XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.962
Laatste training van het jaar zit er weer op.
Nog één dagje vreten en dan weer normaal doen. Ik heb de laatste cut al weer zowat ongedaan gemaakt.

Control day 1

Paused Benchpress
5x60
5x70
5x80
3x90
3x100
3x105
3x107,5
3x120 slingshot
3x120 slingshot

Paused Squat
6x4x125
Jokers, ook gepauzeerd
1x130
1x140
1x150
1x155
1x155 bedoeling was 160 maar vergeten te verzwaren

Deficit deadlift
3x4x135

Training afgesloten met wat setjes voor de kuiten

Pic of the day

BE7678DA-3621-4A1C-8DD0-08A9DEE2E1DE.jpeg

Goed uiteinde gewenst! Ik moet vandaag nog even onder het ijzer en dan zit 2018 er voor mij qua training ook op.

Beste Wensen maat! Op een goed en sportief jaar.

beste wensen klein dik propje! :kiss:

• #3.967
Gisteren nog getraind, ub control day. Niet veel bijzonders, denk dat ik alleen de zwaardere dagen ga loggen. Vanavond wat armen pompen en morgen heavy lb.
Hoop dat ik voldoende tijd heb voor wat jokers.. wil wel weer eens wat cijfers gaan laten zien in dit log.

Wegens (vooralsnog) positieve omstandigheden laat het kuren nog even op zich wachten. Goed moment om dan voor mijzelf wat doelen vast te stellen.
Dat betekend binnen een half jaar minimaal:

-140 benchpress
-200 squat
-230 deadlift

Minimaal, want dit ligt niet ver van mijn huidige krachtstats af. Verder wat zwaarder proberen te worden en zorgen dat mijn vetpercentage niet te hoog oploopt, met de focus op een wijdere rug. Ik heb geen zin in lange cut cycles (zonder gear) maar besef ook dat massa tijd kost. Plan is dan ook om eens in de zoveel weken (6-10) weken een mini cut in te lassen van twee weken.

Leveren die 2weken iets op?

Nice goals bro, succes!

• #3.970

tuurlijk

shredded zal ik niet worden, dat is ook absoluut niet de insteek.
mijn zodoende wil ik mijn vetpercentage onder controle houden, zonder dat het cutten de kans krijgt om een negatief effect te krijgen op mijn kracht of spiermassa.

Beetje vechtlust voor hogere doelen ...baasje? ;)

tuurlijk

shredded zal ik niet worden, dat is ook absoluut niet de insteek.
mijn zodoende wil ik mijn vetpercentage onder controle houden, zonder dat het cutten de kans krijgt om een negatief effect te krijgen op mijn kracht of spiermassa.

Vind het altijd zo zonde om een korte periode te cutten. Wat kan je op 2weken verliezen qua vet%? Ondertussen wel je goede 'bulk'flow weg

• #3.977
Vind het altijd zo zonde om een korte periode te cutten. Wat kan je op 2weken verliezen qua vet%? Ondertussen wel je goede 'bulk'flow weg

meer dan je denkt, eiwitten hoog en een groter deficit.
weet niet wat je met bulk flow bedoelt maar kwa krachtprogressie zal ik hier niet veel van merken, het is ook niet dat je ineens plat trekt. Zoals ik al zei is het niet de bedoeling om diep te cutten maar het vetpercentage wat ik nu heb behouden. Even voor de beeldvorming, de afgelopen maand ben ik 800 gram aangekomen, dus veel vet zal er ook niet af moeten na 8 weken bulken.

meer dan je denkt, eiwitten hoog en een groter deficit.
weet niet wat je met bulk flow bedoelt maar kwa krachtprogressie zal ik hier niet veel van merken, het is ook niet dat je ineens plat trekt. Zoals ik al zei is het niet de bedoeling om diep te cutten maar het vetpercentage wat ik nu heb behouden. Even voor de beeldvorming, de afgelopen maand ben ik 800 gram aangekomen, dus veel vet zal er ook niet af moeten na 8 weken bulken.

Waarom dan toch cutten? Als je nog eens gedisciplineerd 8weken bulkt, is dit 1.6kg.
En het is het hoger deficit waar ik van huiver (ik wist dat je dit ging gebruiken:D)…

Ben 2de dag aan het cutten en ik word nu al helemaal gek van het +/- 1000kcal verschil tegenover vorige week.

• #3.979
Waarom dan toch cutten? Als je nog eens gedisciplineerd 8weken bulkt, is dit 1.6kg.
En het is het hoger deficit waar ik van huiver (ik wist dat je dit ging gebruiken:D)…

Ben 2de dag aan het cutten en ik word nu al helemaal gek van het +/- 1000kcal verschil tegenover vorige week.

Ik cut liever twee weken eens in de twee maanden (oid) dan één lange cut per jaar omdat ik absoluut niet lang wil cutten zonder gear, je year round een betere shape hebt, geen last hebt van vermoeidheid en geen kracht / spiermassa verliest tijdens de cut.
Ik snap dat je het vervelend vind om te cutten maar ik heb daar niet zo'n problemen mee. Sinds ik niets meer gebruik moet ik echt moeite doen om genoeg te eten. Minder eten is dus makkelijk. En het zijn maar twee weken.. 1000 kcals verschil vind ik goed te doen, heb wel eens op 1700 gecut terwijl ik in de bulk 5500 at.

Oja, die 1.6 klopt niet. Afgelopen maand 800 gram, dat maakt op 8 weken 1.6 kg.. hoeveel spiermassa zou daar nou bij zitten? 300 gram? Tijd voor een cut dus :)

Goeie minicut kan best veel uithalen. Je zal geen prestatie verlies merken maar wel vet verliezen als je het goed timed. En Saiko z'n geschiedenis kennende weet hij wel wat hij doet ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven