, ik ken ook iemand die natty, 51 jaar jong en 83kg licht, 180kg bankdrukt, net onder het nationale record. Uitzonderingen bestaan.

In sommige gyms bestaan er wel uitzonderingen. Bij mij in de gym heb je ook drie oudjes die 200+kg benchen. Weliswaar al tientallen jaren aan het trainen en 120kg+. Maar zeker natty.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.284
Ff gecheckt in wiens topic we ook alweer zitten: sorry Saik. Ja, ik ken ook iemand die natty, 51 jaar jong en 83kg licht, 180kg bankdrukt, net onder het nationale record. Uitzonderingen bestaan.

Oh ga je gang hoor, het leven draait niet alleen om mij ;)

Maar inderdaad, uitzonderingen bestaan. Is vaak ook een fout voor velen die zich dan vergelijken met anderen.. zit ook in onze natuur denk ik.

• #3.287
Ik pauzeer ook net onder knie.
Ik ben zo zwak vanaf dat punt.
Ik kan meer nornaal/deficit dl doen dan dl vanaf boxes net onder knie lol.

Tja ondanks grotere ROM heb je er wel meer snelheid inzitten om voorbij dat punt te komen.

• #3.288
Candito 1.1

Warmup (leg ext ss leg curl)

Squats
15xbw
8x60
3x80
3x100
3x120
1x140

6x152,5 zwaar vandaag. Laatste rep was gewoon een grinder
6x152,5 klote kan niet diep inademen zonder dat het pijn doet.
6x152,5 per ongeluk gepauzeerd op rep 5
6x152,5

Van grinder naar een harde laatste set.

Deadlift
3x60
2x80
2x100
1x120
1x140

6x165 gewoon weer zwaar, echt ingeleverd op deadliften. Komt wel weer. 4 reps op 200 einde cycle.
6x165

Calves op legpress
6 sets

Op sommige dagen loop je de gym in begin je aan je setjes en kom je er gewoon niet in. Dat zijn dagen dat ik vaak ook snel tevreden ben. Maar nu ik een schema volg en mijn trainingen gepland zijn, weet ik dat ik hoe dan ook de reps moet halen anders heeft het schema geen nut. Je kan vaak meer dan je zelf denkt.

Al ruim een week last van gekneusde ribben, als ik geen verbetering zie maar eens een bezoekje brengen aan de ha.
Misschien is het meer dan een kneuzing.

Dat wassie, nu preppen voor de dag en mijn nieuwe auto ophalen.

Toch netjes man.
Direct 1ste training knallen.

Welk merk? Beamer/benz of Bentley? :cool:

Goed om te zien dat je weer begonnen bent !! Hopelijk nu wel met goede afloop:D

Ik vind die eerste training squats van week 1 ook belachelijk zwaar hoor. Die 2e training is beter lol.

• #3.292
Goed om te zien dat je weer begonnen bent !! Hopelijk nu wel met goede afloop:D

maar ik was niet gestopt :) maar inderdaad nieuwe cycle, nieuwe kansen!! Afloop was ook prima de eerste cycle, bench en squat verhoogt alleen de deadlift verlaagd.

• #3.295
Toch netjes man.
Direct 1ste training knallen.

Welk merk? Beamer/benz of Bentley? :cool:

Ja gewoon doen wat er staat :) Ga jij nou starten met candito of wordt het sheiko?

Mustang.... of ja zoiets

rr.jpg

Flits bakkie hoor:cool:

Mooie bak Saik! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven