- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
fml.
Constante honger, focus om te studeren ver te zoeken, verhitte discussie (lees: ruzie) met de vriendin

You're right bro.Cheat dan gewoon een kleine meal en ga vanavond 20 minuutjes hardlopen om de kcal weer te compenseren. En de vriendin gewoon even met rust laten/negeren bro![]()
cheat dan gewoon een kleine meal en ga vanavond 20 minuutjes hardlopen om de kcal weer te compenseren. En de vriendin gewoon even met rust laten/negeren bro![]()
![]()
Ik was al wel eens van plan om during 'le sexy time' even te stoppen en een shakie te drinken of wat kwak te eten
Eens zien of ze daar nog mee kan lachen![]()

zou wel een bazenactie zijn!! Gtfo met je vieze aangepaste quotes!
zou wel een bazenactie zijn!!
Over wat ging/gaat de ruzie eigenlijk?

Dat van mij zal niet veel verschillen denk ik. Mijn eerste maaltijd was vaak post-workout, dus meteen nog de grootste. En dan hing het er vanaf hoever ik in de dag stond of met m'n window om dat op te vullen.Ik kom er even tussendoor,
Toen je nog IF deed - Hoeveel maaltijden at je dan en op welke tijden?
Ik eet huidig 2 grote maaltijden, op 12:00 en op 19;30 en twee kleine maaltijden om 14:00 en 17:00.
Kan volgens mij wat beter.
Sterkte met je gf trouwens.

2 jaar. Het probleem is vaak dat het een ruzie is waarbij het lijkt of de één iets heeft als 'could not care less', terwijl dit nooit het geval is. Uiteindelijk krijg je een reactie: 'ik wil er niet meer over praten'@ruzie met gf, zo'n dingen komen spijtig genoeg voor. Weet niet hoe lang jullie samen zijn maar dat blijft zo.
Ruzie af en toe is btw beter dan stiltes. Ruzies zijn het ventileren en duidelijk maken van je gevoelens en verlangens. Zolang je er erna goed over praat komt alles goed
Er was trouwens ooit een post hier op het forum waar een kerel zijn sexy time opschreef als cardio en erna een shake dronk![]()

Of je kunt der dumpen, heb ik ook gedaan all kinds of gains were made
srsly voor mij toen welnot srs voor jou

So far, so good. Daarom zou ik het jammer vinden om nu toe te geven omdat ik het eens even wat moeilijker heb.Ach brah, zelf doen wat je denkt dat goed is!!
Ben je tevreden over de resultaten van je cut?
Anders iets meer cardio zodat je wat meer kcal naar binnen kan krijgen? Cheat je wel genoeg btw? (1 keer per week ofzo?)
Anders fatburners met caffeine voor wat extra boost?
)