XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dag 1 en meteen afwijken van de planning, de bedoeling was 2x6x150. Liet mezelf wat opnaaien door twee gasten die in hun phillipplein shirtjes naast mij aan het deadliften waren. Heel stoer kijken wanneer ze meer reps maakten dan ik deed, terwijl hun werksetjes met opwarmertjes waren. Leuk om ze dan af te zien druipen.
:roflol:
 
Ja, ik herken het wel. Als je niet lang bent en flinke billen en/of benen hebt, zijn spijkerbroeken vaak problematisch. Zeker in combinatie met een smalle taille. Gaat de broek over mijn billen, dan is die gegarandeerd te wijd bij mijn taille. Als de broek goed zou zitten bij mijn taille, krijg ik mijn kont er sowieso niet in geperst hahaha :duh::roflol:
lol ik krijg mijn hilfiger jeans niet aan zonder dat ik op de grond ga liggen en de boel over mijn bovenbenen trek
 
Vandaag weer zoektocht voor een jeans die deze fuckers past

Bekijk bijlage 436399
Wtf zijn dit voor benen, niet normaal :roflol:
Hopelijk is je zoektocht geslaagd.

Heb zelf altijd de Capsize tapered jeans. Bedoeling is dat hij ruim op de bovenbenen valt en smaller uitloopt zodat je bij je enkels niet zo'n tent krijgt. In de praktijk zit het wel als skinny maar het past tenminste en heel veel stretch, en bovendien nog wel betaalbaar. Goedkope broeken scheur ik namelijk even snel uit als dure broeken.

Deze soort heb ik:
https://www.thesting.com/nl-nl/tapered-jeans-middenblauw-299122
https://www.thesting.com/nl-nl/regular-jeans-grijs-295968
 
Wtf zijn dit voor benen, niet normaal :roflol:
Hopelijk is je zoektocht geslaagd.

Heb zelf altijd de Capsize tapered jeans. Bedoeling is dat hij ruim op de bovenbenen valt en smaller uitloopt zodat je bij je enkels niet zo'n tent krijgt. In de praktijk zit het wel als skinny maar het past tenminste en heel veel stretch, en bovendien nog wel betaalbaar. Goedkope broeken scheur ik namelijk even snel uit als dure broeken.

Deze soort heb ik:
https://www.thesting.com/nl-nl/tapered-jeans-middenblauw-299122
https://www.thesting.com/nl-nl/regular-jeans-grijs-295968

Welke maat heb jij? Zelf draag ik Levi's 38W/36L, maar die zitten niet goed, weinig stretch.
 
Wtf zijn dit voor benen, niet normaal :roflol:
Hopelijk is je zoektocht geslaagd.

Heb zelf altijd de Capsize tapered jeans. Bedoeling is dat hij ruim op de bovenbenen valt en smaller uitloopt zodat je bij je enkels niet zo'n tent krijgt. In de praktijk zit het wel als skinny maar het past tenminste en heel veel stretch, en bovendien nog wel betaalbaar. Goedkope broeken scheur ik namelijk even snel uit als dure broeken.

Deze soort heb ik:
https://www.thesting.com/nl-nl/tapered-jeans-middenblauw-299122
https://www.thesting.com/nl-nl/regular-jeans-grijs-295968

Toevallig heb ik er ook nog een liggen van capsize, kwalitatief gezien zijn het goede broeken. Ze gaan lang mee.
 
Komt ervan van al dat high volume SQen :p
 
Benchpress
20x20
10x40
8x60
6x80
3x90
6x105
6x107,5
6x110

Volgende keer 3x6x107,5

Bent over row ( kleine schijven )
10x20
6x40
6x65
6x65
6x65

Verhogen naar 67,5

Standing ohp
6x20
6x40
6x60
5x65

Volgende keer 2x6x62,5

Pulldown
10x80
8x100
6x122,5
6x125

Hier ook voortaan 2x6, volgende keer 2x6x125

Incline dumbell press
10x40
10x40
7x40

Straight arm pull down ss side raise
3x

Prima treen. Shape gaat goed.
 
Lekkere training
 
control day (no belt, no straps)

pause squats
10xbw
8xbw
4x60
3x80
3x100
2x120
4x130
4x130
4x130
4x130
4x130
4x130
verhogen met 2,5

pause deadlift
3x70
3x90
3x110
4x140
4x140
4x140

grip heeft het er maar zwaar mee, verhogen met 2,5

nog wat calves en rear kicks
 
Doe je geen grip oefeningen....(pull ups en uithangen..dumbell-werk) helpt best wel....
 
Nkp
Doe je geen grip oefeningen....(pull ups en uithangen..dumbell-werk) helpt best wel....

Niet echt, ik moet momenteel uitkijken dat ik de onderarmen niet te veel belast. Komt later wel.
 
Controlday

Spotopress
15x20
8x40
4x60
4x80
6x4x95 verhogen met 2,5

Voor het eerst sinds jaren gebenched met de duim om de halter heen. Ga hier een gewoonte van maken. Ze noemen het niet voor niets de suïcide grip.


Pause at full contraction bent over row, schijfjes van 5
4x20
4x30
4x40
4x30
4x30
4x30
4x30

Verhogen met 2,5

Standing ohp
8x30
7x40
2x50
10x55
Herhalen

Lat pulldown
5x50
5x70
5x90
10x110
Verhogen met 2,5

Soort van slingshot Benchpress, met een weerstandsband die ik dubbelvouw in een achtje. Een echte slingshot ga ik waarschijnlijk nog aanschaffen.

3x80
3x100
3x120
2x125

Side raise ss Incline db raise
4x

Rowmachine
4x

Incline chestpress, single arm. Keihard uitstoten.
3x

Maar weer eens op de weegschaal gaan staan. De laatste keer was in de ‘bulk’ op 12 sep en woog ik 84,9. Het verbaasde mij dan ook dat de weegschaal vandaag 86 aangaf. Ik vond mezelf er ook al voller uitzien maar ik dacht dat dit met name kwam door meer definitie. Lekker zo door blijven buffelen dus.
 
Geen last van je polsen met die Suïcide Grip?

Is idd een goed alternatief zo'n 8je...wel lekker de spanning erop houden bij de set up ..anders verschuift ie......

doe je weleens negatives?
 
Geen last van je polsen met die Suïcide Grip?

Is idd een goed alternatief zo'n 8je...wel lekker de spanning erop houden bij de set up ..anders verschuift ie......

doe je weleens negatives?

Nee geen last van, dan was ik al eerder overgestapt natuurlijk.

Ik doe wel eens slow negatives maar niet overloaden zodat je een spotter nodig hebt.
 
Dag 1 en meteen afwijken van de planning, de bedoeling was 2x6x150. Liet mezelf wat opnaaien door twee gasten die in hun phillipplein shirtjes naast mij aan het deadliften waren. Heel stoer kijken wanneer ze meer reps maakten dan ik deed, terwijl hun werksetjes met opwarmertjes waren. Leuk om ze dan af te zien druipen.

Dit probleem ken ik maar al te goed. Eigenlijk is een openbare gym helemaal niet goed, dan heb je bijna elke training wel iets waardoor je intensiever gaat dan de bedoeling is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven