XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit probleem ken ik maar al te goed. Eigenlijk is een openbare gym helemaal niet goed, dan heb je bijna elke training wel iets waardoor je intensiever gaat dan de bedoeling is.

Voor mij is dat net de reden waarom ik weer in een sportschool train. Hier ook suicide grip btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.702
Dit probleem ken ik maar al te goed. Eigenlijk is een openbare gym helemaal niet goed, dan heb je bijna elke training wel iets waardoor je intensiever gaat dan de bedoeling is.

Tja is ook gewoon haantjesgedrag, mannen onder elkaar is het altijd wie heeft de grootste :o

• #3.704
Vandaag de eerste training sinds ...? die volledig toegewijd is aan de armen. Meestal doe ik ze aan het einde van een training er een beetje bij pakken maar vanaf nu krijgen ze eens per week al mijn liefde. Hoop dat het wat cm’s gaat opleveren, vast wel :flexbiceps:

Vind een dergelijke training niet de moeite waars om te posten. Pr’s op armoefeningen is iets wat ik absoluut niet nastreef en gewichten vind ik hierop ook niet boeiend. Gewoon wat pompen bruh. Daarom maar wat naar complimentjes vissen dmv plaatsen van pics @Drunkenmaster :gay:

5CE16CC8-7950-4494-8FD9-12C2E32F1FBB.jpeg

2F7EEFA0-1F2D-4ECA-95F5-CE2AD0D7F0B9.jpeg

Vandaag de eerste training sinds ...? die volledig toegewijd is aan de armen. Meestal doe ik ze aan het einde van een training er een beetje bij pakken maar vanaf nu krijgen ze eens per week al mijn liefde. Hoop dat het wat cm’s gaat opleveren, vast wel :flexbiceps:

Vind een dergelijke training niet de moeite waars om te posten. Pr’s op armoefeningen is iets wat ik absoluut niet nastreef en gewichten vind ik hierop ook niet boeiend. Gewoon wat pompen bruh. Daarom maar wat naar complimentjes vissen dmv plaatsen van pics @Drunkenmaster :gay:

5CE16CC8-7950-4494-8FD9-12C2E32F1FBB.jpeg

2F7EEFA0-1F2D-4ECA-95F5-CE2AD0D7F0B9.jpeg

De verhouding van je armen tot je polsen... (het wereldrecord is geloof ik 3:1)

Ja dat is eigenlijk wel jammer. Ik heb dunne polsen en kleine handen, te danken aan mijn Filipijnse genen. Hier kan ik weinig aan veranderen.

Eigenlijk bedoelde ik dat die verhouding erg indrukwekkend is, je ziet dat ook mooi bij Phil Heath.

• #3.711
  • #3.712
Squats
15xbw
10x60
5x80
3x100
1x120
1x130
6x142,5
6x145
6x147,5

Volgende keer 3x6x145

Beltless deadlift
3x70
3x90
3x110
1x130
6x155
6x155

Volgende keer 2x6x160

SLDL
3 sets x 70

Hahaha bro wat een armen echt. Heel netjes.

Gaat nog lekker hier. En idd. Dat is een beste arm partij :)

• #3.716
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven