Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat lekker man. Aardig flink in de kcal's ook.
Goede tip van dat helling lopen, binnenkort ook eens proberen.
En terecht!Voeding toch maar iets opgehoogd, ik ga nu op zo'n 3600 kcals zitten.
Ik merk dat ik veel honger blijf houden en daardoor ook ga cheaten..zelfs met die cheats heb ik echt niet het idee dat mijn vetpercentage stijgt. Niet cheaten betekend ook makkelijker sturen, want ik ga mijn stuk taart die toevallig in de kantine stond echt niet afwegenUiteraard zal dit ook meedragen aan het minder vasthouden van vocht. Cheaten is voor het weekend.

Hoe moet ik me die incline db side raises voorstellen..?En terecht!
Damn man! Stricte T-bars met 100kg en lekker je kcals kunnen verhogen naar 3800-4000kcalsHoe moet ik me die incline db side raises voorstellen..?
Schat mijn 1rm op het moment op 1x200.
En zondagavond nog een beetje
( 3-4 glazen sterke drank, chips,nootjes) Maak ik wel ruimte voor in het schema.
Het gaat ook erg goed naar mijn gevoel. Het is nog even afwachten wat mijn vetpercentage de aankomende tijd gaat doen maar ik denk wel redelijk goed te zitten kwa voeding nu. Als ik dit de aankomende weken vol kan houden ben ik heel tevreden.