- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Dan moet de lol dus nog beginnen

Blijf zwaar trainen, kracht moet je zo lang mogelijk vast proberen te houden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan moet de lol dus nog beginnen
Blijf zwaar trainen, kracht moet je zo lang mogelijk vast proberen te houden
Nee, maar ook niet veel slapper (op de laatste week na) Voor mijn prep zat ik een aantal weekjes op cruise en daarvoor nog een blast van 10 weken.
Dat zou je toch wel moeten kunnen vasthouden lijkt me. Gezien je toch al lang on bent geweest dan
Ja ik hoop het. Ik hoorde jou onlangs zeggen dat je het meestal wel grotendeels vasthoudt, en wat je verloor zat er ook zo weer bij. Dit omdat je alleen tijdens cut gebruikt, wat bij mij ook nu een beetje het geval is. Wekenlang op een erg groot deficit gezeten..nu eet ik meer als het dubbele. Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat het kg's gaat schelen, hooguit hier en daar een rep. Tijd zal het leren. Momenteel nog aan het nakuren..misschien dat het na mijn nakuur ineens zakt, wie weet.
Ik heb er tot nu toe geen last van nee. Ik zit net boven onderhoud en heb nu ook wel creatine erbij genomen.
meestal wordt het huilen 2/3 maand na je pct.
Dat had ik dan altijd.

28 juli de laatste inject gezet. Dus 3 maanden bijna. En het gaat lekker![]()

Verder is mijn libido ook weer stukken beter, odols weer aanwezig en geen pilletjes meer nodig
Als dit zo blijft aanhouden ben ik een gelukkig man..