Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ano_54321 is ook een ex-kuurder. Daarnaast zijn er nog meerdere fake natty's hier die nog steeds in de ontkenningsfase zitten. Ik zal geen namen noemen.

Kwestie van tijd.
De verleiding zal er altijd zijn, zolang je met de sport bezig blijft sowieso..
Zodra jij je eerste cycles achter de rug hebt zul je het beter begrijpen.(Niet lullig bedoeld)
 
Ik ben trots :cool:
 
Godver, straks ben ik de enige fake natty op dit forum.:mad:
Kwestie van tijd.
De verleiding zal er altijd zijn, zolang je met de sport bezig blijft sowieso..
Zodra jij je eerste cycles achter de rug hebt zul je het beter begrijpen.(Niet lullig bedoeld)

True :( tijdje geleden had hij het al over één of twee kuurtjes per jaar doen.
 
Kwestie van tijd.
De verleiding zal er altijd zijn, zolang je met de sport bezig blijft sowieso..
Zodra jij je eerste cycles achter de rug hebt zul je het beter begrijpen.(Niet lullig bedoeld)
Natuurlijk begrijp ik dat, ook al begrijp ik het pas écht als ik het zelf heb ervaren. Het is altijd lastig om te beseffen dat je niet meer het niveau haalt dat je hebt gehad en de verleiding zal er altijd zijn. Net als dat het lastig is gemotiveerd te blijven wanneer je over je top bent (niet alleen in BB, maar in alle (top)sport).
 
True :( tijdje geleden had hij het al over één of twee kuurtjes per jaar doen.
Ja, maar ik ben nu pas mijn mijn eerste gestart, en ben op dit moment nog steeds voornemens om weer off te gaan en pas later in het jaar wellicht een tweede kuur te starten, dus zie niet in wat er is veranderd. Ik begrijp ook wel dat de gedachte aan TRT / blasten/cruisen na een eerste kuur al door mijn hoofd zal gaan spoken, maar daar wil ik nu nog niet aan denken.
 
Ik zal denk ik voor eeuwig fake natty blijven. De laatste kuur is al zowat twee jaar geleden. Zin om nog eens te kuren is er wel maar mijn vrouwtje geeft geen toestemming.

Aan mijn fysiek zie je trouwens niet meer dat ik ooit AAS gebruikte... Power is er wel nog steeds :P
 
Anderhalf tank leeg vandaag, slurpt wel veel.

321E6693-F01D-407D-981F-0EB49555EA31.jpeg


911B3912-26FB-41B5-BA2A-0194E4659F22.jpeg
 
Huhwat.

Blijf je wel voor kracht liften als on gaat?
 
Huhwat.

Blijf je wel voor kracht liften als on gaat?

Zeker weten. Maar ik zit alsnog met twijfel, dus ik schuif het op totdat ik zeker ben. Geen haast, ofja.. laat ik in ieder geval maar geen overhaaste beslissingen nemen. Ik denk dat ik de aankomende tijd sowieso veel tijd ga besteden aan het motor rijden, dat kan wel eens ten koste van voeding en training gaan. Dus momenteel is het alleen al vanwege dat geen goed moment voor een blast.
 
Laatste tijd maar wat aangekloot, voeding ruk te veel rustdagen.. bench voelde ook meteen stukje zwaarder aan. Even de teugels aantrekken dus.

Bp paused
5x70
4x80
3x95
4x2x110

Sq
5x105
4x125
3x145
5x3x155

Bp Paused
4x70
4x80
4x4x95

Bp voetjes in de lucht
3 sets

Triceps extensions
4 sets
 
Bp voetjes in de lucht
3 sets

Triceps extensions
4 sets
Dit zie ik de laatste tijd vaker. Ik neem aan dat het een functie heeft. Kun je vertellen wat? Ben wel benieuwd :)
 
Sheiko 4.1

Bench
5x70
4x82,6
3x95
2x110
2x110
1x125
1x125
1x125

Sq
5x105
4x125
3x145
2x165
2x165
1x175
1x185
1x185

Dumbell press, single arm Tbar row, Goodmornings.

Eindelijk weer een volledige training. Singles waren heavy. Nu doorpakken.
 
Godver, mijn inductie kookplaat doet het ineens niet. Snel maar wat opwarm rommel bestellen van muscle meat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven