MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
flinke LB sessie man, bij dl speedreps geen last van backpumps?

Flinke LB-training. Lekker snel die progressie op je squats als je elke week kan verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Flinke LB-training. Lekker snel die progressie op je squats als je elke week kan verhogen.

Ja volgende training word het alweer 4x5x150 begint het eindelijk ergens op te lijken.

Ohp mag ik voor de 4x5x75 gaan, ook niet verkeerd.

Vanavond de BP op 4x5x115, ik denk niet dat ik dit meteen ga redden. Als ik ergens langzaam vooruitgang boek is het hier wel op. Maar misschien lukt het de volgende keer wel, of de keer erop.

Korte termijn doelen zijn nu:

4x5x160 squat
3x5x195 deadlift
4x5x80 ohp
4x5x120 bp

Maar eigenlijk moet ik al blij zijn als het voorlopig gelijk blijft :) Nog 1 weekje nakuren.

UB1

Benchpress, target: 4x5x115
4x115
5x115
3x115
4x115
4x115
14x90
10x90

Zoals verwacht heb ik niet mijn target gehaald. Wel door het extra setje het aantal reps gehaald.
Ik schat dat ik zo'n 3 trainingen nodig heb om mijn target te halen.

Overhead press, target: 3x6x65
3x6x65 nipt, erg zwaar na het bankvolume

Pullups, target: 24 reps
4x6

Straight arm pulldown, rope attachment
10x12.5
3x10x15

Dumbell side raise
12x12
12x14
12x14
10x14

Wide upright row (sm)
12x25
12x35
10x45
12x35

Voelt voor mij toch een stuk comfortabeler aan als upright row met ez bar. Op de een of andere manier ben ik daar niet voor gemaakt.

Facepull
5x12x15

JM press
4 sets

Dumbell curl
4 sets

Niet te snel willen gaan met je targets hé ;)

Niet te snel willen gaan met je targets hé ;)

Haha, sneller dan snelst gaat natuurlijk niet :) Doelen die ik heb gesteld zijn doelen voor de aankomende 4 maanden, na deze 4 maanden ga ik weer cutten.

Aankomende cut ga ik het trouwens zo aanpakken:

Afhankelijk van mijn situatie word het dan met ondersteuning van turinabol/anavar en ghrp-2/cjc1295 of alleen de peptides.. evt ook wat T3 erbij. De orals gaan er pas de laatste 6 weken vd cut in.
Waarom orals? Ik wil het gewoon een x proberen, hiernaast heb ik geen zin om onder acné te zitten aankomende zomer en met orals heb ik hier geen last van. Verder ga ik dan cutten tot 7/8 % ofzo, dus echt veel gear heb ik niet nodig voor spierbehoud. De peptides laat ik na die 6 weken nog wel even doorlopen, misschien begin ik hier in januari al mee. Volgende herfst (afhankelijk van mijn thuissituatie) gewoon weer aan de injects, rustig bulken en bf onder controle houden. Dan laat ik er wel roa langs lopen.

Haha, sneller dan snelst gaat natuurlijk niet :) Doelen die ik heb gesteld zijn doelen voor de aankomende 4 maanden, na deze 4 maanden ga ik weer cutten.

Aankomende cut ga ik het trouwens zo aanpakken:

Afhankelijk van mijn situatie word het dan met ondersteuning van turinabol/anavar en ghrp-2/cjc1295 of alleen de peptides.. evt ook wat T3 erbij. De orals gaan er pas de laatste 6 weken vd cut in.
Waarom orals? Ik wil het gewoon een x proberen, hiernaast heb ik geen zin om onder acné te zitten aankomende zomer en met orals heb ik hier geen last van. Verder ga ik dan cutten tot 7/8 % ofzo, dus echt veel gear heb ik niet nodig voor spierbehoud. De peptides laat ik na die 6 weken nog wel even doorlopen, misschien begin ik hier in januari al mee. Volgende herfst (afhankelijk van mijn thuissituatie) gewoon weer aan de injects, rustig bulken en bf onder controle houden. Dan laat ik er wel roa langs lopen.
Hmm, en wat vind de vrouw ervan dat je aan de gear blijft? Jullie waren toch bezig een kleine te maken?

