- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Yep, ga nooit echt meer lager dan 6 reps.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He Saik0, ik zag dat jij af en toe het totale volume noteerde.
Zijn hier naar jouw weten targets voor? Voor optimale spiergroei zeg maar? Dus volume per spiergroep?
Ik merk dat ik de laatste tijd zomaar wat doe in de gym eigenlijk. Nooit echt gericht op zwaarder/meer volume etc. Groei toch wel door de AAS, maar wil mn trainingen optimaliseren.
Of heeft dit niks met totaal aantal kilogrammen die je verplaatst te maken? Maar eerder met totaal reps ?
Ik merk dat ik technisch sterker word door de het gepauzeerd squatten.
5/6x pw. push pull legs (vaak skip ik de zaterdag legday omdat superdude)
Kreeg altijd pijntjes als ik met grote gewichten ging spelen.![]()
style)Maar vaak is bv maximaal squatten op reps (15-20) veel inspannender als squatten met 2-4 reps.
Dan heb ik het wel over een gewicht waarbij je al bij 10 denkt dat je niet meer kan en dan doorzet.
Je CNS en lichaam krijgt zwaardere klappen van een 2x 100kg SQ dan van een 20x 10kg SQ
En dan doe je nog één. Same story eigenlijkMaar vaak is bv maximaal squatten op reps (15-20) veel inspannender als squatten met 2-4 reps.
Dan heb ik het wel over een gewicht waarbij je al bij 10 denkt dat je niet meer kan en dan doorzet.
Doen jullie dat progressive overload alleen op bench sq dl mp?
Of is dit ook t best voor incline db presses en dat soort shit?
Zelfs voor db curls?;o

(Incline/Decline)Bench/squat/DL/RDL/MP/Pullups/Chins/BOR compounds voornamelijk.Doen jullie dat progressive overload alleen op bench sq dl mp?
Of is dit ook t best voor incline db presses en dat soort shit?
Zelfs voor db curls?;o
paused squatten vind ik ook erg fijn. Die explosie omhoog is nice.
DOe je nou elke week +2,5?

Goeie training saik, merk je verschil met push/ pull oefening om en om?