MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In! Benieuwd wat ik hier voor nuttige info kan opvangen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.423
  • #3.424
Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Ik zag wat shots van je huis voorbij komen.. mooie tuin ook! Succes met klussen en verhuizen man!

Het moet passen en effectief zijn, het liefst train ik gewoon een shitload aan volume per spiergroep (brosplit) maar dat is momenteel niet te doen.

Ziet er goed uit he :)

• #3.425
Gisteravond dus lb getraind

Squats
8x60
5x80
3x100 gepauzeerd
3x120 gepauzeerd
3x130 gepauzeerd
3x140
3x150
3x155
6x160 die voelde ik in mijn knie

Deadlift
3x60
3x100
2x120
3x140
3x160
3x170
3x180
1x185

Stiff leg kettlebell deadlift
3x12x16

Calves op legpress: veel holds
15x120
12x140
12x160
10x160
10x160

Tijd om RPE te gaan gebruiken misschien? In ieder geval zou ik alleen de gewichten pakken waarbij je geen kniepijn voelt.

• #3.432
Tijd om RPE te gaan gebruiken misschien? In ieder geval zou ik alleen de gewichten pakken waarbij je geen kniepijn voelt.

Klopt maar de pijn voel ik pas achteraf. Ik was niet van plan om meer te doen anders had ik na dit setje het gewicht wel verlaagd.
Voor mij geen rpe of percentages, ik blijf toch echt een bodybuilder... met of zonder gear.

Ik hou je wel bezig of niet...:kiss:

Sterke squats. Hoe doe jij ze? Low bar / high bar. Meer heup of knie dominant? Twee maten van me hebben ook gevoelige knieën, dit werd een stuk minder toen ze vanuit hun heupen gingen squatten. Beetje lastig uit te leggen, maar je zak meer vanuit je heupen, laat de knees iets minder naar voren komen en ne gebruikt 'hip drive'. Deze dingen gaan makkelijker met een low bar squat.

Sterke squats. Hoe doe jij ze? Low bar / high bar. Meer heup of knie dominant? Twee maten van me hebben ook gevoelige knieën, dit werd een stuk minder toen ze vanuit hun heupen gingen squatten. Beetje lastig uit te leggen, maar je zak meer vanuit je heupen, laat de knees iets minder naar voren komen en ne gebruikt 'hip drive'. Deze dingen gaan makkelijker met een low bar squat.

Maar dan ontwikkel je ook meer je heupen en je glutes (dan de spieren bij de knieën).

• #3.440

high bar en knie dominant (denk ik) ik zal hem de volgende keer eens filmen.

low bar heb ik geprobeerd maar ik kan de juiste positie niet vinden, helaas is er niemand in mijn gym die mij hiermee kan helpen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven