AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik ben weer terug na een lastige periode.

Momenteel weer terug op bb, schema ziet er als volgt uit:

borst/rug
schouders/armen
benen

Vet is de afgelopen periode iets gestegen en gewicht ongeveer gelijk gebleven, ook wat aan kracht ingeleverd... veel feestjes gehad (afleiding) en voeding was vaak niet optimaal.
Schade valt gelukkig wel mee..

Nog een nieuwtje, ik ga weer wedstrijden draaien. En op korte termijn wil ik dus weer on gaan. Ik zat te denken aan test/deca op redelijk lage dosis. 400/300 ofzo.
Ik ben voorlopig niet van plan om off te gaan.. blast & cruise principe. Verder ga ik voor het eerst hcg erbij laten lopen.. om nog enigszins vruchtbaar te blijven. Hierover moet ik mezelf nog flink gaan inlezen. tips hoor ik graag!
 
Verder ga ik voor het eerst hcg erbij laten lopen.. om nog enigszins vruchtbaar te blijven. Hierover moet ik mezelf nog flink gaan inlezen. tips hoor ik graag![/QUOTE zei:
Ik hoop voor je dat je weer een beetje op de rails zit
Vergeet hgm niet die zorgt dat je zaad kwalitatief blijft...veel info hier
 
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik ben weer terug na een lastige periode.

Momenteel weer terug op bb, schema ziet er als volgt uit:

borst/rug
schouders/armen
benen

Vet is de afgelopen periode iets gestegen en gewicht ongeveer gelijk gebleven, ook wat aan kracht ingeleverd... veel feestjes gehad (afleiding) en voeding was vaak niet optimaal.
Schade valt gelukkig wel mee..

Nog een nieuwtje, ik ga weer wedstrijden draaien. En op korte termijn wil ik dus weer on gaan. Ik zat te denken aan test/deca op redelijk lage dosis. 400/300 ofzo.
Ik ben voorlopig niet van plan om off te gaan.. blast & cruise principe. Verder ga ik voor het eerst hcg erbij laten lopen.. om nog enigszins vruchtbaar te blijven. Hierover moet ik mezelf nog flink gaan inlezen. tips hoor ik graag!
Afleiding? je gaat weer on dat kan toch maar 1 ding betekenen? relatie voorbij?:( mag je ook in PM beantwoorden of helemaal niet die keuze is aan jou.

Waarom besloten om toch weer wedstrijden te gaan doen?
 
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik ben weer terug na een lastige periode.

Momenteel weer terug op bb, schema ziet er als volgt uit:

borst/rug
schouders/armen
benen

Vet is de afgelopen periode iets gestegen en gewicht ongeveer gelijk gebleven, ook wat aan kracht ingeleverd... veel feestjes gehad (afleiding) en voeding was vaak niet optimaal.
Schade valt gelukkig wel mee..

Nog een nieuwtje, ik ga weer wedstrijden draaien. En op korte termijn wil ik dus weer on gaan. Ik zat te denken aan test/deca op redelijk lage dosis. 400/300 ofzo.
Ik ben voorlopig niet van plan om off te gaan.. blast & cruise principe. Verder ga ik voor het eerst hcg erbij laten lopen.. om nog enigszins vruchtbaar te blijven. Hierover moet ik mezelf nog flink gaan inlezen. tips hoor ik graag!
Goed dat je er weer bent Saik! Ik hoop inderdaad dat je niet iets vervelends hebt mee gemaakt, maar zo te lezen wel. Hopelijk kom je sterk(er) terug!
 
Laatst bewerkt:
Afleiding? je gaat weer on dat kan toch maar 1 ding betekenen? relatie voorbij?:( mag je ook in PM beantwoorden of helemaal niet die keuze is aan jou.

Waarom besloten om toch weer wedstrijden te gaan doen?

Is het een en ander gebeurd tussen ons, maar het lijkt erop dat dit ons dichter bij elkaar heeft gebracht. Tijd zal het leren.

Tja wedstrijden...toch een unfinished bussiness :) Het vreet gewoon aan me... wat nou als ik verder was gegaan??? Nou ik ga gewoon weer verder!
 
Goed dat je er weer bent Saik! Ik hoop inderdaad dat je niet iets vervelends hebt mee gemaakt, maar zo te lezen wel. Hopelijk kom je sterk(er) terug!

Thanks!Het leven is helaas niet altijd rozengeur en maneschijn! Gelukkig lijkt alles weer goed te komen :)
 

Precies, volgens van Galen blijf je met hcg gewoon even vruchtbaar, kost verder niet veel dus waarom niet. En herstel blijkt ook een stuk beter te gaan met hcg, dat is niet geheel onbelangrijk!
 
Kuurschema gaat er voorlopig zo uit zien:

week 1-20 test 450 / deca 300 / hcg 2x500 iui
misschien laatste 6 weken nog wat tren erbij of iets anders of niets :)
roa gaat er ook in, eerder gedaan op 20mg elke dag en dat ging heel goed..misschien gaat het met minder ook goed..sowieso kijk ik het eerst even aan voordat ik hiermee begin

En de training van vandaag:

Squats
8x60
5x80
3x100
3x120 paused
3x130 paused
4x140
5x120
10x100

Deadlift
3x60
3x80
2x100
2x120
2x140
2x160
2x180
2x180

Prone leg curl: aantal setjes
Calves op leg press: aantal setjes
Dumbell hold: 3 rondes

Zeker geen toptraining als ik dit vergelijk met eerdere krachtstats, maar een flinke verbetering tegenover de trainingen van de afgelopen weken.
Komt allemaal wel weer goed :)

Gewicht volgens mij rond de 82 nu. Vet een procentje of 10 denk ik.
 
Squatten
8x60
5x80
5x100
6x140
6x140
6x140
5x140
8x120
8x120

Deadlift
4x60
2x80
2x100
2x120
1x140
6x160
3x170
2x180

Prone leg curl
6 sets

Calves op legpress
12x80
6x12x120

Ging wel lekker vandaag, momenteel nog steeds off. Ik denk dat ik volgende week begin.
 
Ben Benieuwd. Ik ga zeker verder met volgen.
 
Squatten
8x60
5x80
5x100
6x140
6x140
6x140
5x140
8x120
8x120

Deadlift
4x60
2x80
2x100
2x120
1x140
6x160
3x170
2x180

Prone leg curl
6 sets

Calves op legpress
12x80
6x12x120

Ging wel lekker vandaag, momenteel nog steeds off. Ik denk dat ik volgende week begin.

Uit nieuwschierigheid. Als je on gaat. Gebeurt er dan ook iets mentaals? Ga je je beter voelen ofzo?
 
Had je die (vorige) Hepburn cycle nu maar 1x gedaan...ik heb het niet terug gezocht...
 
Hnngg. De Arnold routine! :D
Alvast veel succes met de wedstrijdvoorbereiding kerel.
 
Uit nieuwschierigheid. Als je on gaat. Gebeurt er dan ook iets mentaals? Ga je je beter voelen ofzo?

Zelf nooit iets van gemerkt, wel aan je libido natuurlijk en wat minder geduld in het verkeer.
Ligt ook aan de middelen en hoeveelheden natuurlijk.
 
Had je die (vorige) Hepburn cycle nu maar 1x gedaan...ik heb het niet terug gezocht...

Probeer het zelf zou ik zeggen :) Focus is nu niet meer zo zeer het gewicht, maar gewoon knallen en aanzien wat ik er die dag uit kan halen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven