MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Welcome back dude! Goede vakantie gehad ook?
 
Goed dat je weer terug bent :thumb:. In Thailand totaal niet getraind dan?
 
Amper, sowieso geen benen getraind en als ik een training had duurde die max 30 minuutjes. Veel te lui geweest daar, en ook echt helemaal geen zin :)
Wat wel leuk was, was het trainen in Lumphini Park.. is een buiten 'gym'. Al die jongens vinden je mega sterk terwijl je amper in vorm bent dan. Is wel leuk om te zien hoe ze daar trainen, schreeuwen bij elke rep :P

Haha, kan je niet goed tegen de hitte daar? Ik heb zelf behoorlijk wat gyms bezocht in Thailand vorig jaar en met dat laatste is behoorlijk herkenbaar :P. Ze maken er een mooie show van zullen we maar zeggen.
Echter, er liepen toch ook wel een paar serieus sterke gasten rond weet ik nog. Lumphini Park staat op de planning voor het volgende tripje :thumb:.
 
Is je vrouw nou al zwanger of wat?
 
ja goed, ik heb ook maar 1 keer getraind op een plek waar voornamelijk thai komen.
in het hotel zaten er alleen maar wat op de crosstrainer.
was je wel in bangkok geweest?

Ik heb de westerse gyms geprobeerd te skippen. Eenmaal een hotel binnen gesneaked om te trainen, maar dat was het ook wel :P.

Wij zijn onze reis begonnen en geindigd in Bangkok. De enige plek waar ik niet heb getraind eigenlijk ;)
 
Is een leuke stad voor paar dagen, maar dan heb je het ook wel gehad imo. Ik vond het wel allemaal erg prijzig, als je een beetje goed wilt eten betaal je toch de hoofdprijs.
Drankjes etc zijn ook vrij duur. Leukste vond ik nog Khao San road, heerlijke sfeer daar en relatief goede prijzen. Ook nog schorpioen gegeten daar :P

Het is leuk alles even gezien te hebben. De prijzen liggen daar naar mijn ervaring ook gewoon laag trouwens. Hotels voor een tientje en heerlijke maaltijden voor een euro. Je moet echter wel weten op welke plekjes je moet zijn hiervoor. Wij verbleven rond de Kao San Road. Tja het is maar wat je een heerlijke sfeer vindt :P Ik was er na 3 dagen wel zat van in ieder geval!!
 
Zo, aankomende tijd weer ruimte om wat meer online te zijn. Zal het loggen dan ook weer op gaan pakken.

Afgelopen week een vpr gezet op het banken, 3 Reps plus 1 met spot op de 140 kg.

Gisteren nog benen getraind, hier doe ik niet veel meer voor. Training zag er als volgt uit:

Squats
10x60
5x80
5x100
3x120
3x140
7x160
7x140
7x120

Zit meer in maar vorige week door mijn rug gegaan, hersteld erg snel maar merk het nog wel.

Prone leg curl
Stuk of 7 setjes

Calfpress
12 sets

Leg curl
3x10

Tricep extensions
6 sets
 
Welcome Back! Mooie training
 
Mooi dat je terug bent man.

Alles oke?
 
goed om te lezen dat je terug bent! Hoe is het inmiddels met de kinderwens?
 
Mooi dat je terug bent man.

Alles oke?

Gaat weer lekker, ben wel benieuwd hoe het met jou is...had je al een wedstrijd op het oog? Enercup was het toch? Die is al geweest natuuurlijk.
 
goed om te lezen dat je terug bent! Hoe is het inmiddels met de kinderwens?

Die is er nog! We hebben wat dat betreft even een pauze ingelast. Is toch wel zwaar al die behandelingen. Ik denk dat we in den weer verder gaan, maar dan in de vorm van iui ipv ivf.
 
Gister rust en eergister rug.

Training even niet bijgehouden maar de focus ligt hierbij ook met name op volume. Vanavond schouders! En misschien een feuteutje...
 
In4 foto,:)
 
Good to have you Back! Fotootje is altijd goed natuurlijk. :)
Hoe was Thailand?
 
Welcome back bro!
 
Foto komt wel even einde van de week denk ik, na een cheatweekend aardig vol met vocht :)

Vergeet de hele tijd dat ik weer aan het loggen ben, weer even inkomen...daarmee ook alleen de laatste training bijgehouden, van de andere twee wel de zwaarste set onthouden op de compound:

8x120 benchpress
8x150 squat

De laatste training in zijn volledigheid:

Pulldown, plates
10x60
8x80
6x100
10x120
8x120
8x120
10x100

Pulldown, zelfde machine als hierboven maar dan andersom zitten en wijde grip
15x60
8x80
10x80
10x80

Rowmachine, plates > benen in de lucht
8x120
6x120
12x80
12x80

Seated cable row> touwtje en biker grip > iets naar achteren leunen en rug in die stand houden
12x32
12x39
12x45
10x52

Straight arm pulldown
4x12x27

Barbell curl SS shrugs > shrugs met soort van kleine cambered bar, lichtjens op zij hangend, gewicht alleen de plates

4x10x40 SS 3x12x20

Lekkere training. Morgen schouders/triceps/kuiten.
 
Gisteren nog even borst gepakt als pwo kwart grammetje wit, om een keer te proberen.
Eerlijk gezegd een tegenvaller, zin om te trainen was er niet en kwam er ook niet in. Korte training gehad.

Benchpress
15x40
10x60
5x80
3x100
1x120
1x140
10x100
8x100
5x100

Incline benchpress
3 of 4 setjes met 80 kg, reps niet bijgehouden

Incline cable fly
4 setjes , reps rond 10-12

Cable crossover
4-5 setjes in piramide vorm

vanavond nog even benen pakken als ik nog tijd kan vrij maken.
 
Vanavond is vrijdagochtend geworden,

Squats, onderrug nog niet 100%
25xbw
8x60
3x80
3x100
3x120
5x140
6x160
12x140 lekker

Prone leg curl
12x45
12x54
7x64
8x59
8x54
10x50

Calves
8sets

Aangezien mijn benentraining toch niet meer veel volume bevatten ga ik hier nu buik aan toevoegen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven