MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Op je foto lijken ze wel 48cm...

Kracht gaat goed, die BP, OHP en flyes!

Had een herstart gedaan he, liep vast op de 110. Miste elke keer 2 reps in totaal op de 3x6x110. Vind het momenteel namelijk niet heel denderend kwa gains. Iets te hoog in voeding en ik zie het ook meteen in de spiegel terug. Als ik nu weer stagneer ga ik de reprange veranderen.
 
Mooi kerst kadootje! je ellebogen moeten nog wel iets in het slingshot zitten. trok hem ook iets te hoog op en was het effect velen malen minder.

Ja ben er blij mee. Zo’n weerstandsband is ook maar een gekloot. En kan nog eens weg schieten als je pech hebt. Wel prijzig voor een lapje stof.
 
Ja ben er blij mee. Zo’n weerstandsband is ook maar een gekloot. En kan nog eens weg schieten als je pech hebt. Wel prijzig voor een lapje stof.
Heb er wel lang plezier van!
 
Had een herstart gedaan he, liep vast op de 110. Miste elke keer 2 reps in totaal op de 3x6x110. Vind het momenteel namelijk niet heel denderend kwa gains. Iets te hoog in voeding en ik zie het ook meteen in de spiegel terug. Als ik nu weer stagneer ga ik de reprange veranderen.

Sorry, ik zat niet op te letten, dacht juist dat het goed ging.
 
Echt wel sterk man.
Straks haal je natty de 200 squat wel :D
 
Echt wel sterk man.
Straks haal je natty de 200 squat wel :D

Dat zou wel mooi zijn. Ik ga de aankomende tijd dmv jokers ook weer wat wennen aan zwaardere gewichten.
 
Nee dat was mijn arm enkele maanden geleden.

In het kader van origineel zijn vandaag wat wc selfies gemaakt:

7E683038-D0F3-4291-B432-C79C4A0310A7.jpeg


CC70D24B-2784-4AB1-840B-41AF1A77B54B.jpeg
 
Origineel genoeg, die boxer ook lol.
Tricep komt er iig nog goed uit, nice.
 
Beste arm
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven