AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Aardig sterk nog ondanks je cut en je 84kg :)
 
Een armentraining niet neergepend, de borst/rug van vandaag dan maar:

Benchpress
50xstang
18x40
10x60
5x80
10x100
10x100
8x100
3x120
8x100

Puldown
15x70
10x110
5x130 oeff
7x110

Incline chestpress
8x100
5x110
5x110

Straight arm pulldown
4 sets 12-8

Decline dumbell pullover
4x10-7 x 24


Beetje een baaldag vandaag. Totaal niet blij met het fysiek dat ik heb, te weinig massa te veel vet. Ik weet dat ik er zonder AAS ook echt niet kom, in ieder geval niet waar ik graag zou willen zijn. Dit vreet de laatste tijd wel aan me, de meeste dagen geef je 100% maar je weet dat het resultaat zonder gear altijd maar magertjes zal zijn. Misschien dat ik alles maar om ga slaan, en nee voorlopig betekend dat niet kuren.. Misschien dat ik mijzelf volledig ga focussen op het powerliften (heb ik wel eens vaker gezegd) gewoon focussen op het gewicht wat je verzet en niet zo zeer meer op het beeldhouwen. Misschien geeft dat wat rust tussen mijn oren en kan ik daar wel realistische doelen neerzetten. Wordt vervolgd!
 
Vandaag nog even de schouders aangepakt.

Overhead press
6xstang
7xstang
5x40
3x50
3x60
3x65
3x70
3x75
1x77,5 pittig
3x70

Dumbell side raise, onder even een rust, op die manier geen profijt van momentum
12x8
10x12
10x12
10x12
6x6 dropset
paar seconden rust
6x6

Lying cable rear delt
15x9
10x14
4x18
8x9 dropset, single arm voor grotere rom
12x9

Facepulls
4x12-1-0

Cable front raise, hammer grip (rope)
12x18 met rechts
8x18 met links
8x18
6x18

Duidelijk verschil met links en rechts gemerkt

Cable upright row

Omgedraaide dropset..upset?
12x18
7x23
7x27
4x32

Upset
12x32
6x36
4x41

Dropset
12x41
6x36
7x32

Leg extensions geprobeerd, op heel laag gewicht maar voel het meteen in mijn knie...dus na enkele herhalingen gestopt

Lying leg curl
5 set 20-15 herhalingen

Calves
7/8 sets
 
Flinke schouder training man! Jammer dat je nog last hebt van je knie :(
 
Dat zijn beste OHP's. Daar kan ik alleen maar van dromen. Die 50kg ga ik misschien net halen. :o
 
Beetje een baaldag vandaag. Totaal niet blij met het fysiek dat ik heb, te weinig massa te veel vet. Ik weet dat ik er zonder AAS ook echt niet kom, in ieder geval niet waar ik graag zou willen zijn. Dit vreet de laatste tijd wel aan me, de meeste dagen geef je 100% maar je weet dat het resultaat zonder gear altijd maar magertjes zal zijn. Misschien dat ik alles maar om ga slaan, en nee voorlopig betekend dat niet kuren.. Misschien dat ik mijzelf volledig ga focussen op het powerliften (heb ik wel eens vaker gezegd) gewoon focussen op het gewicht wat je verzet en niet zo zeer meer op het beeldhouwen. Misschien geeft dat wat rust tussen mijn oren en kan ik daar wel realistische doelen neerzetten. Wordt vervolgd!

Gast, meer is nooit op! Focus je op wat je hebt en niet wat je niet hebt.

Van wat ik van jou voorbij heb zien komen ben je verder dan 99% vd wereldbevolking...

Ik hoop dat je wat rust vindt met powerliften!
 
Flinke schouder training man! Jammer dat je nog last hebt van je knie :(

Heel jammer, zal voorlopig nog wel even aanhouden ben ik bang. Zeker nu ik steeds enthousiaster begin te worden over het powerliften, momenteel ben ik nog op zoek naar een leuk schema.. Ik heb er al een aantal afgeschreven, zoals 5x5 (startgewicht is wat te laag voor me) 5/31 (ik wil minimaal 3x per week de grote drie doen) Ik zit nu even te kijken naar Madcow, wat erg op 5x5 lijkt kwa oefeningen en frequentie..

Achja, daar heb ik voorlopig nog wel even de tijd voor. De knie moet maar eens herstellen en ik zit nu nog met mijn cut..
 
Gast, meer is nooit op! Focus je op wat je hebt en niet wat je niet hebt.

Van wat ik van jou voorbij heb zien komen ben je verder dan 99% vd wereldbevolking...

Ik hoop dat je wat rust vindt met powerliften!

Bedankt voor deze woorden, wat je daar las was even een dipje die je soms hebt. Dit gevoel speelt altijd wel alleen was dit dus even een dieptepunt.
Maar goed, daar wil ik van af..door te gaan focussen op kracht!
 
Ik heb er al een aantal afgeschreven, zoals 5x5 (startgewicht is wat te laag voor me) 5/31 (ik wil minimaal 3x per week de grote drie doen) Ik zit nu even te kijken naar Madcow, wat erg op 5x5 lijkt kwa oefeningen en frequentie..
Benieuwd wat het gaat worden, ik zoek in de toekomst eens iets anders dan 5/3/1 ter afwisseling. maar madcow is full body en maar 3 keer per week denk ik?
 
Bedankt voor deze woorden, wat je daar las was even een dipje die je soms hebt. Dit gevoel speelt altijd wel alleen was dit dus even een dieptepunt.
Maar goed, daar wil ik van af..door te gaan focussen op kracht!

:flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps: Die dipjes kennen we allemaal wel.
Mag ik vragen waarom je niet meer aan de AAS wil? Vanuit gezondheidsoverweging oid?
 
Benieuwd wat het gaat worden, ik zoek in de toekomst eens iets anders dan 5/3/1 ter afwisseling. maar madcow is full body en maar 3 keer per week denk ik?

Madcow is 3x pw idd, maar madcow gaat het ook niet worden.
Op het moment bezig met het inlezen van de Texas method, welke ook gebaseerd is op 3x pw. Ik snap dat je zoiets hebt van 'maar' 3x per week trainen, zal voor mij ook een hele switch zijn. Wat ik begrijp is dat je die 4 dagen per week ook echt nodig hebt voor je herstel, anders werkt het schema niet of loop je te snel vast.

Wat ik lastig vind van Texas, is de power clean of snatch. Hier totaal geen ervaring mee..
 
:flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps: Die dipjes kennen we allemaal wel.
Mag ik vragen waarom je niet meer aan de AAS wil? Vanuit gezondheidsoverweging oid?

Klopt, maar ik ben ook realistisch. Ik denk niet dat ik zoveel meer gains kan maken op de bb style als op de pl style, wellicht ga ik zelfs betere gains maken met pl.. daar er meer focus ligt op herstel en super compensatie. Ik kuur niet en train al aardig wat jaartjes.. en om nu dag in dag uit zo veel te laten en te doen voor een grammetje spiermassa per zo veel tijd.. tja. Verder is het te veel gejaag voor mij wanneer ik 5-6x per week train, ik sta de dag op en vanaf dat moment ben ik al aan het haasten. Ik merk dat het af en toe te veel is, zeker nu het op het werk ook erg hectisch is.

AAS uiteraard uit gezondheid overweging, kinderwens, de dipjes na een kuur (niet kunnen wippen is gewoon heel slecht voor de relatie)
De teleurstelling wanneer je massa ziet verdwijnen
Het geld
En het gaat van kwaad naar erger, dit kan alleen maar leiden naar niet meer off gaan.. blast & cruise. Anders heeft het ook veel minder zin imo, en hier wil ik niet naartoe.
 
