AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.461
Squats
3x100
3x120
3x140
2x160
1x180
1x190
1x200
1x202,5 :)

Bench
3x65
3x80
3x92,5
2x105
1x120 fail. Verloor spanning bij het zakken.
1x120 nu niet
1x125
1x130
1x132,5 fail. Weer spanning. Dit moet ik fixen.
1x140 ss.

Wat triceps extensions.

En een f**k yeah: f**k YEAH!!!!

Done! :cool:

Congratzzzz niks mis mee

Met BP wellicht meer negatives doen als afsluiting van een sessie....

Ik zei toch dat die 200kg easy voor je zou zijn:p gefeliciteerd met je pr iig!

Bij omhoog komen komt je hak van de grond.

Wel gruwelijk 200 natty swuat.

Congratz!

Damnnn nice! Sterk!

Hoppaaa, 200 en daar voorbij!

• #4.468
  • #4.469

Mijlpaal :)

Congratzzzz niks mis mee

Met BP wellicht meer negatives doen als afsluiting van een sessie....

Normaal nooit zo’n last van, liet echt alle spanning los. Ik sleutel liever niet zelf aan een schema, maar toch bedankt voor de tip. Eerlijk gezegd ben ik al blij dat de 130 wel gelukt is na het squatten.

Ik zei toch dat die 200kg easy voor je zou zijn:p gefeliciteerd met je pr iig!

Inderdaad. Precies wat je zei. Voelt wat zwaarder op je rug maar ging nog vloeiend omhoog. De angst om voorover te klappen is u ook een stuk minder. Geen moment het gevoel gehad dat dit zou kunnen gebeuren.

Thanks!

Hoppaaa, 200 en daar voorbij!

What’s next :rocker: ergens wel fucking trots dat ik ‘natty’ een pr knal. Zo’n beetje vanaf mijn tenen tot aan mijn oren :roflol: 2,5 kg verwijderd van 2.5 x bw sq.

Hier zit echt nog wel meer in als je na een 200kg natty Squat een 202,5kg doet. De volgende keer eens 207,5kg na die 200 proberen! Fijn dat het ook hetzelfde voelt dat is belangrijk bij Sheiko. Dan hoef je alleen nog mentaal erin te geloven.

Lkkr man. Goed gedaan.

2.5x BW is wel streef man. Ik moet aan de bak..

Nu een beetje test/oxy erbij en 8x230:cool:

Gefeliciteerd man! Super. Die 2,5x BW gaat je razend snel lukken.

• #4.475
Na drie dagen geen training werd het weer eens tijd. Stront verkouden ben ik. Alleen het noodzakelijke, eens kijken of ik de reps überhaupt ga halen.

Bench Paused
3x65
3x80
3x92,5
4x2x100

Deadlift
3x105
3x125
3x145
2x165
1x190
1x200 niet gedaan
1x210 niet gedaan
1x210 niet gedaan

Na de 190 pijntje in bicep. Kwa energielevels was dit vandaag ook meer dan voldoende.

Even kijken hoe ik dit nu ga doen kwa programmering. Over anderhalve week mijn 1rm gaan zoeken (volgens schema) lijkt nu niet meer verstandig. Ik denk dat ik de laatste week skip en aan een nieuwe cycle begin. Squat op 205, bench heb ik gefaald, deadlift niet gedaan wegens ziek zijn maar zou wel lukken. Baal wel van de bench. Ik denk dat ik hem op 132,5 laat staan en microplates aanschaf. Nu miste ik vaker wat kg’s, waar ik bijv 106 moest drukken deed ik 105. Moeite om te proberen of is dit muggenziften? In principe heb ik heel het schema alle reps gehaald op de bench, een ander idee is de bench met 2,5 verhogen en aan het eind vd cycle weer de 132,5 proberen?

Verder ga ik bij starten van een nieuwe cycle de eerste vier weken wat cutten. Ik ben drie kg aangekomen sinds 10 feb, en dit zie je voornamelijk terug in vetpercentage. Ik zie echt geen progressie meer op dit gebied.

Microplates zijn erg aan te raden. Gebruik ze erg veel bij Mn volume (BBB) sets en ben daar iedere week 1kg omhoog gegaan. Merk dat behoorlijk

Beetje neerwaartse spiraal lijkt het wel bro, zal voornamelijk door de verkoudheid komen vermoed ik?
Uitzieken zal geen optie zijn, even mezelf nagaande dan hoewel dat misschien verstandiger zou zijn.
Microladen ben ik zelf geen fan van, ik probeer het dan liever eerst met negatives/spotter.(Misschien een wat ongebruikelijke methode dat weet ik niet maar werkte voor mij prima.)

• #4.478
Microplates zijn erg aan te raden. Gebruik ze erg veel bij Mn volume (BBB) sets en ben daar iedere week 1kg omhoog gegaan. Merk dat behoorlijk

Beetje neerwaartse spiraal lijkt het wel bro, zal voornamelijk door de verkoudheid komen vermoed ik?
Uitzieken zal geen optie zijn, even mezelf nagaande dan hoewel dat misschien verstandiger zou zijn.
Microladen ben ik zelf geen fan van, ik probeer het dan liever eerst met negatives/spotter.(Misschien een wat ongebruikelijke methode dat weet ik niet maar werkte voor mij prima.)

Volgens mij begrijpen jullie mij verkeerd. Ik wil niet gaan microladen maar juist exact volgens schema gaan werken. Momenteel lukt dit niet aangezien de kleinste plates 1.25 wegen. Uiteindelijk hebben we het hier en daar maar over een kilootje natuurlijk.. dus wellicht 1rm ook iets ophogen (135) zodat mijn werksetjes wat zwaarder worden en ik aan het einde van de volgende cycle wel voorbij de 130 ga.

Laatst bewerkt:
Ik snap je logica en dat je na een faal extra wilt verhogen. Ik zou eerder alle bench reps gepauzeerd doen, voor zover je dat lukt, of je 1rm +5kg doen.
En dan het volledige schema naar een piek toe te draaien en niet zoals nu. Dan haal je waarschijnlijk wel mooie PR's vooral als je dit in een calorieën plus doet.

Squats
3x100
3x120
3x140
2x160
1x180
1x190
1x200
1x202,5 :)

Bench
3x65
3x80
3x92,5
2x105
1x120 fail. Verloor spanning bij het zakken.
1x120 nu niet
1x125
1x130
1x132,5 fail. Weer spanning. Dit moet ik fixen.
1x140 ss.

Wat triceps extensions.

En een f**k yeah: f**k YEAH!!!!

Even je log niet gevolgd maar damn dit ziet er goed uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven