XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.564
Sq
5x115
4x135
3x155
3x2x175 (i.p.v. 4x2)

Bp
5x70
4x80
3x95
5x3x110

Squats
3x105
3x125
3x145
2x2x165 (i.p.v. 4x2)

Dumbell fly, beetje pompen

Training om 01:00 uur, setjes op de squat zouden wel (met moeite) lukken maar had er gewoon geen zin in :)

• #4.565
Deadlift Paused
3x110
3x125
3x145
4x2x167,5

Benchpress
5x75
4x90
3x102,5
5x2x117,5

Deadlift off boxes
3x145
3x165
2x3x190
3x2x200

Lat pulldown/ Straight arm pulldown

• #4.566
Sheiko w5d5

Tijdje al aan het kutten met cutten, weeg momenteel nog maar 82,6 kg. Armpjes ook nog maar 41cm koud.

Wegens veel stress heb ik totaal geen eetlust, ondanks dat ik in een deficit zit heb ik moeite om mijn kcals te halen. Hiernaast rook ik minimaal een pakje per dag, wat er ook wel mee te maken zal hebben.

Over enkele weken start ik gelukkig met gear. Ja als alles even kut loopt moet je gewoon gaan kuren :) Zal een wat langere blast worden van 16 weken denk ik. Eerste weken cutten, vervolgens aantal weekjes rustig bulken en dosis iets omhoog. Hierna een lange cruise.

Squats
5x100
5x125
4x145
7x145
3x145
8x145
2x145
6x145

Beetje misselijk na de squats, p*ssy.

Ss bench
5x90
3x100
5x3x120

Incline dumbbell fly ss tricep extensions
4 sets

Haha jezus dan meten mijn armen bijna meer:roflol: Al ben ik wel ietsje vetter dan jij.

Benieuwd hoe sterk je word van 16 weken roiden

• #4.568
Haha jezus dan meten mijn armen bijna meer:roflol: Al ben ik wel ietsje vetter dan jij.

Benieuwd hoe sterk je word van 16 weken roiden

scheelt dat ik een midget ben van 1.68 dan oogt het wat groter

maar het doet pijn, kom van 46 af :( achja, komt wel weer

Je lengte heb je mee in dit geval. Mijn armen zijn in omtrek even groot maar als ik een foto van mezelf zie ga ik bijna huilen omdat het eruit ziet alsof ik nog nooit een gym binnen ben geweest. En ik ben 1.85 ongeveer.

• #4.570
Je lengte heb je mee in dit geval. Mijn armen zijn in omtrek even groot maar als ik een foto van mezelf zie ga ik bijna huilen omdat het eruit ziet alsof ik nog nooit een gym binnen ben geweest. En ik ben 1.85 ongeveer.

zo ogen ook niet klein hoor ;) maar wel een stukkie kleiner als enkele weken geleden. achja het leven gaat nou eenmaal niet altijd over rozengeur en maneschijn.

Mag ik weten wat voor een schema jij precies volgt?
Ziet er uit dat je traint als een powerlifter maar vgm doe je bb. Wat is de achterliggende gedachte?

Bodybuilding ligt echt niet zover van powerlifting als iedereen hier denkt.

• #4.573
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #4.575
@Wanna het biedt trouwens ook meer uitdaging, trainingen zijn zwaarder en het hele bb wereldje hangt mij de nek uit.

@Wanna het biedt trouwens ook meer uitdaging, trainingen zijn zwaarder en het hele bb wereldje hangt mij de nek uit.

Wil ik nog bij aanvullen dat (nu in je natty periode) er niets leuk meer is aan BB style trainen als je aan je +/- max potential zit.

Heb zelf echt 2maand amper getraind omdat ik deze winter misschien 1kg vvm zou gewonnen hebben. Zo deprimerend, ik volg je voorbeeld deze winter en ga ook meer PL gericht trainen

Snap @Saik wel. Bij kracht is progressie veel zichtbaarder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven