AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou zeg, even een ander verhaal. Ik kwam van de week iemand tegen in de sportschool die mij aansprak. Hij had mijn advies opgevolgd om niet te gaan kuren en zich te focussen op voeding, ja echt!

Het volgende, hij was naar de plaatselijke supplementenstore gegaan voor een leuke stack.. iets waarop hij zou gaan groeien.
Hij had het over een weightgainer, pwo en nog wat pilletjes. Hij was 2,5 kg in een week tijd aangekomen zei die. Dus ik zeg tegen hem, komt door de gainer.. je gaat nu ruim over je behoefte heen waardoor je gewicht omhoog gaat. Volgens hem had dat ermee te maken, maar ook door de pilletjes.. Wat voor pilletjes dit waren wist hij niet, ik ging ervan uit dat het een of andere testbooster zou zijn. Hij liet mij vervolgens een foto zien, op het potje stond in koeienletters 'TREN' geschreven. Grappig vond ik dat, de naam tren gebruiken voor een testbooster. Ik ben het gaan googelen 'brawn nutrition tren' en lees overal dat dit pro hormonen zijn?? What the f??? Is er iemand bekend met dit product? Het is toch te gek dat ze dit aan een 19 jarige verkopen, zonder vermelding van?

Wacht voeg even een foto toe...

WP_20170405_19_59_36_Pro.jpg
 
What the f??? Is er iemand bekend met dit product? Het is toch te gek dat ze dit aan een 19 jarige verkopen, zonder vermelding van?
Dat gaat idd wel een stuk over het randje... :eek:
 
Nou zeg, even een ander verhaal. Ik kwam van de week iemand tegen in de sportschool die mij aansprak. Hij had mijn advies opgevolgd om niet te gaan kuren en zich te focussen op voeding, ja echt!

Het volgende, hij was naar de plaatselijke supplementenstore gegaan voor een leuke stack.. iets waarop hij zou gaan groeien.
Hij had het over een weightgainer, pwo en nog wat pilletjes. Hij was 2,5 kg in een week tijd aangekomen zei die. Dus ik zeg tegen hem, komt door de gainer.. je gaat nu ruim over je behoefte heen waardoor je gewicht omhoog gaat. Volgens hem had dat ermee te maken, maar ook door de pilletjes.. Wat voor pilletjes dit waren wist hij niet, ik ging ervan uit dat het een of andere testbooster zou zijn. Hij liet mij vervolgens een foto zien, op het potje stond in koeienletters 'TREN' geschreven. Grappig vond ik dat, de naam tren gebruiken voor een testbooster. Ik ben het gaan googelen 'brawn nutrition tren' en lees overal dat dit pro hormonen zijn?? What the f??? Is er iemand bekend met dit product? Het is toch te gek dat ze dit aan een 19 jarige verkopen, zonder vermelding van?

Wacht voeg even een foto toe...

Goed dat hij je advies opvolgt.
Wat vaag zeg, ook officieel niet in Nederland te verkrijgen volgens mij..
 
Wat zijn pro hormonen eigenlijk? Jup we hebben een leek hier
 
Goed dat hij je advies opvolgt.
Wat vaag zeg, ook officieel niet in Nederland te verkrijgen volgens mij..

Omdat het officieel ook niet mag!
 
Wat zijn pro hormonen eigenlijk? Jup we hebben een leek hier

Google is your friend bro! (ben zelf ook geen expert op gebied van prohormonen, heb mij daar ook nooit voor geïnteresseerd, er zijn leukere en effectievere middelen)
 
Zaterdag benen gepakt maar het is momenteel echt waardeloos op de squat, moeite met triples op de 150. Gewicht ga ik nu drastisch omlaag gooien en ook wat meer op reps focussen, stuk of 6 denk ik? Even kijken wat het gaat worden.

het banken ging vandaag wel weer goed!

Flat benchpress
40xstang
15x40
8x60
5x80
8x100
8x100
8x100
8x100
8x100

totaal= 40 reps = 4000 kg

Incline chestpress
10x80
6x100
6x100
6x100
10x80

Reverse grip benchpress SS decline db fly
10x60 - 10x12
9x60 - 10x12
10x60 - 9x12

Cable ext
nog wat vlugge setjes

Ik merk dat ik weinig tot geen pomp in de borst krijg, toch wel apart vind ik. Zeker met een supersetje erbij..
 
Nice treen!!
Ben ook op weg naar de 100...wordt wel zwaar..ik denk dat ik straks moet afstappen...bijna half weg
 
Nice treen!!
Ben ook op weg naar de 100...wordt wel zwaar..ik denk dat ik straks moet afstappen...bijna half weg

Ik wil weer naar de 140, dat komt wel weer in de komende bulk!
 
Even niet gelogd, wel getraind.. ik zal de belangrijkste onderdelen loggen..anders ben ik morgen nog bezig.

Deadlift
5x60
4x80
3x100
2x120
1x140
1x160
1x180
3x200
1x200
5x180

Overhead press
10xstang
5x40
3x60
3x75
3x75
3x75
5x60
5x60
5x60

Dit viel zwaar, nog erg veel spierpijn in borst en traps.

Squats (vandaag)
10x60
8x80
5x100
5x120
7x140
7x140
7x140
7x140
8x100 paused
6x100 paused

Boxsquats: explosief uitstoten, box erg laag..zitvlak komt ongeveer ten hoogte van halverwege mijn scheenbeen.
12x60
10x60
11x60

gewicht mag hier wel zwaarder op, was gewoon even voor uit te proberen.

Vandaag op de weegschaal gaan staan...gewicht vliegt er af! Momenteel 85 kg... doet wel pijn.
Kcals gaan iets omhoog, rond de 3300-3400. Kwestie van wat rijst erbij. Tja dat natty cutten is geen pretje!
Ik denk dat ik net iets boven de 80 kg weeg wanneer ik klaar ben.
 
Gaat lekker met je gewicht man, pittige trainingen ook wel, je doet flink wat setjes. Ook al tevreden over je shape?
 
Kracht kwijt op squats of gewoon geen lekker gevoel?
Eet je veel onder behoefte?
 
Als je op meerdere oefeningen veel moeite hebt met gewichten die je normaal gewoon aankan, moet je jezelf afvragen of je wel goed herstelt! Zeker zonder hulpmiddelen, moet je niet altijd de grens opzoeken natuurlijk.

Gek verhaal van die prohormonen trouwens :o. Dat spul is illegaal neem ik aan?
 
Gaat lekker met je gewicht man, pittige trainingen ook wel, je doet flink wat setjes. Ook al tevreden over je shape?

Gaat juist niet lekker met mijn gewicht haha, liefst zwaarder en droger worden!! :)
Over mijn shape zal ik nooit tevreden zijn, zeker niet als ik er niets bij gebruik. Over mijn vetpercentage ben ik nog niet tevreden, heb zeker nog een week of 4-5 nodig denk ik.
 
Kracht kwijt op squats of gewoon geen lekker gevoel?
Eet je veel onder behoefte?

Ik zit kwa voeding best hoog, momenteel tussen de 3200 en de 3400. Ik kamp de laaste tijd met een linkerknie die pijnlijk is..en verder lijkt het wel alsof ik kracht verloren heb op de squats.. dus beide. Achja komt wel weer, blijven pushen!
 
Als je op meerdere oefeningen veel moeite hebt met gewichten die je normaal gewoon aankan, moet je jezelf afvragen of je wel goed herstelt! Zeker zonder hulpmiddelen, moet je niet altijd de grens opzoeken natuurlijk.

Gek verhaal van die prohormonen trouwens :o. Dat spul is illegaal neem ik aan?

Gaat gewoon goed hier, alleen squat zit even kut. Komt wel weer!
 
Gaat gewoon goed hier, alleen squat zit even kut. Komt wel weer!

Oke. Dan had ik het even verkeerd begrepen!
Je squat ging ook wel eventjes errrg hard natuurlijk, toen je met die 8x3 cycle bezig was.
 
de laatste twee treintjes

Benchpress
10x100
10x100
8x100
6x100
8x100

total = 42 reps

Incline benchpress, slow negatives, hold onderin - super wide grip
12x40
6x60
8x60
6x60

Pussy gewicht maar zo is dit zwaar genoeg

Cable crossovers, geen momentum, kleine hold / squeeze
5x12-6

Cable extensions rope, controlled reps met korte hold
4x



En vandaag, tijdnood ivm pasen..eten stond te wachten. Even de vleugels en biceps aangepakt, morgen doe ik wel een deadlift bij borst en nog wat van die dingen voor de traps

Pulldown, plates
15x60
10x80
10x100
8x120
8x120
6x120
8x60 slow/hold
8x60 slow/hold
8x60 slow/hold

Straight arm pulldown
10/8/10/10/8 x ? Laag gewicht in ieder geval, lekker knijpen en rustige reps doen het goed op deze oefening

Preacher db curl, ook hier weer super trage herhalingen..maar dan ook heeel traag..lekker trillen en branden
een setje of 5-6, gewicht van 12 - 8 - 5, hoe kleiner het gewicht, des te groter de biceps :)
 
Oke. Dan had ik het even verkeerd begrepen!
Je squat ging ook wel eventjes errrg hard natuurlijk, toen je met die 8x3 cycle bezig was.

pff. dat ging heel lekker, kan goed zijn dat dit ermee te maken heeft hoor, sinds die 170 op setjes is die gecrashed.. maar hij komt terug, dat weet ik zeker.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven