Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Probleempje

Aankomende week heb ik de vroege dienst, 6 u beginnen. Ik ben geen ochtendmens dus ik ben dan heel de week brak. Komt er ook nog eens bij dat ik geen vervoer heb, de vriendin heeft de auto en mijn brommer staat bij de garage. Dat betekend dat ik om 4u op moet staan omdat ik moet fietsen. Dat betelend dat ik deze dagen flink naar de klote ben.
Wat zal ik doen. De aankomende vier trainingen overslaan en vandaag de 200 squat gaan doen? Of wat trainingen herhalen, zodat ik volgend weekend de 200 squat moet doen?

ProudPizza
EigenWereld
Fallingout
 
Ik zeg ....."tijd voor een deload" ....goed eten....kan je volgende week vlammen en een PR zetten
 
Dan zou ik wat trainingen herhalen en dan die 200kg proberen.
 
Probleempje

Aankomende week heb ik de vroege dienst, 6 u beginnen. Ik ben geen ochtendmens dus ik ben dan heel de week brak. Komt er ook nog eens bij dat ik geen vervoer heb, de vriendin heeft de auto en mijn brommer staat bij de garage. Dat betekend dat ik om 4u op moet staan omdat ik moet fietsen. Dat betelend dat ik deze dagen flink naar de klote ben.
Wat zal ik doen. De aankomende vier trainingen overslaan en vandaag de 200 squat gaan doen? Of wat trainingen herhalen, zodat ik volgend weekend de 200 squat moet doen?

ProudPizza
EigenWereld
Fallingout

Nog een kleine 2e auto erbij kopen?
 
Probleempje

Aankomende week heb ik de vroege dienst, 6 u beginnen. Ik ben geen ochtendmens dus ik ben dan heel de week brak. Komt er ook nog eens bij dat ik geen vervoer heb, de vriendin heeft de auto en mijn brommer staat bij de garage. Dat betekend dat ik om 4u op moet staan omdat ik moet fietsen. Dat betelend dat ik deze dagen flink naar de klote ben.
Wat zal ik doen. De aankomende vier trainingen overslaan en vandaag de 200 squat gaan doen? Of wat trainingen herhalen, zodat ik volgend weekend de 200 squat moet doen?

ProudPizza
EigenWereld
Fallingout
@Nomen Nescio

Fixed en niet gaan werken ofc, gains voor alles.
 
Fixed en niet gaan werken ofc, gains voor alles.

Ik zeg niet dat ik het niet heb overwogen :cool: Maar ik was enkele weken geleden al ziek, door mijn rug gegaan tijdens het trainen :rolleyes:
 
Ik zeg niet dat ik het niet heb overwogen :cool: Maar ik was enkele weken geleden al ziek, door mijn rug gegaan tijdens het trainen :rolleyes:

Was j/k, ik ben zelf ook niet van het ziekmelden in tegenstelling tot sommige collega's.
 
Zaterdag eerste dag van universal2w1 herhaald.

Sheiko 2.w1d3

Bench with xxl bidon
3x85
3x100
2x112,5
2x112,5
1x120
1x120
1x120

Slechte vorm vandaag, verloor alle spanning.

Deadlift off halterbankjes
3x125
3x147,5
3x167,5
3x167,5
2x187,5
2x187,5
2x187,5

Die gingen weer makkelijk. Per ongeluk een gat gemaakt in het leer van de bankjes.

Barbell row/rope extensions/side raises/reverse machine fly. Ff die pump krijgen. Voelde goed.
 
Was j/k, ik ben zelf ook niet van het ziekmelden in tegenstelling tot sommige collega's.

Ik naai mezelf er altijd mee. Meld ik mij ziek, word ik even erna echt ziek. Dan moet ik wel. Komt overigens maar eens per jaar voor, wanneer er eigenlijk iets anders speelt wat ik even niet kan/wil uitleggen. Oja, laatste keer was dus een ziekmelding omdat ik ‘s nachts wakker was gebleven en full retard ging op dormicum & booze. Ja leg dat maar eens uit.
Maar ik vind dat zelf niet prettig, je hebt toch het idee dat ze je door hebben ofzo.
 
Sheiko 2.w1d5

Squats
3x100
3x120
3x140
3x2x150 poh die vlogen, iets meer vertrouwen voor de 200 aankomend weekend. Setje twee op vid:


Bench Paused
3x60
3x80
3x92,5
2x100
3x1x105 ez

Triceps/hyperextensions/calves
 
Mooie warming-up swuat
 
Vliegen omhoog inderdaad!

Je lijkt wel heel erg op je voorvoet te squatten. Zal daar wel even wat aandacht aan besteden.
 
Vliegen omhoog inderdaad!

Je lijkt wel heel erg op je voorvoet te squatten. Zal daar wel even wat aandacht aan besteden.

Voelde niet zo maar zo ziet het er inderdaad uit. Goed dat het je opvalt, ik ga hier op letten. Thanks :)
 
Nette Squats. Zelf al wat meer vertrouwen erin?
 
Deadlift
3x105
3x125
3x147,5
3x2x157,5

Incline bench
3x80
3x90
3x95
3x100
3x105

Latpulldown
6x90
6x110
6x130
6x130

Side raise
23x5
10x7,5
10x7,5
10x7,5

Facepull
3x10

Dumbell curl
3x10x10

Zo dat was het. De volgende training mag ik het gaan doen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven