Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere train weer man. Je gaat echt lekker op de inclines! MIsschien 4-5x5 op squat en dan elke week verhogen?
 
Wat bedoel je?

Dit is um:

1 op 1 overbrenging dus als je 100kg eraan hangt, met 1 katrol ook daadwerkelijk 100kg is. Zijn er meerdere katrollen krijg je bv bij 100kg maar een werkelijke 50kg.
 
1 op 1 overbrenging dus als je 100kg eraan hangt, met 1 katrol ook daadwerkelijk 100kg is. Zijn er meerdere katrollen krijg je bv bij 100kg maar een werkelijke 50kg.

Zoveel is 130 toch niet met een wat minder strikte vorm?
 
Zoveel is 130 toch niet met een wat minder strikte vorm?

Jij krijgt op mijn latpulldown dat niet getrokken denk ik ;) Dat is met enkele katrol nl.
 
Jij krijgt op mijn latpulldown dat niet getrokken denk ik ;) Dat is met enkele katrol nl.

Ik chin 12x bodyweight + 30 kg, dus lijkt me niet erg veel problemo's leveren die latpully ;p
 
Lekkere train weer man. Je gaat echt lekker op de inclines! MIsschien 4-5x5 op squat en dan elke week verhogen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders, een beetje het ekte powerlift werk op de squats. Ga even op onderzoek uit zodra ik wat meer tijd over heb.
 
Oke aardig naar de klote geweest afgelopen dagen. Maandag longen eruit gebraakt, ben er hees van geworden.
Alsof dat niet genoeg was werd ik ook nog even verwend met flinke koorts. Op die dag een halve bakje kwark en een glas melk weg kunnen krijgen.
Dinsdag koorts gelukkig weg, maar nog steeds ziek.
Vandaag nog steeds ziek, maar niet ziek genoeg voor de gym.

Overhead press
10xstang
5x40
5x50
5x60
5x3x70

Lang niet meer gedaan, viel op zich niet tegen zeker nu ik nog brak ben.

Dumbell side raise
15x12
12x12 oeff nu al uitgeput
12x12

Cable upright row
3x10x41 met hold

Barbell front raise met closest grip
10x20'
2x8x30

Cgbp
5x80'
1x100
4x110
3x110
5x100

Frenchpress
20x20
2x10x40 gevoelig in de ellebogen

Cable extensions
aantal sets

Cable crunch
aantal sets

Decline crunch
aantal sets

Genoeg.
 
Vandaag nog rug gepakt maar ga hem niet loggen, gewichten waren waardeloos... Ook heel snel uitgeput. Waarschijnlijk ben ik nog niet helemaal hersteld, laat ik het daar maar even op houden.
 
Beterschap man! Je hebt ondanks het feit dat je ziek bent toch maar mooi gaan trainen.
 
Iedereen moet plat !
 
Oh my, ben nog altijd blij dat ik word overgeslagen met het 'ziekterondje'.
Wat ik nu ga zeggen, is vast heel bemoederend, maar serieus, ben er zelf ook inmiddels achter. Ziek zijn en trainen is gewoon een kloterige combi, je weerstand is dan al extra laag en herstellen is dan bijna onmogelijk. Zou vooral even uitzieken en paar dagen rust pakken, des te sneller ben je weer terug op het oude niveau :).

Beterschap!
 
Oh my, ben nog altijd blij dat ik word overgeslagen met het 'ziekterondje'.
Wat ik nu ga zeggen, is vast heel bemoederend, maar serieus, ben er zelf ook inmiddels achter. Ziek zijn en trainen is gewoon een kloterige combi, je weerstand is dan al extra laag en herstellen is dan bijna onmogelijk. Zou vooral even uitzieken en paar dagen rust pakken, des te sneller ben je weer terug op het oude niveau :).

Beterschap!

Dankje.. ! Gelukkig alweer aan het opknappen...
 
Vandaag even op de weegschaal gestaan, de afgelopen dagen hebben mij zo'n 3 kg gekost!
Achja, sta ook wat droger heb ik het idee :)
Trainen gaat alweer wat beter, wat minder sterk maar dat komt wel weer goed.

Incline benchpress
7x5x100

Cable fly under section
12x18
10x23
10x27

Cable fly mid section
12x27
10x27
10x27

Cable fly high section (kneeled)
12x18
12x23
10x27

Landmines
10x30
7x40
6x40
9x30

Machine curl single arm
10x27
8x27
5x32
8x23
10x18
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven