- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat je gewoon goede lifts hebt en Joël ook. Ik gebruikte jou omdat jullie redelijk gelijk liggen qua maxen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je gewoon goede lifts hebt en Joël ook. Ik gebruikte jou omdat jullie redelijk gelijk liggen qua maxen.
Aha..ben ook geen powerlifter hè.Dat je gewoon goede lifts hebt en Joël ook. Ik gebruikte jou omdat jullie redelijk gelijk liggen qua maxen.

Dus je gaat iemand die 16 jaar jonger is en 6 jaar langer traint met mij vergelijken....nice man! Maar het geeft niet, ik zal snel genoeg die 200 DL aantikken. Als ik net zo lang train als hij dan wordt de vergelijking misschien iets relevanter.Punt is dat je op hem zit te haten om zijn zwakke Squat en deadlift en zelf nog niet meer heb gepresteerd. Dat zijn manier niet de jouwe is kan ik zeker begrijpen, maar de beste man is voor de gemiddelde gymbro best sterk. Of je hem niet mag of niet, iemand afkraken op gewoon degelijke lifts (@Skatermarvin doet bijv. iets meer dan Joël) vind ik zwak.
Er ontstaat duidelijk wat cognitieve dissonantie bij jou. Wat je los moet zien is hem als persoon en zijn gym lifts. Zijn gym lifts Zijn voor een niet powerlifter gewoon goed en zelfs hoog. Of hij kuurt laat ik even in het midden. Wat jij doet is jouw pakkie aan en mss word je sterker dan hij en is dat gezien je leeftijd knap, maar dat is mijn punt niet. Wat mijn punt is is dat je iemand gaat afkraken die meer heeft gepresteerd dan jij alleen omdat je hem niet moet. Dat jij je verschuilt achter smoesjes moet jij weten, maar kap gewoon met b**chen op lifts die jij niet eens trekt. Want op IPF worlds trekt een 70 jarige opa bijna 290kg op de deadlift en dat doen er niet veel hem na.Dus je gaat iemand die 16 jaar jonger is en 6 jaar langer traint met mij vergelijken....nice man! Maar het geeft niet, ik zal snel genoeg die 200 DL aantikken. Als ik net zo lang train als hij dan wordt de vergelijking misschien iets relevanter.
Je doet een heleboel aannames hier. Ik vind de video's irritant, hoe hij in RL als persoon is weet ik helemaal niet. Misschien valt ie best mee en is hij in het echt een stuk anders dan in die videos. Ik vind zijn lifts niet sterk voor iemand die zijn brood verdient met full time fitness. maar als je zelf nog geen 200 deadlift mag je dat blijkbaar niet zeggen. Vraag me ook af op welk vlak jij precies denkt dat hij meer gepresteerd heeft dan ik?Er ontstaat duidelijk wat cognitieve dissonantie bij jou. Wat je los moet zien is hem als persoon en zijn gym lifts. Zijn gym lifts Zijn voor een niet powerlifter gewoon goed en zelfs hoog. Of hij kuurt laat ik even in het midden. Wat jij doet is jouw pakkie aan en mss word je sterker dan hij en is dat gezien je leeftijd knap, maar dat is mijn punt niet. Wat mijn punt is is dat je iemand gaat afkraken die meer heeft gepresteerd dan jij alleen omdat je hem niet moet. Dat jij je verschuilt achter smoesjes moet jij weten, maar kap gewoon met b**chen op lifts die jij niet eens trekt. Want op IPF worlds trekt een 70 jarige opa bijna 290kg op de deadlift en dat doen er niet veel hem na.
Zit duidelijk diepFeit is en blijft, dat Saik ze lifts en fysiek gewoon beter zijn dan die commerciële teringbende van Joel Beukers die nogmaals over de rug om van ' kinderen ' geld verdient met zich voordoen als een volslagen idioot in ze video's.

Over de rug van kinderen geld verdienen? Wat dacht je van de andere supplementen boeren zoals xxl of myprotein dan. How to be a moraalridder 101.Feit is en blijft, dat Saik ze lifts en fysiek gewoon beter zijn dan die commerciële teringbende van Joel Beukers die nogmaals over de rug om van ' kinderen ' geld verdient met zich voordoen als een volslagen idioot in ze video's.
Heb regelmatig confrontaties gehad inderdaad met Joel, waarbij die continu maar als tegenargument gaf dat die in een oh zo geweldige lambourghini rijdt, als ik die gouden schroot tegenkom dan ga ik me deadlifts uitoefenen op die motorkop van hem

Heb regelmatig confrontaties gehad inderdaad met Joel,![]()
Damn son!

Hey Saik,
Je zegt op een van de eerste paar pagina’s van je log dat ze nog wel eens willen testen op doping bij wedstrijden, maar is er niet het risico dat ze dit topic lezen waar je over doping praat en je diskwalificeren? Of werkt het niet zo
Verder nette lifts man!