Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In!
Goed om naar je lichaam te luisteren. Dat autistische programmeren van alles is niet altijd goed.
Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Ik zag wat shots van je huis voorbij komen.. mooie tuin ook! Succes met klussen en verhuizen man!

Tijd om RPE te gaan gebruiken misschien? In ieder geval zou ik alleen de gewichten pakken waarbij je geen kniepijn voelt.
Sterke squats. Hoe doe jij ze? Low bar / high bar. Meer heup of knie dominant? Twee maten van me hebben ook gevoelige knieën, dit werd een stuk minder toen ze vanuit hun heupen gingen squatten. Beetje lastig uit te leggen, maar je zak meer vanuit je heupen, laat de knees iets minder naar voren komen en ne gebruikt 'hip drive'. Deze dingen gaan makkelijker met een low bar squat.
Maar dan ontwikkel je ook meer je heupen en je glutes (dan de spieren bij de knieën).
Ja het zal wel iets schelen. Al blijft de squat een quad dominante oefening natuurlijk.
Sterke squats. Hoe doe jij ze? Low bar / high bar. Meer heup of knie dominant? Twee maten van me hebben ook gevoelige knieën, dit werd een stuk minder toen ze vanuit hun heupen gingen squatten. Beetje lastig uit te leggen, maar je zak meer vanuit je heupen, laat de knees iets minder naar voren komen en ne gebruikt 'hip drive'. Deze dingen gaan makkelijker met een low bar squat.