Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, vooral dat laatste he, ik ben ook erg benieuwd hoe lang ik het ga volhoudenBen benieuwd wat je 'nieuwe' aanpak je gaat brengen en hoe lang je het volhoudt!
Gains will be made!!
. Heb mezelf in ieder geval ingeprent dat ik er rekening mee moet houden dat ik dit weekend zomaar een kg meer kan wegen en dat dit vooral vocht zal zijn. Dan valt de klap hopelijk mee
.True, true.. Maar.. Ik vind het gewoon zo'n rotoefeningCGBP forceert je in ieder geval om goed te tucken . Daarnaast is het natuurlijk 1 van de beste tricep builders. Tja, dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen .
.Lekker getraind en je plannen klinken weer strak.
Je weet inmiddels heel goed dat je lekker kan genieten van eten en dat je het ook allemaal goed kan inschatten! Helemaal top!
als dit plan je voor nu beter bevalt. Lekker doen! Bouwen meid!
! Het duurt bij mij wellicht allemaal wat langer, maar wil me vooral op mijn eigen progressie richten en wat minder met anderen vergelijken.
.Herkenbaar dat eerst! Van eten krijg ik ook juist meer honger..niet eten is op zekere hoogte een minder grote opgave..Tevreden over de training. Verhogen van voeding doet me goed, voel me duidelijk energieker zowel tijdens als na de training. Echter vreemd genoeg wel heel de dag door juist meer trek in eten, wanneer ik laag in kcal ga zitten heb ik juist minder trek..
Lijkt erop dat ik mezelf er min of meer stilaan er bij neer begin te leggen dat ik flink voller zal komen te staan en wellicht boven de 70 kg zal uitschieten uiteindelijk. Echter maakt het plezier dat ik nu in compounds heb veel goed. De 2 x 62,5 SQ laatst gaf me een ontzettende boost, geeft weer wat meer vertrouwen. Het duurt bij mij wellicht allemaal wat langer, maar wil me vooral op mijn eigen progressie richten en wat minder met anderen vergelijken.
Thanks Bas! 2.5 is op een OHP van 20 inderdaad al best een flinke stap..Goede presses weer hoor. Het verhogen van de OHP blijft altijd een heikel punt.. Tenzij je microplates hebt, vind ik het altijd maar weer een hele stap om er 2.5 kg bij op te gooien!
Amen.

Sta mezelf maar heeeel af en toe toe om lelijk te liften, alsof de duvel er mee speelt nu na zondag helaas juist klachten bij mijn pec (denk ik) rechts, ughh.. De derde rep op 40 niet echt geforceerd, maar zeker niet mooi.Soms is lelijk liften ook niet erg en kan je net over een drempel helpen. Maybe wat meer vertrouwen in tdwag hebben als hij zegt dat het makkelijk kon.
Zit veel bij jou tussen je oren want je kunt het best.
Mooie progressie al. En wat meer eten zal ook zeker bijdragen denk ik.
Precies, als ik eenmaal een tijdje op minder kcal zit, heb ik ook niet bepaald trek meer..Herkenbaar dat eerst! Van eten krijg ik ook juist meer honger..niet eten is op zekere hoogte een minder grote opgave..
Keep up the good spirit!
Edit: De volgende United ben je er wel bij toch?

Precies, ik wil mijn overtollige huid nog wel eens als 'vet' zien, maar ben er nu inmiddels ook wel achter dat die losse huid niet weggaat door maar door te blijven cuttenSnap je gevoel over aankomen. Je bent net onwijs afgevallen dus aankomen is eng.
.Thanks meid!Ziet er weer uit als een lekkere training!
Van meer eten krijg je vaak ook meer trek.hier idem hoor.
Ik snap je gevoel wel. het is eng... maar je weet zelf ook dondersgoed hoe je af moet vallen... dus je bent er zelf bij he!
Jij kan dit! Je hebt een doel en hou dit gewoon voor ogen.
.
.

Ich bin dabei!ld
En ja, de volgende United ben ik er!
Jij toch ook neem ik aan? ^^

Ughhh, nooit welkom, dat soort kwaaltjes.. Ben er nu wel nagenoeg zeker van dat het gewoon overbelasting is, inmiddels voel ik nauwelijks meer wat. Gelukkig zondag pas weer UB, dus dan word ik niet verleid alsnog het te forceren bij het proberen van opwarmsetjes!Das echt kut meid...
Klinkt toch als misschien iets overbelast. Toch maar even rust pakken hoe moeilijk dat ook is.
Sterkte meid.
Of ik maak gewoon ineens bizar veel chestgains en kunnen mijn pezen het niet aan!
Jup, wat dit soort dingen betreft wel..
Het lijkt mee te vallen, ben blij dat ik niets geforceerd heb door stug door te liften, het verstand begint te komen..

Yaaaay, vind ik leuk!Ich bin dabei!
Pff, klote van je borst Sanne! Ik heb er te weinig kijk op om je te kunnen vertellen wat het is..
Nog steeds veel last vandaag of al iets minder?

Ghehe, ben allang blij dat ik gister weer pijnloos met schijven kon leuren.. Weekend gewoon rustig aan UB proberen
.Krijg inderdaad het idee dat je helemaal gelijk hebt, begin serieus te denken dat het met werken aan mijn techniek te maken heeft. Vind het nogal toevallig dat ik rechts last hebt terwijl rechts ook mijn 'zwabberarm' is. Belast de rechterkant nu op een heel andere manier dan wanneer het mij niet goed lukt om te 'tucken'. Ben allang opgelucht dat het er op lijkt dat het geen blessure is! ^^Heb t ook wel eens gehad. Was ontiegelijke spierpijn en misschien even beetje overbelast. Tijdje rusten en je kunt zoals @Pillz zegt vaker lb pakken. Borst rust geven iig.

Better safe than sorry, ben blij dat ik gewoon stopteMooi hopen dat het loos alarm was. Had zelfde na benchen en toen ontsteking verschijnselen dat bleek knoop in borstspier te zijn
.Heb inmiddels goede hoop!Goed te horen dat het zoveel beter gaat met je borstspier. Niets forceren en inderdaad zondag kijken hoe het gaat!
lekker getraind in ieder geval!

.
.
.