MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
"thuisbezorgd" ?? pizzadieet?? ;)
 
W4d3

Dl
3x105
3x125
3x145
2x165
2x1x175
3x1x190

Gewoon veel te zwaar weer. De laatste tijd veel stress wat ik in mijn trainingen terug zie.

Bp
5x70
4x82,5
3x95
3x2x110
4x110

Dl off boxes
4x125
4x145
4x4x170

Paused sq in depth
5x5

Db bicep curl
5x12
 
W4d5

Squats
5x105
4x125
3x145
4x2x165: voelde licht

Ss bench
3x90
3x105
5x3x115

En weer Squats
3x115
3x135
3x3x155
7x155

Incline db fly/hyperextensions

Hoppa, volledige training die soepel ging.

Denk dat ik over zo’n vijf weken weer on ga. Het gaat een cutcycle worden, i.p.v. 600 test-e en 200 tren-e wordt het 450 test/200 tren. Hiernaast ook roa.
 
Roa is bij mij helaas noodzakelijk tijdens Het gebruik van AAS. Hier en daar een puistje vind ik niet erg maar volledig onder de acné zitten wel. Aangezien het plan b&c is moet ik year round aan de roa. Natuurlijk is dit een enorme aanslag op je lever. Wie heeft hier ervaring mee? Advies en (alle) meningen zijn welkom.
 
Roa is bij mij helaas noodzakelijk tijdens Het gebruik van AAS. Hier en daar een puistje vind ik niet erg maar volledig onder de acné zitten wel. Aangezien het plan b&c is moet ik dat year round er bij gaan gebruiken. Natuurlijk is dit een enorme aanslag op je lever. Wie heeft hier ervaring mee? Advies en (alle) meningen zijn welkom.
Damn year round Roa.

Rip
 
Ik nu een bijna 4maand op roa, zal voor mij ook een poos duren. Nog steeds van een tren kuur 2jaar geleden :o

Altijd 2x10mg per week genomen met best goeie resultaten, nu we moeten verhogen naar 3x10 want weg is het niet.
 
Ik nu een bijna 4maand op roa, zal voor mij ook een poos duren. Nog steeds van een tren kuur 2jaar geleden :o

Altijd 2x10mg per week genomen met best goeie resultaten, nu we moeten verhogen naar 3x10 want weg is het niet.

Bij 10mg elke dag komt er bij mij nog aardig wat door. Misschien toch maar op twee kuurtjes per jaar houden oid. Wellicht tijdens cruise wat spelen met dosering..
 
Extra omega 3 supplementeren wordt soms geadviseerd. Daarnaast uiercreme voor droge huid.

Later tijdstip op de dag trainen ivm stroeve gewrichten/gewrichtspijn wil ook nog wel is helpen.
 
Extra omega 3 supplementeren wordt soms geadviseerd. Daarnaast uiercreme voor droge huid.

Later tijdstip op de dag trainen ivm stroeve gewrichten/gewrichtspijn wil ook nog wel is helpen.

Natuurlijk heb ik zo’n beetje elke huis- tuin- en-keukenmiddel geprobeerd. Zink, vit b, omega, teatree, citroen smeren, antibiotica, scrubben, zonnebank. Niets helpt.

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen mbt langdurig roa gebruik.
 
Natuurlijk heb ik zo’n beetje elke huis- tuin- en-keukenmiddel geprobeerd. Zink, vit b, omega, teatree, citroen smeren, antibiotica, scrubben, zonnebank. Niets helpt.

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen mbt langdurig roa gebruik.

Je lichaam went aan de dosis. Eerste tijd zul je wat bijwerkingen hebben die vooral liggen aan de hoeveelheid. Wanneer je een constante dosis hebt is het bij mij zo dat training intensiteit en volume er niet meer onder lijdt.

Programmering heb ik zelf pas aangepast na 50mg per dag.
 
Je lichaam went aan de dosis. Eerste tijd zul je wat bijwerkingen hebben die vooral liggen aan de hoeveelheid. Wanneer je een constante dosis hebt is het bij mij zo dat training intensiteit en volume er niet meer onder lijdt.

Programmering heb ik zelf pas aangepast na 50mg per dag.

Ik ben bekend met roa, heb het zelf maandenlang (7/8) gebruikt.

Ik doel meer op de gezondheidsrisico’s met langdurig gebruik van roa, laten we zeggen voor een periode van 18-24 maanden op 10/20 mg per dag. Cruise momenten wellicht 10 eod.
 
Afgaan op bloedtesten is your best bet imo. Lever en cholesterol goed in de gaten houden
 
Gebruik al 3 jaar (met pauzes) roa en maandelijks bloedprikken. Niks aan het handje.
 
Afgaan op bloedtesten is your best bet imo. Lever en cholesterol goed in de gaten houden

Mee eens!

Sowieso is bloedtesten imo een must as je aas gebruikt of wilt gaan gebruiken.

Gebruik al 3 jaar (met pauzes) roa en maandelijks bloedprikken. Niks aan het handje.

Thanks voor de input, meten is natuurlijk weten. Maandelijks prikken is een dure grap, dit wil ik tegen het einde van de cruise gaan doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Deficit deadlift
3x105
3x125
4x2x135 ivm tijdnood alles in één setje

Benchpress Paused
6x70
6x82,6
5x6x90

Pulldown/tricep extensions/side raise

Prima training.
 
Thanks voor de input, meten is natuurlijk weten. Maandelijks prikken is een dure grap, dit wil ik tegen het einde van de cruise gaan doen.
Dat is inderdaad prima. Ik doe het zelf ook telkens aan het eind van de cruise.
 
Maandelijks doe ik het ook niet hoor, eerder 2 a 3 maanden gezien de lage dosering die ik gebruik
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven