AndroidHealthClinic

Sanne's log

CGBP forceert je in ieder geval om goed te tucken ;). Daarnaast is het natuurlijk 1 van de beste tricep builders. Tja, dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen ;).

Lekker getraind en je plannen klinken weer strak.
Je weet inmiddels heel goed dat je lekker kan genieten van eten en dat je het ook allemaal goed kan inschatten! Helemaal top!

als dit plan je voor nu beter bevalt. Lekker doen! Bouwen meid! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.123
Ben benieuwd wat je 'nieuwe' aanpak je gaat brengen en hoe lang je het volhoudt!

Gains will be made!!
Haha, vooral dat laatste he, ik ben ook erg benieuwd hoe lang ik het ga volhouden ;). Heb mezelf in ieder geval ingeprent dat ik er rekening mee moet houden dat ik dit weekend zomaar een kg meer kan wegen en dat dit vooral vocht zal zijn. Dan valt de klap hopelijk mee :p.

Tsja, het blijft hetzelfde verhaal: als ik mijn losse huid overal zonder operatie minder wil laten opvallen, kan ik deze denk ik het best proberen te 'vullen' met spiermassa. Mocht de operatie in de toekomst plaatsvinden, heb ik in ieder geval al aan iets gebouwd dat ik dan na de operatie en een cut kan 'showen'..

CGBP forceert je in ieder geval om goed te tucken . Daarnaast is het natuurlijk 1 van de beste tricep builders. Tja, dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen .
True, true.. Maar.. Ik vind het gewoon zo'n rotoefening :o.

Misschien toch maar eens ter afwisseling weer in het schema gooien.. Sowieso wel weer eens tijd voor wat verandering!

Lekker getraind en je plannen klinken weer strak.
Je weet inmiddels heel goed dat je lekker kan genieten van eten en dat je het ook allemaal goed kan inschatten! Helemaal top!

als dit plan je voor nu beter bevalt. Lekker doen! Bouwen meid!

Dankjewel meid! Heb ditmaal in ieder geval rustig de tijd genomen om te bekijken hoe ik verder wil, en ik hoop dan ook dat ik wederom wat automatische gedachten en handelingen (zoals minder eten!) de kop in kan drukken. En zie uitleg bij Marvin, in dat opzicht heb ik voor mijn gevoel geen andere keus. Cutten is veilig, maar op die manier zal ik nooit massa opbouwen natuurlijk..

Training van gisteren: UB 2

Max BP
10 x 20
5 x 25
3 x 30
3 x 34
3 x 38 Soepel, steady, goede techniek
3 x 40 Fijn dat ik gewoon weer 3 x 40 haal, techniek echter niet denderend
1 x 42.5 Tdwag is ervan overtuigd dat een tweede rep er wel inzat, maar weet zeker dat ik dan een ontzettend lelijke techniek zou hebben, geen zin in forceren
3 x 38 Goed gewicht om op te zitten en te werken aan techniek
3 x 38
3 x 38
6 x 35
10 x 30
Bench is vergeleken met de afgelopen maanden sowieso verbeterd. Techniek is met sprongen vooruit gegaan. 38 kg blijkt een mooi snijvlak te zijn om als max set aan te houden waarbij mijn techniek nog in orde is. Althans, daar krijg ik het lastig mooie techniek ook vol te houden. Ben dus heel voorzichtig aan best tevreden.

OHP
6 x 20
6 x 20
6 x 20
6 x 20
7 x 20
Uitgebouwd vanaf 5 x 20, volgende week wellicht naar de 7 of gewicht omhoog.

Cable seated row
12 x 25 hold
12 x 27.3 hold
12 x 29.6

Close grip lat pulldown
12 x 25 hold
12 x 27.3 hold
18 x 29.6

Incline BP
12 x 22.5
11 x 25
8 x 27.5

Cable front raises
12 x 4.5 hold + slow
12 x 6.8 hold + slow
12 x 9 hold + slow
Dat bovenin vasthouden is echt killing :')

Cable tricep pushdown
12 x 27 hold
10 x 27 hold zwaar..
17 x 23

Rope hammer curls
12 x 11.3 hold
12 x 14 hold
11 x 14 hold

Facepulls
12 x 9 hold
12 x 11 hold
12 x 11 hold

Tevreden over de training. Verhogen van voeding doet me goed, voel me duidelijk energieker zowel tijdens als na de training. Echter vreemd genoeg wel heel de dag door juist meer trek in eten, wanneer ik laag in kcal ga zitten heb ik juist minder trek..

Lijkt erop dat ik mezelf er min of meer stilaan er bij neer begin te leggen dat ik flink voller zal komen te staan en wellicht boven de 70 kg zal uitschieten uiteindelijk. Echter maakt het plezier dat ik nu in compounds heb veel goed. De 2 x 62,5 SQ laatst gaf me een ontzettende boost, geeft weer wat meer vertrouwen. Het duurt bij mij wellicht allemaal wat langer, maar wil me vooral op mijn eigen progressie richten en wat minder met anderen vergelijken.

Goede presses weer hoor. Het verhogen van de OHP blijft altijd een heikel punt.. Tenzij je microplates hebt, vind ik het altijd maar weer een hele stap om er 2.5 kg bij op te gooien :P!

Het duurt bij mij wellicht allemaal wat langer, maar wil me vooral op mijn eigen progressie richten en wat minder met anderen vergelijken.
Amen :).

Soms is lelijk liften ook niet erg en kan je net over een drempel helpen. Maybe wat meer vertrouwen in tdwag hebben als hij zegt dat het makkelijk kon.

Zit veel bij jou tussen je oren want je kunt het best.

Mooie progressie al. En wat meer eten zal ook zeker bijdragen denk ik.

Tevreden over de training. Verhogen van voeding doet me goed, voel me duidelijk energieker zowel tijdens als na de training. Echter vreemd genoeg wel heel de dag door juist meer trek in eten, wanneer ik laag in kcal ga zitten heb ik juist minder trek..

Lijkt erop dat ik mezelf er min of meer stilaan er bij neer begin te leggen dat ik flink voller zal komen te staan en wellicht boven de 70 kg zal uitschieten uiteindelijk. Echter maakt het plezier dat ik nu in compounds heb veel goed. De 2 x 62,5 SQ laatst gaf me een ontzettende boost, geeft weer wat meer vertrouwen. Het duurt bij mij wellicht allemaal wat langer, maar wil me vooral op mijn eigen progressie richten en wat minder met anderen vergelijken.
Herkenbaar dat eerst! Van eten krijg ik ook juist meer honger..niet eten is op zekere hoogte een minder grote opgave..

Keep up the good spirit!:thumb:

Edit: De volgende United ben je er wel bij toch?

Snap je gevoel over aankomen. Je bent net onwijs afgevallen dus aankomen is eng.

Ziet er weer uit als een lekkere training!
Van meer eten krijg je vaak ook meer trek. :o hier idem hoor.

Ik snap je gevoel wel. het is eng... maar je weet zelf ook dondersgoed hoe je af moet vallen... dus je bent er zelf bij he!
Jij kan dit! Je hebt een doel en hou dit gewoon voor ogen.

• #4.129
Goede presses weer hoor. Het verhogen van de OHP blijft altijd een heikel punt.. Tenzij je microplates hebt, vind ik het altijd maar weer een hele stap om er 2.5 kg bij op te gooien :P!

Amen :).
Thanks Bas! 2.5 is op een OHP van 20 inderdaad al best een flinke stap..
Maar toch ga ik het proberen, moet en zal weer lekker kunnen uitbouwen op OHP :rolleyes:

Soms is lelijk liften ook niet erg en kan je net over een drempel helpen. Maybe wat meer vertrouwen in tdwag hebben als hij zegt dat het makkelijk kon.

Zit veel bij jou tussen je oren want je kunt het best.

Mooie progressie al. En wat meer eten zal ook zeker bijdragen denk ik.
Sta mezelf maar heeeel af en toe toe om lelijk te liften, alsof de duvel er mee speelt nu na zondag helaas juist klachten bij mijn pec (denk ik) rechts, ughh.. De derde rep op 40 niet echt geforceerd, maar zeker niet mooi.

Denk ook dat het grootste gedeelte tussen mijn oren zit, des te meer reden om het maar eens goed aan te pakken. Met meer voeding erbij, zal het toch moeten lukken lijkt me!

Herkenbaar dat eerst! Van eten krijg ik ook juist meer honger..niet eten is op zekere hoogte een minder grote opgave..

Keep up the good spirit!:thumb:

Edit: De volgende United ben je er wel bij toch?
Precies, als ik eenmaal een tijdje op minder kcal zit, heb ik ook niet bepaald trek meer..
Mijn discipline wordt dus alsnog flink op de proef gesteld :rolleyes:

En ja, de volgende United ben ik er! :D
Jij toch ook neem ik aan? ^^

Snap je gevoel over aankomen. Je bent net onwijs afgevallen dus aankomen is eng.
Precies, ik wil mijn overtollige huid nog wel eens als 'vet' zien, maar ben er nu inmiddels ook wel achter dat die losse huid niet weggaat door maar door te blijven cutten :).

Ziet er weer uit als een lekkere training!
Van meer eten krijg je vaak ook meer trek. :o hier idem hoor.

Ik snap je gevoel wel. het is eng... maar je weet zelf ook dondersgoed hoe je af moet vallen... dus je bent er zelf bij he!
Jij kan dit! Je hebt een doel en hou dit gewoon voor ogen.
Thanks meid!
Meer eten is gewoon extra genieten van al die dingetjes die je normaal niet 'kan' eten, net wat rozijntjes meer, net een schep cacao meer, wat ketchup erbij, etc :p.

Training van vandaag: UB 1

BP

10 x 20 Raar, trekkend gevoel bij mijn pec rechts
10 x 24 Gevoel rechts toch best pijnlijk..
5 x 30 Voelt niet lekker
5 x 32.5
1 x 32.5 Inmiddels flinke pijn, gaat niet zo

Kut :(.
Zondag mijn max bench gehad, absoluut geen reps geforceerd. Had het natuurlijk wel zwaar, anders zou het geen max bench zijn.. Voelde me zondag kiplekker, gisteren rechts rondom mijn pec flinke spierpijn, maar ook niet meer dan dat. Vandaag nergens last van, ik wil opwarmen met benchen.. En het begint ineens flink, maar dan ook echt flink zeer te doen.

Geen verkleuring, lijkt ook niet verdikt. Pijn is het ergst als ik bb zeg maar enkele centimeters boven borst heb, stretchen doet tevens erg veel pijn. Nu kan ik inmiddels met rechts niet eens meer pijnloos een schijf oppakken, autorijden (schakelen) en dergelijke gaat nu ook lastig..

Whut? Zou dit 'gewoon' een overbelasting zijn?
Vind dit echt zwaar ruk :/.

Das echt kut meid... :(

Klinkt toch als misschien iets overbelast. Toch maar even rust pakken hoe moeilijk dat ook is.
Sterkte meid. :kiss:

Of een knoop in borstspier

Het is ook eigenlijk een kut sport :(

ld :rolleyes:
En ja, de volgende United ben ik er! :D
Jij toch ook neem ik aan? ^^
Ich bin dabei!:D

Pff, klote van je borst Sanne! Ik heb er te weinig kijk op om je te kunnen vertellen wat het is..:(

Nog steeds veel last vandaag of al iets minder?

ub overslaan en gewoon lb pakken 3x deze week :D

Heb t ook wel eens gehad. Was ontiegelijke spierpijn en misschien even beetje overbelast. Tijdje rusten en je kunt zoals @Pillz zegt vaker lb pakken. Borst rust geven iig.

• #4.137
Das echt kut meid...

Klinkt toch als misschien iets overbelast. Toch maar even rust pakken hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte meid.
Ughhh, nooit welkom, dat soort kwaaltjes.. Ben er nu wel nagenoeg zeker van dat het gewoon overbelasting is, inmiddels voel ik nauwelijks meer wat. Gelukkig zondag pas weer UB, dus dan word ik niet verleid alsnog het te forceren bij het proberen van opwarmsetjes!

Of ik maak gewoon ineens bizar veel chestgains en kunnen mijn pezen het niet aan! :rolleyes:

Het is ook eigenlijk een kut sport
Jup, wat dit soort dingen betreft wel..

Dit idd, ondankbare schijt sport

Succes meid!
Het lijkt mee te vallen, ben blij dat ik niets geforceerd heb door stug door te liften, het verstand begint te komen.. ;)

Ich bin dabei!

Pff, klote van je borst Sanne! Ik heb er te weinig kijk op om je te kunnen vertellen wat het is..

Nog steeds veel last vandaag of al iets minder?
Yaaaay, vind ik leuk!
Mocht je me nog ergens op willen pikken, weet je dat je er een zak apenkoppen voor terugkrijgt he? ;)

Vandaag beduidend minder last, lijkt er dus op dat het duidelijk overbelasting was na mijn max bench van zondag. Ben gaan werken aan techniek en mijn 'zwabberarm' is er niet meer rechts, maar belast mijn borst dan wel beduidend op een andere manier..

ub overslaan en gewoon lb pakken 3x deze week
Ghehe, ben allang blij dat ik gister weer pijnloos met schijven kon leuren.. Weekend gewoon rustig aan UB proberen ;).

