- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Jazeker, 5de Week pas
vorige run was niet zo denderend dus de zin zit er wel nog
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker, 5de Week pas
vorige run was niet zo denderend dus de zin zit er wel nog
Waarom gestopt met je blast?Jazeker, 5de Week pasvorige run was niet zo denderend dus de zin zit er wel nog
![]()

Was al 10 weken bezig, ook midden een examenperiode momenteel

Zal een wat langere blast worden van 16 weken denk ik. Eerste weken cutten, vervolgens aantal weekjes rustig bulken en dosis iets omhoog. Hierna een lange cruise.Haha jezus dan meten mijn armen bijna meerAl ben ik wel ietsje vetter dan jij.
Benieuwd hoe sterk je word van 16 weken roiden
achja, komt wel weerJe lengte heb je mee in dit geval. Mijn armen zijn in omtrek even groot maar als ik een foto van mezelf zie ga ik bijna huilen omdat het eruit ziet alsof ik nog nooit een gym binnen ben geweest. En ik ben 1.85 ongeveer.
maar wel een stukkie kleiner als enkele weken geleden. achja het leven gaat nou eenmaal niet altijd over rozengeur en maneschijn.Mag ik weten wat voor een schema jij precies volgt?
Ziet er uit dat je traint als een powerlifter maar vgm doe je bb. Wat is de achterliggende gedachte?
Bodybuilding ligt echt niet zover van powerlifting als iedereen hier denkt.
Ik ook?@Wanna het biedt trouwens ook meer uitdaging, trainingen zijn zwaarder en het hele bb wereldje hangt mij de nek uit.

@Wanna het biedt trouwens ook meer uitdaging, trainingen zijn zwaarder en het hele bb wereldje hangt mij de nek uit.