Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Vandaar dat ik geen gains meer maak..
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Cacao een dikmaker :O? Ik gebruik elke dag een theelepel (5gram) met wat zoetstof door mijn havermout, dat is 18 Kcal?

Prima training weer Saik. Maaareehh.. 8 reppers paused deads?![]()
Ja...even op t schema gekeken en ik moest idd 3x8 doen op de deadlift, hoezo?
Ik vind deads voor veel herhalingen sowieso al killing, laat staan paused reps.
Maar goed, als jij je techniek onder controle kunt houden is er niks aan de hand!
Techniek lijkt wel goed te zitten trouwens. Wat een snelheid ook :wel:
Ik focus nu ook op een hardere lock out, krijg op de één of andere manier ook veel spierpijn in de glutes op lowerbody dagen..terwijl ik ze niet meer isoleer.

Voor mijn gevoel maak ik er nog te veel een pull beweging van en moet ik het meer gaan zien als een legpress
Voor mijn gevoel maak ik er nog te veel een pull beweging van en moet ik het meer gaan zien als een legpress
Techniek op deads is zo op het oog goed, hoor. Denk alleen dat de pauze iets langer moet.

Ik zie Jordan Feigenbaum altijd commentaar op zichzelf geven als hij te kort pauzeert in de form check videos. Vandaar dat het me opviel, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gemerkt.Ga ik doen! Nu zit er ook wat bounce in zie ik. Goede tip![]()