- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je logica en dat je na een faal extra wilt verhogen. Ik zou eerder alle bench reps gepauzeerd doen, voor zover je dat lukt, of je 1rm +5kg doen.
En dan het volledige schema naar een piek toe te draaien en niet zoals nu. Dan haal je waarschijnlijk wel mooie PR's vooral als je dit in een calorieën plus doet.

Even je log niet gevolgd maar damn dit ziet er goed uit!

Ok point taken, zal me maar van verdere reacties onthouden aangezien ik niets van programma's e.d. afweet.
je mag trouwens ook setjes toevoegen als het te makkelijk is of setjes eraf halen als het te moeilijk is. Als vuistregel gebruikte Sheiko dat je nog tussen de 1 en 5 reps in de tank moet hebben. Heb je er 5 dan mag je 1RM omhoog of voeg je extra setjes toe. Houd er wel rekening mee dat sommige dagen bewust makkelijk zijn om je voor te bereiden op zwaardere dagen.Sinds ik met Sheiko ben begonnen bench ik elke rep gepauzeerd, met uitzondering van de 100% poging. Intensiteit ophogen it is. Misschien reageer ik beter op werksetjes met een hogere percentage van mijn 1rm.
Het cutten moet ik maar even laten zitten inderdaad
Dan loop je net op het juiste moment binnen, Thanks
Je bb point of view is natuurlijk ook welkom.
je mag trouwens ook setjes toevoegen als het te makkelijk is of setjes eraf halen als het te moeilijk is. Als vuistregel gebruikte Sheiko dat je nog tussen de 1 en 5 reps in de tank moet hebben. Heb je er 5 dan mag je 1RM omhoog of voeg je extra setjes toe. Houd er wel rekening mee dat sommige dagen bewust makkelijk zijn om je voor te bereiden op zwaardere dagen.
Tnx bro ik ben alleen bang dat ik weinig zinnigs of nuttigs te melden heb aangezien ik eigenlijk al jaren maar wat aankloot.
Probeer je sets eens te filmen. Misschien maak je een verkeerde beweging
Ik kloot ook maar wat aan, maar probeer wel mijn weg te zoeken. Met gear is het gewoon wat compounds knallen en lekker veel assistance erbij. Zolang je voldoende eet gaat het eigenlijk vanzelf. Maar toen trainde ik ook voor de looks, dat kan ik nu wel vergeten. Mocht ik ooit weer on gaan dan zal mijn prioriteit nog steeds liggen bij cijfers op de grote drie. En hiernaast proberen een lekker beestje te zijn.
Dat is wel een hele omschakeling mentaal bro, sterk!Zou voor mij absoluut niet werken, ik train nog steeds koppig voor de looks hoewel ik zelf ook wel weet dat dat een verloren zaak is maar goed.
Ik vind ook eigenlijk niet dat je wat aankloot, je bent aan het experimenteren en bezig structuur aan te brengen.

Het is ook lekker trainen op die manier. Lekker pompen en vrij om te doen wat je wilt doen. Zet er wat gear bij en je komt er prima mee weg![]()
In.
Wat is je motivatie gebleken om te kiezen voor deze vorm van training?