Wel dikke trainingen man!!:D Echt beestige gewichten hoor!!:D:D

Misschien een idee om eerst pull ups na bp te doen en dan ohp? Merk bij mij tenminste als ik push oefening heb gedaan en dan een pull en daarna weer een push dat die push oefening een stuk beter gaat als dat ik 2 push oefeningen achter elkaar doe. Toch wel sterke training!

Misschien een idee om eerst pull ups na bp te doen en dan ohp? Merk bij mij tenminste als ik push oefening heb gedaan en dan een pull en daarna weer een push dat die push oefening een stuk beter gaat als dat ik 2 push oefeningen achter elkaar doe. Toch wel sterke training!

Goed punt, bij ohp werkt je borst ook goed mee.. dus wat extra rust is helemaal niet verkeerd. Ook hebben je triceps en schouders zou wat meer rust. Ik ga het proberen!

He Saik0, ik zag dat jij af en toe het totale volume noteerde.
Zijn hier naar jouw weten targets voor? Voor optimale spiergroei zeg maar? Dus volume per spiergroep?

Ik merk dat ik de laatste tijd zomaar wat doe in de gym eigenlijk. Nooit echt gericht op zwaarder/meer volume etc. Groei toch wel door de AAS, maar wil mn trainingen optimaliseren.

Of heeft dit niks met totaal aantal kilogrammen die je verplaatst te maken? Maar eerder met totaal reps ?

Zijn hier naar jouw weten targets voor? Voor optimale spiergroei zeg maar? Dus volume per spiergroep?

Ik merk dat ik de laatste tijd zomaar wat doe in de gym eigenlijk. Nooit echt gericht op zwaarder/meer volume etc. Groei toch wel door de AAS, maar wil mn trainingen optimaliseren.

Of heeft dit niks met totaal aantal kilogrammen die je verplaatst te maken? Maar eerder met totaal reps ?
Intresting..zowel de vraag als het statement

Vind een goede balans tussen Frequentie intensiteit en volume en implementeer een vorm van progressive overload

Of zet gewoon wat meer tren

Intresting..zowel de vraag als het statement

Statement is gewoon een feit. Groeien doe ik sowieso, alleen ben niet optimaal bezig nu. Dit wil ik veranderen;)

Vind een goede balans tussen Frequentie intensiteit en volume en implementeer een vorm van progressive overload

Of zet gewoon wat meer tren

Lastig die perfecte balans te vinden imo. Ieder lijf is anders :(
1100 tren is zat voor de cut. bulken ga ik naar 2100!

Statement is gewoon een feit. Groeien doe ik sowieso, alleen ben niet optimaal bezig nu. Dit wil ik veranderen;)

Lastig die perfecte balans te vinden imo. Ieder lijf is anders :(
1100 tren is zat voor de cut. bulken ga ik naar 2100!
Mwah, gewoon een goede opbouw qua compounds en zorgen dat je daar sterker op wordt en daarnaast lekker volume pakken op assistance en aan de hand van de Progressie die je daarop maakt eventueel aanpassingen maken

Mwah, gewoon een goede opbouw qua compounds en zorgen dat je daar sterker op wordt en daarnaast lekker volume pakken op assistance en aan de hand van de Progressie die je daarop maakt eventueel aanpassingen maken

Zal eens gaan kijken of ik mn krachtstats wat omhoog kan gooien... ben niet meer zo van het sterker worden eerlijk gezegd. Vind beetje volume draaien en weer naar huis helaas al genoeg de laatste tijd..

Hoe vaak train je? 4x? 6x? Bij 4 een UB/LB schema met compounds op lineaire progressie dus per training verhoging in rep of gewicht en daarnaast wat pomp werk.

5/6x pw. push pull legs (vaak skip ik de zaterdag legday omdat superdude)
Kreeg altijd pijntjes als ik met grote gewichten ging spelen.:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven