- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flinke LB sessie man, bij dl speedreps geen last van backpumps?
Flinke LB-training. Lekker snel die progressie op je squats als je elke week kan verhogen.
Nog 1 weekje nakuren.
Doelen die ik heb gesteld zijn doelen voor de aankomende 4 maanden, na deze 4 maanden ga ik weer cutten.Hmm, en wat vind de vrouw ervan dat je aan de gear blijft? Jullie waren toch bezig een kleine te maken?Haha, sneller dan snelst gaat natuurlijk nietDoelen die ik heb gesteld zijn doelen voor de aankomende 4 maanden, na deze 4 maanden ga ik weer cutten.
Aankomende cut ga ik het trouwens zo aanpakken:
Afhankelijk van mijn situatie word het dan met ondersteuning van turinabol/anavar en ghrp-2/cjc1295 of alleen de peptides.. evt ook wat T3 erbij. De orals gaan er pas de laatste 6 weken vd cut in.
Waarom orals? Ik wil het gewoon een x proberen, hiernaast heb ik geen zin om onder acné te zitten aankomende zomer en met orals heb ik hier geen last van. Verder ga ik dan cutten tot 7/8 % ofzo, dus echt veel gear heb ik niet nodig voor spierbehoud. De peptides laat ik na die 6 weken nog wel even doorlopen, misschien begin ik hier in januari al mee. Volgende herfst (afhankelijk van mijn thuissituatie) gewoon weer aan de injects, rustig bulken en bf onder controle houden. Dan laat ik er wel roa langs lopen.
Echt beestige gewichten hoor!!

Hmm, en wat vind de vrouw ervan dat je aan de gear blijft? Jullie waren toch bezig een kleine te maken?
Wel dikke trainingen man!!Echt beestige gewichten hoor!!
![]()
Kleintje gaat voor. Geen zwangerschap = geen roids.Misschien een idee om eerst pull ups na bp te doen en dan ohp? Merk bij mij tenminste als ik push oefening heb gedaan en dan een pull en daarna weer een push dat die push oefening een stuk beter gaat als dat ik 2 push oefeningen achter elkaar doe. Toch wel sterke training!
Intresting..zowel de vraag als het statementHe Saik0, ik zag dat jij af en toe het totale volume noteerde.
Zijn hier naar jouw weten targets voor? Voor optimale spiergroei zeg maar? Dus volume per spiergroep?
Ik merk dat ik de laatste tijd zomaar wat doe in de gym eigenlijk. Nooit echt gericht op zwaarder/meer volume etc. Groei toch wel door de AAS, maar wil mn trainingen optimaliseren.
Of heeft dit niks met totaal aantal kilogrammen die je verplaatst te maken? Maar eerder met totaal reps ?

Vind een goede balans tussen Frequentie intensiteit en volume en implementeer een vorm van progressive overload
Of zet gewoon wat meer tren

Mwah, gewoon een goede opbouw qua compounds en zorgen dat je daar sterker op wordt en daarnaast lekker volume pakken op assistance en aan de hand van de Progressie die je daarop maakt eventueel aanpassingen makenStatement is gewoon een feit. Groeien doe ik sowieso, alleen ben niet optimaal bezig nu. Dit wil ik veranderen
Lastig die perfecte balans te vinden imo. Ieder lijf is anders
1100 tren is zat voor de cut. bulken ga ik naar 2100!
Mwah, gewoon een goede opbouw qua compounds en zorgen dat je daar sterker op wordt en daarnaast lekker volume pakken op assistance en aan de hand van de Progressie die je daarop maakt eventueel aanpassingen maken
Hoe vaak train je? 4x? 6x? Bij 4 een UB/LB schema met compounds op lineaire progressie dus per training verhoging in rep of gewicht en daarnaast wat pomp werk.He Saik0, ik zag dat jij af en toe het totale volume noteerde.
Zijn hier naar jouw weten targets voor? Voor optimale spiergroei zeg maar? Dus volume per spiergroep?
Ik merk dat ik de laatste tijd zomaar wat doe in de gym eigenlijk. Nooit echt gericht op zwaarder/meer volume etc. Groei toch wel door de AAS, maar wil mn trainingen optimaliseren.
Of heeft dit niks met totaal aantal kilogrammen die je verplaatst te maken? Maar eerder met totaal reps ?
5/6x pw. push pull legs (vaak skip ik de zaterdag legday omdat superdude)
Kreeg altijd pijntjes als ik met grote gewichten ging spelen.![]()