XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja...even op t schema gekeken en ik moest idd 3x8 doen op de deadlift, hoezo?

Ik vind deads voor veel herhalingen sowieso al killing, laat staan paused reps.
Maar goed, als jij je techniek onder controle kunt houden is er niks aan de hand!

Techniek lijkt wel goed te zitten trouwens. Wat een snelheid ook :wel:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.388
Ik vind deads voor veel herhalingen sowieso al killing, laat staan paused reps.
Maar goed, als jij je techniek onder controle kunt houden is er niks aan de hand!

Ik vind het echt een kut dag, maar ook wel lekker ofzo..
Volgende maand ben ik weer een jaartje ouder, dus tijd voor een cadeautje....ik denk dat ik er goed aan doe om wat kneesleeves aan te schaffen, die van SBD waarschijnlijk.

• #3.389
Techniek lijkt wel goed te zitten trouwens. Wat een snelheid ook :wel:

Ik focus nu ook op een hardere lock out, krijg op de één of andere manier ook veel spierpijn in de glutes op lowerbody dagen..terwijl ik ze niet meer isoleer.

Ik focus nu ook op een hardere lock out, krijg op de één of andere manier ook veel spierpijn in de glutes op lowerbody dagen..terwijl ik ze niet meer isoleer.

Dat verbaast mij niks! Met zulke lifts hoef je geen glute bridges o.i.d. meer te doen, haha :D

Voor mijn gevoel maak ik er nog te veel een pull beweging van en moet ik het meer gaan zien als een legpress

Je gevoel klopt met wat ik zie, het ligt waarschijnlijk ook aan het pauseren zelf en aan het feit dat voor jouw sterke rug die 135kg te trekken is.

Harde trainingen Pfiew

• #3.395
net nog even kuiten getraind hier in de koelcel

single leg calfraise
10x12xbw

calfraise
25xbw
20xbw
15xbw

de pomp zat er goed in

t*ring goeie dl’s man.

Techniek op deads is zo op het oog goed, hoor. Denk alleen dat de pauze iets langer moet.

Ga ik doen! Nu zit er ook wat bounce in zie ik. Goede tip :)
Ik zie Jordan Feigenbaum altijd commentaar op zichzelf geven als hij te kort pauzeert in de form check videos. Vandaar dat het me opviel, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gemerkt. :)

Ik ga zelf ook beginnen met videos te maken om mijn vorm te kunnen beoordelen, denk dat er best wat te halen valt!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven