Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ik ga je log maar eens volgen haha, zie altijd zulke lekker maaltijden voorbij komen!
Hij gaat nog steeds lekker zie ik, begin nu zelf ook steeds meer te wennen aan IF.
Al ben ik rete chagerijnig op de low carb dagen haha maarja je moet er iets voor over hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Hehe goed bezig, ik heb net banaantje gehad na training, zullen me enige directe carbs van vandaag zijn.
Zo maar ff wat lekkers wokken in de pan.
knowthatfeelbro.jpg

Ik ga je log maar eens volgen haha, zie altijd zulke lekker maaltijden voorbij komen!
Hij gaat nog steeds lekker zie ik, begin nu zelf ook steeds meer te wennen aan IF.
Al ben ik rete chagerijnig op de low carb dagen haha maarja je moet er iets voor over hebben :D
Welkom! Ook al ben ik niet de ChefBrah van het DBB DreamTeam, ik doe mijn best :meal:
Dat laatste herken ik, zeker na x-aantal dagen low carb. Mentaal dood ook :roflol:

Hey!

Dit is echt een vette log. Ik ben nieuw hier en zocht nog een goeie log! Ik ga deze denk ik volgen, jij bent super sterk :eek:

Groetjes :D!

• #1.184
Hey!

Dit is echt een vette log. Ik ben nieuw hier en zocht nog een goeie log! Ik ga deze denk ik volgen, jij bent super sterk :eek:

Groetjes :D!

:roflol: :roflol:

Welkom, jij onbekende!
Ik wens je veel lees/leer/kwijlplezier toe!

Groeten
MassiveBe 'CalfBrah'

• #1.185
foodz vandaag - medium carb dagje

24fgsco.png

Vreemd genoeg heb ik nu echt meer honger dan op een low carb dag :(

Vreemd genoeg heb ik nu echt meer honger dan op een low carb dag :(

Zal door insuline response komen, die stijgt en dan dipt, waardoor meer honger gevoel ;)
Op low carb dagen is je insuline constant laag, waardoor je die dip (honger gevoel) niet ervaart :)

• #1.187
Zal door insuline response komen, die stijgt en dan dipt, waardoor meer honger gevoel ;)
Op low carb dagen is je insuline constant laag, waardoor je die dip (honger gevoel) niet ervaart :)

Oh. Verklaart veel.. Een litertje water wegkappen dan.
Bedankt :)

• #1.189
Geen probleem, studeer er voor hehehe :P
Werkelijk?
Welke richting doe je net? :)

RIP hoofdtelefoon.
Tijdens de training merkte ik op dat deze niet meer goed geluid doorgaf.
Ik dacht eerst dat het aan m'n iPod lag die eens in de wasmachine was geraakt. Maar helaas was het bij m'n gsm net hetzelfde.
Nu zoek ik nieuwe oortjes, liefst in-ears die geluid (inclusief bass) goed doorgeven & tegen zweet kunnen.
Iemand enige suggesties?

Werkelijk?
Welke richting doe je net? :)

RIP hoofdtelefoon.
Tijdens de training merkte ik op dat deze niet meer goed geluid doorgaf.
Ik dacht eerst dat het aan m'n iPod lag die eens in de wasmachine was geraakt. Maar helaas was het bij m'n gsm net hetzelfde.
Nu zoek ik nieuwe oortjes, liefst in-ears die geluid (inclusief bass) goed doorgeven & tegen zweet kunnen.
Iemand enige suggesties?

Heb zelf vaak sennheiser gehad, maar die ging vaak maar maandje mee.
Heb ze nu van philips, die doen het al een jaar of zo en doen het goed gedurende de training
Staat geen type nummer op, maar weet dat het versie was met extra bass hehe

Studeer nu Voeding en Diëtetiek, maar wil de wetenschappelijk / sport kant van de voeding op.
Vind namelijk processen in het lichaam echt heel interessant, maar dikke mensen helpen afvallen niet ;) hehehe

• #1.191
Heb zelf vaak sennheiser gehad, maar die ging vaak maar maandje mee.
Heb ze nu van philips, die doen het al een jaar of zo en doen het goed gedurende de training
Staat geen type nummer op, maar weet dat het versie was met extra bass hehe

Studeer nu Voeding en Diëtetiek, maar wil de wetenschappelijk / sport kant van de voeding op.
Vind namelijk processen in het lichaam echt heel interessant, maar dikke mensen helpen afvallen niet ;) hehehe

Ziet deze er wat goed uit volgens jou?
Ik ben helaas echt een leek op dat gebied.
Wauw tof, valt die richting wat mee? Ik heb zo'n richting ook nog overwogen, maar betwijfel of mijn wetenschappelijke vakken zoals chemie en dergelijke sterk genoeg zijn :)
Wat kan je dan worden van beroep, als je niet de dikke mensen gaat helpen :D

Ziet deze er wat goed uit volgens jou?
Ik ben helaas echt een leek op dat gebied.
Wauw tof, valt die richting wat mee? Ik heb zo'n richting ook nog overwogen, maar betwijfel of mijn wetenschappelijke vakken zoals chemie en dergelijke sterk genoeg zijn :)
Wat kan je dan worden van beroep, als je niet de dikke mensen gaat helpen :D

Onderzoeker, sport diëtist (school werkt samen met NOC*NSF), docent zou ook nog kunnen.
Vind gewoon de standaard diëtiste rol of bijvoorbeeld in de verpleging werken niet aantrekkelijk.
Werk liever met gemotiveerde mensen die echt mijn advies willen en vind daarnaast onderzoek super leuk.|
Neem namelijk nooit iets aan op voedingsgebied als JA AMEN, dus is leuk om altijd nieuwe dingen te lezen horen.

Zou zelf voor zoiets gaan.
Vind ik persoonlijk prettiger dan zo'n heel ding om je oor, maar ja dat is dus mijn mening hehe ;)

Wat Mittrenz zegt, heb ook zo'n 'in-ear' oortjes in vind dat super! (mijne van philips al 3 jaar en ik hou hout vast, ze werken nog perfect!)

• #1.194
Onderzoeker, sport diëtist (school werkt samen met NOC*NSF), docent zou ook nog kunnen.
Vind gewoon de standaard diëtiste rol of bijvoorbeeld in de verpleging werken niet aantrekkelijk.
Werk liever met gemotiveerde mensen die echt mijn advies willen en vind daarnaast onderzoek super leuk.|
Neem namelijk nooit iets aan op voedingsgebied als JA AMEN, dus is leuk om altijd nieuwe dingen te lezen horen.

Zou zelf voor zoiets gaan.
Vind ik persoonlijk prettiger dan zo'n heel ding om je oor, maar ja dat is dus mijn mening hehe ;)

Zo had ik het nog niet bekeken..
Ik begrijp zeker je motivering, en ik heb inderdaad ook al ondervonden dat je nooit zomaar iets mag aannemen van kennis. Zeker niet zo'n complexe materie als lichaam en voeding.
De dingen die je hoort van sommige mensen in de sportschool.. :rolleyes:

Hmm. Die zien er ook best wel degelijk uit.
Ik ga alleen nogal graag joggen, zouden die ook gemakkelijk blijven houden? :)

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 21:20 ----------

Wat Mittrenz zegt, heb ook zo'n 'in-ear' oortjes in vind dat super! (mijne van philips al 3 jaar en ik hou hout vast, ze werken nog perfect!)

But does it work with dat derr cardio?

Ik heb alle oordopjes gehad maar die van phillips heb ik nu al 2 jaar en die werken nog perfect. Waren (12 euries maar) zelfs met sweaty nasty cardio :D

• #1.196
Ik heb alle oordopjes gehad maar die van phillips heb ik nu al 2 jaar en die werken nog perfect. Waren (12 euries maar) zelfs met sweaty nasty cardio :D
Top, bestellen dus.
Want trainen zonder mijn muziek.. NEIN. En dan denkt iedereen dat ze zomaar mogen babbelen tegen mij :mad:

Top, bestellen dus.
Want trainen zonder mijn muziek.. NEIN. En dan denkt iedereen dat ze zomaar mogen babbelen tegen mij :mad:

Wij kunnen tv kijken op onze cardio toestellen :D

En idd @ mensen die praten tegen je als je oortjes inhebt...focus ppl focus!!

Terug
Naar boven