Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus dan wijst je elleboog naar voren denk ik, beetje de hammergrip krijg je dan?
Op deze manier:
Houden jullie 2 DBs vast bij deze oefening dan? Ik heb hem geleerd waarbij je alleen in de werkende arm een DB houdt en je armen afwisselt!
Houden jullie 2 DBs vast bij deze oefening dan? Ik heb hem geleerd waarbij je alleen in de werkende arm een DB houdt en je armen afwisselt!
Lekker bezig weer Saik, ziek aantal squats weer inderdaad![]()

Tenzij je een symetrie cq krachtverschil heb dan begin je eerst 1 set met je zwakke kant.
2 dumbells tussen 09.15 en 10.10 je ellebogen zeg maar net iets voor je lichaam uitsteken.
Bij 09.15 krijg je weer een hoop ellende met je rotator cuff
Maar ik weet nu wel hoe anderen het hier doen, ga het overmorgen eens proberen!Thanks voor je input, ik kom er alleen niet helemaal uit wat je met die tijdstippen bedoeld, snap natuurlijk wel dat het bepaalde standen zijnMaar ik weet nu wel hoe anderen het hier doen, ga het overmorgen eens proberen!
Zal ik het gewoon nog een cycle proberen? Dus nadat ik de 110 geprobeerd heb, herstarten op 100 en weer opbouwen? Een andere reprange, zoals triples? De focus ligt momenteel op zowel de flat als de incline, welke ik elke training beide doe alleen wissel ik ze van volgorde.. misschien dit niet doen?
Tijdstippen zijn symbolisch
bv dubbele biceps-pose is dan 09.15
Gewoon je elle bogen iets voor je en niet naast je

Aangezien je geen pl-ambities hebt, zou ik de flat bench er tijdelijk uitgooien en jezelf volledig focussen op incline bench. Bijv. 1 dag setjes van 3 (evt. paused) en de andere dag setjes van 8-12
En dan ook meer setjes?
Ik ben momenteel ook even aan het inlezen op Smolov, het bench more to bench more principe.... alleen zie ik dat je dan niet veel aandacht kan geven aan de rest van je oefeningen en dat het een 'piekschema' is, waarbij je hoogstwaarschijnlijk de helft van je krachtgains weer inlevert na een cycle.

Als je de tijd hebt..
Smolov werkt sowieso man! Ik weet eigenlijk niet of je een hoop inlevert aan het einde van de rit. Misschien dat @cnh je hier bij kan helpen?