- Waardering
- 34.342
Ze krijgen de laatste tijd ook wat meer aandacht. Ik vind dat de bicep beter kan, met triceps zit het goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje opletten de aankomende maand.Plan is dan ook om eens in de zoveel weken (6-10) weken een mini cut in te lassen van twee weken.
tuurlijk
shredded zal ik niet worden, dat is ook absoluut niet de insteek.
mijn zodoende wil ik mijn vetpercentage onder controle houden, zonder dat het cutten de kans krijgt om een negatief effect te krijgen op mijn kracht of spiermassa.
Vind het altijd zo zonde om een korte periode te cutten. Wat kan je op 2weken verliezen qua vet%? Ondertussen wel je goede 'bulk'flow weg
meer dan je denkt, eiwitten hoog en een groter deficit.
weet niet wat je met bulk flow bedoelt maar kwa krachtprogressie zal ik hier niet veel van merken, het is ook niet dat je ineens plat trekt. Zoals ik al zei is het niet de bedoeling om diep te cutten maar het vetpercentage wat ik nu heb behouden. Even voor de beeldvorming, de afgelopen maand ben ik 800 gram aangekomen, dus veel vet zal er ook niet af moeten na 8 weken bulken.
)…Waarom dan toch cutten? Als je nog eens gedisciplineerd 8weken bulkt, is dit 1.6kg.
En het is het hoger deficit waar ik van huiver (ik wist dat je dit ging gebruiken)…
Ben 2de dag aan het cutten en ik word nu al helemaal gek van het +/- 1000kcal verschil tegenover vorige week.