Heb t ook wel eens gehad. Was ontiegelijke spierpijn en misschien even beetje overbelast. Tijdje rusten en je kunt zoals @Pillz zegt vaker lb pakken. Borst rust geven iig.
Krijg inderdaad het idee dat je helemaal gelijk hebt, begin serieus te denken dat het met werken aan mijn techniek te maken heeft. Vind het nogal toevallig dat ik rechts last hebt terwijl rechts ook mijn 'zwabberarm' is. Belast de rechterkant nu op een heel andere manier dan wanneer het mij niet goed lukt om te 'tucken'. Ben allang opgelucht dat het er op lijkt dat het geen blessure is! ^^

Training van gisteren: LB 1

Opwarmen met hip circle
Het lukte me bij aanschaf van hip circle (zo'n 2 maanden geleden) niet om met een hip circle te squatten, mijn knieën klapten direct naar binnen. Duidelijk progressie, want inmiddels lukt het me prima om te squatten met een hip circle, nice!

SQ @ 77.5%
10 x 20 ATG
8 x 30
5 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 50 Moest er even op geattendeerd worden mezelf gecontroleerd naar beneden te laten zakken en vooral niet te snel te willen :rolleyes:
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
Vond het best zwaar om hier setjes op te draaien. Als ik het wat zwaarder krijg heb ik de neiging als het ware eerst mijn billen omhoog te gooien waarna mijn rug volgt. Geen idee hoe ik het duidelijker kan omschrijven.. Niet een flinke afwijking though, gewoon klein 'schoonheidsfoutje', work in progress!
Verder ben ik gewoon flink tevreden hoe mijn techniek is verbeterd. Ben nu veel stabieler en heb al in geen tijden knieklachten gehad.

Sumo DL
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
Aardig gaar inmiddels.. :o

Reversed lunges
16 x 12
16 x 16
16 x 20

Vertical leg press in Smith
12 x 40
12 x 50
17 x 60

Lying leg curl
15 x 5 single leg
12 (24) x 7.5 single leg, om en om
18 x 17.5 double leg

Leg extension
12 x 10 single leg
12 (24) x 15 single leg, om en om
12 x 20 double leg, slow negatives

Pijn in borst was dinsdag bijna niet te harden. Tot mijn grote opluchting en verbazing knapte het gisteren echter al flink op. Nu nauwelijks meer last. Gelukkig zondag pas weer UB op het programma, dan wil ik gewoon lichte setjes bench proberen en aanvoelen of het inderdaad helemaal oke is.

Mooi hopen dat het loos alarm was. Had zelfde na benchen en toen ontsteking verschijnselen dat bleek knoop in borstspier te zijn

Goed te horen dat het zoveel beter gaat met je borstspier. Niets forceren en inderdaad zondag kijken hoe het gaat!

lekker getraind in ieder geval!

• #4.140
Mooi hopen dat het loos alarm was. Had zelfde na benchen en toen ontsteking verschijnselen dat bleek knoop in borstspier te zijn
Better safe than sorry, ben blij dat ik gewoon stopte :).

Goed te horen dat het zoveel beter gaat met je borstspier. Niets forceren en inderdaad zondag kijken hoe het gaat!

lekker getraind in ieder geval!
Heb inmiddels goede hoop! :D

Training van vandaag: LB 2

Opwarmen met hip circle

Techniek DL @ 77.5 %

5 x 50
5 x 55
3 x 60
3 x 62.5
3 x 67.5 Energiek en stevig, it's gonna be a goooood day! :D
3 x 67.5
3 x 67.5
3 x 67.5
3 x 67.5
3 x 67.5
3 x 67.5
3 x 67.5 Nog even netjes als de eerste set, lekker!
Erg tevreden, alle setjes gingen prima en soepel, een mooie sprong voorwaarts.

SQ @ 75%
10 x 20 ATG
10 x 30 ATG
5 x 40
5 x 48
5 x 48
5 x 48
5 x 48
5 x 48
Vooruit, ging nogal moeizaam na DL :o

Plate loaded leg press
12 x 60
12 x 65
12 x 70
Still climbing :)

Leg extension
12 x 20
12 x 25
12 x 30

Seated leg curl
12 x 20
12 x 25
12 x 30

Glute hyperextensions
12 x bw
12 x bw
12 x bw

Voelde me vandaag sterk, kan toch niet anders dan bevestigen dat meer eten meer kracht betekent :).
Gister onverwacht wederom uit eten, het werd Bazaar in Rotterdam gevolgd door Italiaans ijs (@Skatermarvin, had BASTOGNE-ijs, kokos-makroon-ijs en Kinder Bueno-ijs.., ze hadden er ook Snickers-ijs, Oreo-ijs etc., bizar!). Eigenlijk niet zo verwonderlijk dus dat het vandaag zo lekker ging :o.
Vandaag toch maar wat lager in carbs, vanaf morgen weer verder met 2200 kcal. Tevens morgen wegen, ik bereid me alvast geestelijk voor aangezien ik deze week 2 keer veel te flink heb gecheat :rolleyes:.

Terug
Naar boven