Laatst bewerkt:
en om nu dag in dag uit zo veel te laten en te doen voor een grammetje spiermassa per zo veel tijd.. tja. Verder is het te veel gejaag voor mij wanneer ik 5-6x per week train, ik sta de dag op en vanaf dat moment ben ik al aan het haasten. Ik merk dat het af en toe te veel is, zeker nu het op het werk ook erg hectisch is.
Klinkt goed overdacht. Ik snap het helemaal.
AAS uiteraard uit gezondheid overweging, kinderwens, de dipjes na een kuur (niet kunnen wippen is gewoon heel slecht voor de relatie)
De teleurstelling wanneer je massa ziet verdwijnen
Het geld
En het gaat van kwaad naar erger, dit kan alleen maar leiden naar niet meer off gaan.. blast & cruise. Anders heeft het ook veel minder zin imo, en hier wil ik niet naartoe.
Uiteindelijk leidt het tot niets. Dorian Yates gaf in een interview al meerdere keren aan dat hij nooit heeft begrepen waarom je AAS zou gebruiken als amateur of voor de hobby, alleen als je broodwinning op het spel staat.
 
Klopt, maar ik ben ook realistisch. Ik denk niet dat ik zoveel meer gains kan maken op de bb style als op de pl style, wellicht ga ik zelfs betere gains maken met pl.. daar er meer focus ligt op super compensatie. Ik kuur niet en train al aardig wat jaartjes.. en om nu dag in dag uit zo veel te laten en te doen voor een grammetje spiermassa per zo veel tijd.. tja. Verder is het te veel gejaag voor mij wanneer ik 5-6x per week train, ik sta de dag op en vanaf dat moment ben ik al aan het haasten. Ik merk dat het af en toe te veel is, zeker nu het op het werk ook erg hectisch is.

AAS uiteraard uit gezondheid overweging, kinderwens, de dipjes na een kuur (niet kunnen wippen is gewoon heel slecht voor de relatie)
De teleurstelling wanneer je massa ziet verdwijnen
Het geld.
En het gaat van kwaad naar erger, dit kan alleen maar leiden naar niet meer off gaan.. blast & cruise. Anders heeft het ook veel minder zin imo, en hier wil ik niet naartoe.

Duidelijk. Dat gehaast ken ik van vroeger, maar dat had ik toen met mijn werk (snel carrière willen maken). Toen mijn zoontje geboren is ben ik met de harde hand erachter gekomen dat het haast hebben niet erg handig is met een kind. Tegenwoordig probeer ik alles veel relaxter te benaderen.Bevalt wel veel beter :-).

Wellicht kan je wat rust vinden in het PL'en. Je bent er iig sterk genoeg voor.
 
Klinkt goed overdacht. Ik snap het helemaal.

Uiteindelijk leidt het tot niets. Dorian Yates gaf in een interview al meerdere keren aan dat hij nooit heeft begrepen waarom je AAS zou gebruiken als amateur of voor de hobby, alleen als je broodwinning op het spel staat.

Yates weet ook dat het noodzakelijk is om daar te komen, dus wat dat betreft ietwat kort door de bocht. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over gebruik en dat is ook doorslaggevend. Wil je bovennatuurlijk veel spiermassa hebben? Dan is het opofferingen maken, lasten tegen baten afwegen..wat heb je ervoor over?
 
Yates weet ook dat het noodzakelijk is om daar te komen
Dat geeft hij ook aan. Als prof. moet je wel. Als amateur of voor de hobby hoeft het niet.
Mocht je dat toch willen dan staat dat iedereen vrij natuurlijk, maar als je OFF gaat dan is uiteindelijk alles geleend en ben je zo goed als terug bij af.
 
Duidelijk. Dat gehaast ken ik van vroeger, maar dat had ik toen met mijn werk (snel carrière willen maken). Toen mijn zoontje geboren is ben ik met de harde hand erachter gekomen dat het haast hebben niet erg handig is met een kind. Tegenwoordig probeer ik alles veel relaxter te benaderen.Bevalt wel veel beter :-).

Wellicht kan je wat rust vinden in het PL'en. Je bent er iig sterk genoeg voor.

Soms denk je dat je alles aan kunt,maar als je lichaam toch wat anders laat zien is het zeer verstandig om ernaar te luisteren.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven