- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo jammer dat mensen zo'n loser als Joel Beukers dan ook als voorbeeld zien hé, gadverdamme.
Iemand in de sportschool zei laatste tegen mij dat ik die Beukers moest volgen omdat hij goede schema's had? Ik vind hem nogal schreeuwerig, toen was ik snel afgehaakt. Maar ik snap dat als je wat jonger bent het wel cool is ofzo...
.Ik doelde hierop:
Groei lekker is een quote van social media fitness "sensatie" Joel Beukers onder de jeugd. Maar als je hem niet kent, vooral zo houden.
Laat ik het er maar op houden dat hij waarschijnlijk harder heeft gewerkt voor die wagen dan om zijn squat omhoog te krijgen...
Welke van zijn drie auto's?Laat ik het er maar op houden dat hij waarschijnlijk harder heeft gewerkt voor die wagen dan om zijn squat omhoog te krijgen...
Die ene. Die andere twee zijn ten koste gegaan van zijn bench en deadlift.
Omdat iemand bakken met geld verdient mag je niet je afschuw uitspreken over die tenenkrommende videos? Dbb at it's finestLekker bekrompen die gozer becommentariëren terwijl hij gewoon lekker zn ding doet en ondertussen bakken met geld verdient. Dbb at it’s finest.
Niet dat ik enthousiast raak van zn video’s, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die ze wel kunnen waarderen.

Nee, dat mag uiteraard wel. Maar dan zit je vervolgens zn squat, bench en deadlift te bekritiseren lol. Dat vind ik bekrompen. Grote kans dat kracht hem niet eens interesseert.Omdat iemand bakken met geld verdient mag je niet je afschuw uitspreken over die tenenkrommende videos? Dbb at it's finest![]()
Meh...ik moet toch ergens op haten? En aangezien het een fitness kanaal is en geen auto kanaal bekritiseer ik hem liever daarop dan op zijn auto's. Hoe dan ook, ik vind het verschrikkelijk om naar te kijken, zelfs al zouden zijn lifts top zijn.Nee, dat mag uiteraard wel. Maar dan zit je vervolgens zn squat, bench en deadlift te bekritiseren lol. Dat vind ik bekrompen. Grote kans dat kracht hem niet eens interesseert.
Ik ben het ook volledig met je eens dat het echt cringeworthy vids zijnMeh...ik moet toch ergens op haten? En aangezien het een fitness kanaal is en geen auto kanaal bekritiseer ik hem liever daarop dan op zijn auto's. Hoe dan ook, ik vind het verschrikkelijk om naar te kijken, zelfs al zouden zijn lifts top zijn.
. Ik heb het idee dat de hype wel redelijk voorbij is gelukkig
.Deadlifts jij dan ook 200kg?Die ene. Die andere twee zijn ten koste gegaan van zijn bench en deadlift.
Nog niet, maar dat wist je al. Maar ik ben ook meer dan 15 jaar ouder en lift een stuk korter.

Punt is dat je op hem zit te haten om zijn zwakke Squat en deadlift en zelf nog niet meer heb gepresteerd. Dat zijn manier niet de jouwe is kan ik zeker begrijpen, maar de beste man is voor de gemiddelde gymbro best sterk. Of je hem niet mag of niet, iemand afkraken op gewoon degelijke lifts (@Skatermarvin doet bijv. iets meer dan Joël) vind ik zwak.Nog niet, maar dat wist je al. Maar ik ben ook meer dan 15 jaar ouder en lift een stuk korter.![]()
Huh? Hoe moet ik deze zien?iemand afkraken op gewoon degelijke lifts (@Skatermarvin doet bijv. iets meer dan Joël) vind ik zwak.